Op donderdag 17 november 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:quote:Op donderdag 17 november 2005 04:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Geef eens eens een link waar ik dat heb gedaan, ik heb jou tekst niet aangepast dan wel verandert
![]()
[..]
En jullie jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van als haar waardigheid en ook nog haar man van de 14e etage gooit (is maar een vergelijking ik trek die graag in het extreme)![]()
![]()
[..]
Het is Yolande ( ik zit er meer mee dat haar naam elke keer maar weer verkeerd geschreven wordt en uitgesproken)![]()
Ik zit er helemaal klaar voor maar ben bang dat Meneer Henk niet meer wil meespelenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:44 schreef PC eend het volgende:
Rel hem ff vol, dan heb ik 'mijn' deel zonder de hele fucking lijst![]()
Ik bemoei me er niet mee, dat kan punten kostenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal klaar voor maar ben bang dat Meneer Henk niet meer wil meespelen![]()
Mij zwart maken is best maar ga niet in een quote lopen klooien zodat het lijkt alsof ik het heb geschreven![]()
Die punten kunnen me echt gestolen worden en er is ook niemand die nu kan zeggen dat ik iemand heb beledigd of uit gescholdenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bemoei me er niet mee, dat kan punten kosten![]()
( Dat bedoel ik nou met tactisch)
Ik wil je alleen tips geven, maar jij wilt niet luisterenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die punten kunnen me echt gestolen worden en er is ook niemand die nu kan zeggen dat ik iemand heb beledigd of uit gescholdenIk ben heel netjes gebleven en zelfs meneer Jansen met U aangesproken
![]()
Wie zou dat moeten doen dan? We zijn maar met z'n 2en hierquote:Op donderdag 17 november 2005 04:53 schreef PC eend het volgende:
Kan er iemand even een poll maken met: Denk jij dat het Servival spel de SC reeks gaat inhalen![]()
Het dik gedrukte is inderdaad van mij en sta er ook helemaal achter.quote:Op donderdag 17 november 2005 04:39 schreef KRIBBET het volgende:
Op donderdag 17 november 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:
Het gewraakte epistel staat nog steeds op de harde schijf en de tijd van gebruiken komt steeds nader.
Ik ben zo blij dat je dat wilt bewaren omdat je een wijs woord in tijd van nood nog eens terug kan lezen, zo van "had die ouwe toch gelijk"
quote:Het dik bedrukte komt absoluut niet van mijn toetsenbord vandaan maar dat kunt u of Yolanda ook nakijken![]()
Ik moet iets zorgvuldiger gaan typen, dat blind gaat me toch niet zo goed afquote:" En jullie jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van als haar waardigheid en ook nog haar man van de 14e etage gooit (is maar een vergelijking ik trek die graag in het extreme)![]()
![]()
Het ligt toch aan het blindtypenquote:Kunt u het bovenstaande dik gedrukte zelf nog is nalezen en het dan proberen uit te leggen aan deze simpele ziel? (als mij ???)
Yolande maar dat wist je al, takkejongquote:En de naam van uw vrouwAch ik trek het graag in het extreme
![]()
Nee dat zal je punten opleverenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil je alleen tips geven, maar jij wilt niet luisteren![]()
Zak dan maar door de stront, vervelende servival game noob
Hoezo, weet henk waar je woont en issie onderwegquote:Op donderdag 17 november 2005 04:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wie zou dat moeten doen dan? We zijn maar met z'n 2en hier![]()
Ik verlaat mijn huis om deze tijd als er politie of brandweer zegt dat we het pand moeten verlatenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
Hoezo, weet henk waar je woont en issie onderweg![]()
Je begint het toch op te pakken en je begint spelletjes te spelenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee dat zal je punten opleverenJe staat nu op mijn lijst, net boven Henk en Yolanda
![]()
Wat laat jij je kennen dan, ik had je hoger ingeschatquote:Op donderdag 17 november 2005 05:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik verlaat mijn huis om deze tijd als er politie of brandweer zegt dat we het pand moeten verlaten![]()
Maar meneer Jansen, uitschelden voor ta%^$jong (ik krijg het niet over mijn lippen) dat staat niet netjes hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 04:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het dik gedrukte is inderdaad van mij en sta er ook helemaal achter.
[..]
[..]
Ik moet iets zorgvuldiger gaan typen, dat blind gaat me toch niet zo goed af![]()
![]()
Het was positief bedoelt er had moeten staan :
En jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en niet op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van haar waardigheid
[..]
Het ligt toch aan het blindtypenen af en toe een beetje
![]()
[..]
Yolande maar dat wist je al, takkejong![]()
![]()
Mag jij "Henk" tegen meneer Jansen zeggenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo, weet henk waar je woont en issie onderweg![]()
Ieder ander mag tegen me beginnen maar tegen menner en mevrouw Jansen zal ik me heel correct opstellen en gedragenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je begint het toch op te pakken en je begint spelletjes te spelen![]()
Jij zei dat je een hekel had aan slijmen
Dat zet mij op het verkeerde been, anders had ik je allang bedolven onder een shitload zwaai smilies
Er wonen ook nogal wat personen in de flat die ik er ook liever niet wil hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:05 schreef PC eend het volgende:
Wat laat jij je kennen dan, ik had je hoger ingeschat
Brandweer zou ik me eventueel nog wel wat bij voor kunnen stellen
We go waaay back, dat krijg je he met olbiesquote:Op donderdag 17 november 2005 05:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag jij "Henk" tegen meneer Jansen zeggen![]()
Slaap lekker knulletjequote:Op donderdag 17 november 2005 05:12 schreef KRIBBET het volgende:
Helaas moet ik dit gezellige nachtje FOkken onderbreken om van mijn nachtrust te gaan genieten![]()
Morgenmiddag sta ik als uw pispaal weer tot uw beschikking maar ben even vol gepiest en ga even douchen![]()
Maak er nog een gezellige bijeenkomst van en lees het straks wel weer terugToedels
![]()
Hmmm ik had toch op z'n minst verwacht, dat jij dan wel even armpje wou drukken met de sterke armquote:Op donderdag 17 november 2005 05:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er wonen ook nogal wat personen in de flat die ik er ook liever niet wil hebben
Dus als de politie voor de deur staat met ontruimen ga ik met de lift (als die al komt)
Pc Hebben wij nog wat te roddelen?quote:Op donderdag 17 november 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
We go waaay back, dat krijg je he met olbies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |