abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32334441
Het vorige topic [BB] user Servival game # 15
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  donderdag 17 november 2005 @ 04:39:58 #2
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32334444
quote:
Op donderdag 17 november 2005 04:26 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Geef eens eens een link waar ik dat heb gedaan, ik heb jou tekst niet aangepast dan wel verandert

[..]

En jullie jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van als haar waardigheid en ook nog haar man van de 14e etage gooit (is maar een vergelijking ik trek die graag in het extreme)
[..]

Het is Yolande ( ik zit er meer mee dat haar naam elke keer maar weer verkeerd geschreven wordt en uitgesproken)
Op donderdag 17 november 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:

Het gewraakte epistel staat nog steeds op de harde schijf en de tijd van gebruiken komt steeds nader.
Ik ben zo blij dat je dat wilt bewaren omdat je een wijs woord in tijd van nood nog eens terug kan lezen, zo van "had die ouwe toch gelijk"

Het dik bedrukte komt absoluut niet van mijn toetsenbord vandaan maar dat kunt u of Yolanda ook nakijken

" En jullie jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van als haar waardigheid en ook nog haar man van de 14e etage gooit (is maar een vergelijking ik trek die graag in het extreme)

Kunt u het bovenstaande dik gedrukte zelf nog is nalezen en het dan proberen uit te leggen aan deze simpele ziel? (als mij ???)

En de naam van uw vrouw Ach ik trek het graag in het extreme
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32334451
Rel hem ff vol, dan heb ik 'mijn' deel zonder de hele fucking lijst
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 17 november 2005 @ 04:46:24 #4
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32334454
quote:
Op donderdag 17 november 2005 04:44 schreef PC eend het volgende:
Rel hem ff vol, dan heb ik 'mijn' deel zonder de hele fucking lijst
Ik zit er helemaal klaar voor maar ben bang dat Meneer Henk niet meer wil meespelen
Mij zwart maken is best maar ga niet in een quote lopen klooien zodat het lijkt alsof ik het heb geschreven
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32334458
quote:
Op donderdag 17 november 2005 04:46 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik zit er helemaal klaar voor maar ben bang dat Meneer Henk niet meer wil meespelen
Mij zwart maken is best maar ga niet in een quote lopen klooien zodat het lijkt alsof ik het heb geschreven
Ik bemoei me er niet mee, dat kan punten kosten
( Dat bedoel ik nou met tactisch )
  donderdag 17 november 2005 @ 04:51:14 #6
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32334465
quote:
Op donderdag 17 november 2005 04:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik bemoei me er niet mee, dat kan punten kosten
( Dat bedoel ik nou met tactisch )
Die punten kunnen me echt gestolen worden en er is ook niemand die nu kan zeggen dat ik iemand heb beledigd of uit gescholden Ik ben heel netjes gebleven en zelfs meneer Jansen met U aangesproken
Met dank aan Laysa.
pi_32334468
Kan er iemand even een poll maken met: Denk jij dat het Servival spel de SC reeks gaat inhalen
pi_32334474
quote:
Op donderdag 17 november 2005 04:51 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Die punten kunnen me echt gestolen worden en er is ook niemand die nu kan zeggen dat ik iemand heb beledigd of uit gescholden Ik ben heel netjes gebleven en zelfs meneer Jansen met U aangesproken
Ik wil je alleen tips geven, maar jij wilt niet luisteren
Zak dan maar door de stront, vervelende servival game noob
  donderdag 17 november 2005 @ 04:58:04 #9
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32334476
quote:
Op donderdag 17 november 2005 04:53 schreef PC eend het volgende:
Kan er iemand even een poll maken met: Denk jij dat het Servival spel de SC reeks gaat inhalen
Wie zou dat moeten doen dan? We zijn maar met z'n 2en hier
Met dank aan Laysa.
pi_32334477
quote:
Op donderdag 17 november 2005 04:39 schreef KRIBBET het volgende:
Op donderdag 17 november 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:

Het gewraakte epistel staat nog steeds op de harde schijf en de tijd van gebruiken komt steeds nader.
Ik ben zo blij dat je dat wilt bewaren omdat je een wijs woord in tijd van nood nog eens terug kan lezen, zo van "had die ouwe toch gelijk"
Het dik gedrukte is inderdaad van mij en sta er ook helemaal achter.
quote:
Het dik bedrukte komt absoluut niet van mijn toetsenbord vandaan maar dat kunt u of Yolanda ook nakijken
quote:
" En jullie jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van als haar waardigheid en ook nog haar man van de 14e etage gooit (is maar een vergelijking ik trek die graag in het extreme)
Ik moet iets zorgvuldiger gaan typen, dat blind gaat me toch niet zo goed af
Het was positief bedoelt er had moeten staan :

En jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en niet op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van haar waardigheid
quote:
Kunt u het bovenstaande dik gedrukte zelf nog is nalezen en het dan proberen uit te leggen aan deze simpele ziel? (als mij ???)
Het ligt toch aan het blindtypen en af en toe een beetje
quote:
En de naam van uw vrouw Ach ik trek het graag in het extreme
Yolande maar dat wist je al, takkejong
  donderdag 17 november 2005 @ 04:59:00 #11
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32334478
quote:
Op donderdag 17 november 2005 04:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik wil je alleen tips geven, maar jij wilt niet luisteren
Zak dan maar door de stront, vervelende servival game noob
Nee dat zal je punten opleveren Je staat nu op mijn lijst, net boven Henk en Yolanda
Met dank aan Laysa.
pi_32334479
quote:
Op donderdag 17 november 2005 04:58 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Wie zou dat moeten doen dan? We zijn maar met z'n 2en hier
Hoezo, weet henk waar je woont en issie onderweg
pi_32334483
quote:
Op donderdag 17 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
Ik verlaat mijn huis om deze tijd als er politie of brandweer zegt dat we het pand moeten verlaten
pi_32334484
quote:
Op donderdag 17 november 2005 04:59 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Nee dat zal je punten opleveren Je staat nu op mijn lijst, net boven Henk en Yolanda
Je begint het toch op te pakken en je begint spelletjes te spelen
Jij zei dat je een hekel had aan slijmen
Dat zet mij op het verkeerde been, anders had ik je allang bedolven onder een shitload zwaai smilies
pi_32334485
quote:
Op donderdag 17 november 2005 05:02 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ik verlaat mijn huis om deze tijd als er politie of brandweer zegt dat we het pand moeten verlaten
Wat laat jij je kennen dan, ik had je hoger ingeschat
Brandweer zou ik me eventueel nog wel wat bij voor kunnen stellen
  donderdag 17 november 2005 @ 05:07:22 #16
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32334489
quote:
Op donderdag 17 november 2005 04:58 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Het dik gedrukte is inderdaad van mij en sta er ook helemaal achter.
[..]

[..]

Ik moet iets zorgvuldiger gaan typen, dat blind gaat me toch niet zo goed af
Het was positief bedoelt er had moeten staan :

En jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en niet op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van haar waardigheid
[..]

Het ligt toch aan het blindtypen en af en toe een beetje
[..]

Yolande maar dat wist je al, takkejong
Maar meneer Jansen, uitschelden voor ta%^$jong (ik krijg het niet over mijn lippen) dat staat niet netjes hoor

En het stukje over een oud vrouwtje wat is overvallen ontgaat me volkomen, het spijt me zeer, zal misschien de leeftijd zijn maar ik kan er niet zoveel mee

Aangezien ik heb besloten om me niet tot uw niveau te verlagen stop ik hier en wens u en uw lieftallige vrouw Yolanda een welverdiende nachtrust, hier komen we niet uit daar ik u niet begrijp.
Met dank aan Laysa.
  donderdag 17 november 2005 @ 05:08:37 #17
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32334490
quote:
Op donderdag 17 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:

[..]

Mag jij "Henk" tegen meneer Jansen zeggen
Met dank aan Laysa.
  donderdag 17 november 2005 @ 05:09:49 #18
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32334492
quote:
Op donderdag 17 november 2005 05:03 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je begint het toch op te pakken en je begint spelletjes te spelen
Jij zei dat je een hekel had aan slijmen
Dat zet mij op het verkeerde been, anders had ik je allang bedolven onder een shitload zwaai smilies
Ieder ander mag tegen me beginnen maar tegen menner en mevrouw Jansen zal ik me heel correct opstellen en gedragen
Met dank aan Laysa.
pi_32334494
quote:
Op donderdag 17 november 2005 05:05 schreef PC eend het volgende:
Wat laat jij je kennen dan, ik had je hoger ingeschat
Brandweer zou ik me eventueel nog wel wat bij voor kunnen stellen
Er wonen ook nogal wat personen in de flat die ik er ook liever niet wil hebben
Dus als de politie voor de deur staat met ontruimen ga ik met de lift (als die al komt)
  donderdag 17 november 2005 @ 05:12:54 #20
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32334496
Helaas moet ik dit gezellige nachtje FOkken onderbreken om van mijn nachtrust te gaan genieten
Morgenmiddag sta ik als uw pispaal weer tot uw beschikking maar ben even vol gepiest en ga even douchen
Maak er nog een gezellige bijeenkomst van en lees het straks wel weer terug Toedels
Met dank aan Laysa.
pi_32334497
quote:
Op donderdag 17 november 2005 05:08 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Mag jij "Henk" tegen meneer Jansen zeggen
We go waaay back, dat krijg je he met olbies
pi_32334499
quote:
Op donderdag 17 november 2005 05:12 schreef KRIBBET het volgende:
Helaas moet ik dit gezellige nachtje FOkken onderbreken om van mijn nachtrust te gaan genieten
Morgenmiddag sta ik als uw pispaal weer tot uw beschikking maar ben even vol gepiest en ga even douchen
Maak er nog een gezellige bijeenkomst van en lees het straks wel weer terug Toedels
Slaap lekker knulletje
pi_32334500
quote:
Op donderdag 17 november 2005 05:10 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Er wonen ook nogal wat personen in de flat die ik er ook liever niet wil hebben
Dus als de politie voor de deur staat met ontruimen ga ik met de lift (als die al komt)
Hmmm ik had toch op z'n minst verwacht, dat jij dan wel even armpje wou drukken met de sterke arm
pi_32334501
quote:
Op donderdag 17 november 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
We go waaay back, dat krijg je he met olbies
Pc Hebben wij nog wat te roddelen?
Even kijken of ze morgenochtend nog commentaar hebben
pi_32334504
Zal je altijd zien, loopt het weer met een sisser af
Wat een kutspel is het toch

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')