Euhm, tja. Lijkt mij wel. We nemen nu het BB-model over, dus dan moet je wel met de billen bloot als finalist.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:36 schreef cuall het volgende:
even nog een vraagje, is het noodzakelijk dat de finalisten zelf ook allemaal actief mee doen, CarTWOman, staat hoog in de lijst, maar zij heeft er voor gekozen om niet te nomineren
De finalisten stemmen steeds een dag op elkaar om te bepalen wie op de bank komt, waarna er de volgende dag door iedereen die zaterdag 23.59u nog op de lijst staat gestemd kan worden op de genomineerden. (Altijd minstens 3.) De finalisten mogen zelf niet stemmen die dag.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef teamlead het volgende:
Misschien de finalisten niet laten stemmen....![]()
Maar zijn we dan niet veels te snel klaar als je vanaf zaterdag met 10 man doorgaat.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:48 schreef APK het volgende:
[..]
De finalisten stemmen steeds een dag op elkaar om te bepalen wie op de bank komt, waarna er de volgende dag door iedereen die zaterdag 23.59u nog op de lijst staat gestemd kan worden op de genomineerden. (Altijd minstens 3.) De finalisten mogen zelf niet stemmen die dag.
We beginnen zondag 0.00u met een hele hoop chaos, geruzie, vrijwillige exits en ander vermaak.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Maar zijn we dan niet veels te snel klaar als je vanaf zaterdag met 10 man doorgaat.
BB is dan ook niet afgelopen![]()
Klinkt als een goed planquote:Op donderdag 17 november 2005 17:01 schreef APK het volgende:
[..]
We beginnen zondag 0.00u met een hele hoop chaos, geruzie, vrijwillige exits en ander vermaak.
Eventueel komt er een extra ronde om tot 12 finalisten te komen.
Rekenwonder Gert mag het even precies uitknobbelen, maar omdat elke dag door een andere groep gestemd wordt houden we dan nog een dag of 20 over tot er een winnaar is.
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 16:45 schreef APK het volgende:
[..]
Euhm, tja. Lijkt mij wel. We nemen nu het BB-model over, dus dan moet je wel met de billen bloot als finalist.
'Blotebillen.jpg niet gevonden'quote:
Wij (alle stemmers dus) vonden dus dat je zo hoog moest komenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'Blotebillen.jpg niet gevonden'![]()
Haal me er nou maar uit, ik heb geen enkele keer meegedaan.![]()
Dan moet je dat aan alle finalisten vragen, anders loopt het straks alsnog vast.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Wij (alle stemmers dus) vonden dus dat je zo hoog moest komen, maar voor het verloop van het spel is het wel belangrijk om te weten of je dan wel /of niet mee wilt doen aan de finale. Dan is het namelijk WEL van belang dat je gaat stemmen
Weet ik, als ik wilde meedoen had ik dit ook niet gevraagd.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Wij (alle stemmers dus) vonden dus dat je zo hoog moest komen, maar voor het verloop van het spel is het wel belangrijk om te weten of je dan wel /of niet mee wilt doen aan de finale. Dan is het namelijk WEL van belang dat je gaat stemmen
We komen rond zaterdag 10 dec. op de finale uit, op deze manier. Prima toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:01 schreef APK het volgende:
Rekenwonder Gert mag het even precies uitknobbelen, maar omdat elke dag door een andere groep gestemd wordt houden we dan nog een dag of 20 over tot er een winnaar is.
Volgens tanjalies eindigt BB 22 december, dat is bijna 2 weken verder.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
We komen rond zaterdag 10 dec. op de finale uit, op deze manier. Prima toch?
Ja maar de anderen hebben gedurende het spel wel steeds hun stemmen uit gebracht en CarTWoman niet........vandaarquote:Op donderdag 17 november 2005 17:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dan moet je dat aan alle finalisten vragen, anders loopt het straks alsnog vast.
Mooi zo, kan er ook nog even over BB geluld worden.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens tanjalies eindigt BB 22 december, dat is bijna 2 weken verder.
OK, sorry.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar de anderen hebben gedurende het spel wel steeds hun stemmen uit gebracht en CarTWoman niet........vandaar
Ja. Prima.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens tanjalies eindigt BB 22 december, dat is bijna 2 weken verder.
Perfect.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:30 schreef Gert het volgende:
We komen rond zaterdag 10 dec. op de finale uit, op deze manier. Prima toch?
editquote:Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Prima.
Synchroon is niet handig, mi.
Yeah right, alsof je dat nog niet in de smiezen had. Wie is hier nu het rekenwonder?quote:
Van elk klopt een stukje.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Gert welk profiel klopt er van jou? die van hier of bij de buren?
(verschil van 3 dagen en een jaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |