Ja, maar niet als er iemand in een dsjeballa (of hoe heet zo'n ding) met een soort van riem op hun/haar over de gallerij loopt, dan ben ik weg (icoon kribbit)quote:Op donderdag 17 november 2005 05:19 schreef PC eend het volgende:
Hmmm ik had toch op z'n minst verwacht, dat jij dan wel even armpje wou drukken met de sterke armom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik doe niet aan roddelenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Pc Hebben wij nog wat te roddelen?
Even kijken of ze morgenochtend nog commentaar hebben
Aah op die fietskameelquote:Op donderdag 17 november 2005 05:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, maar niet als er iemand in een dsjeballa (of hoe heet zo'n ding) met een soort van riem op hun/haar over de gallerij loopt, dan ben ik weg (icoon kribbit)
Ze schrijven wel dat ze niet teruglezen , maar lezen alle topics terug en juist daarin zijn ze niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 17 november 2005 05:26 schreef PC eend het volgende:
Ik doe niet aan roddelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik doe alles open, dus ik hoop dat iedereen dit terugleestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach na een beetje aanpassing valt het wel meequote:( wat denk je henk, zal dit punten kosten??? anders edit ik het hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben te moe om het aan te passenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze schrijven wel dat ze niet teruglezen , maar lezen alle topics terug en juist daarin zijn ze niet te vertrouwen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De oldbies daar gelaten op een paar na (Coos dat lukt hem niet met zijn computer)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jullie zijn allemaal een stelletje kutkneuzen, die meedoen aan een kutspel....... en APK wintom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ach na een beetje aanpassing valt het wel mee
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dag broertjequote:Op donderdag 17 november 2005 05:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben te moe om het aan te passenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom?quote:Op donderdag 17 november 2005 08:07 schreef Pinball het volgende:
Ik heb mezelf even van de lijst gehaald. Veel plezier nog verder met de campinganimatie.
Aha. Ik snap het wel een beetje. Maar het is maar een spelletje. Ik bungel lekker onderaan op de lijst, maar dat mag voor mij de pret niet drukkenquote:Op donderdag 17 november 2005 08:17 schreef Kleintje het volgende:
Denk dat dat duidelijk is Doka...
Er staat campinganimatie.
En ik snap de persoon.
Sommige worden wel erg fanatiek in het afzeiken, gaan op ieder woordje zout leggen.
Je durft je mening niet eens meer te geven omdat het iemand opvalt en je er hier op afrekent.
Ik denk dat je alles met een knipoog moet zien en achterlijke redenen moet blijven bedenken.
Ik verwacht ook dat ze dat bij mij doen.
Omdat ik geen deksel op de boter heb gedaan, omdat ik te ver weg woon, omdat ik te dichtbij woon, omdat ik te lange teksten typ....
Dat soort reacties verwacht ik... en sommigen nemen het te serieus...
Ja, en hoelang gaat dat duren?quote:Op donderdag 17 november 2005 08:58 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga ff stemmeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BorTheWolf staat nu op 7 puntenquote:Op donderdag 17 november 2005 09:11 schreef ChantalC het volgende:
Heeft BorTheWolf geen punten? Zo ja hoeveel?
EY! Jij bent op je ava echt veel liever nu, ik krijg de neiging te denken dat jij misschien wel helemaal niet keihard luguber lachend snachts op je bezemsteel rondvliegt om mensen in padden te veranderen.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:13 schreef ChantalC het volgende:
UR welcome!
Ja kom maar op met die plusjes.... Anders verander ik je komende nacht in een pad ofzo...quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
EY! Jij bent op je ava echt veel liever nu, ik krijg de neiging te denken dat jij misschien wel helemaal niet keihard luguber lachend snachts op je bezemsteel rondvliegt om mensen in padden te veranderen.
Ik denk dat jij wel eens in de running bent voor mijn plusjes!
En de bui is alweer overquote:Op donderdag 17 november 2005 11:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja kom maar op met die plusjes.... Anders verander ik je komende nacht in een pad ofzo...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cuall, wat is er met je avatar gebeurd? Issie ziek?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:40 schreef cuall het volgende:
[..]
BorTheWolf staat nu op 7 puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cuall denkt dat ze Peter6000 is...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Snaptnix het volgende:
Cuall, wat is er met je avatar gebeurd? Issie ziek?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop