Ze hebben 'm geluchtbukstquote:Op donderdag 17 november 2005 01:47 schreef Intelligence het volgende:
Zou ie voortijdig opgepakt zijn ofzo, laatste contact met die gast was om 01:15, en had hij buiten de uitzending verteld zat dat hij verstopt zat tussen 2 trucks.
Juist. Die mus is het beste dan D-Day had kunnen overkomen...quote:Op donderdag 17 november 2005 02:20 schreef zoalshetis het volgende:
ach ja. ze zullen er alles aan doen om over de rug van een musje het kijkcijferkanon te doen falen. maar ja, nu gaat natuurlijk iedereen kijken omdat er misschien iets kan gebeuren.
Ja...een echte halsmisdaadquote:Op donderdag 17 november 2005 09:03 schreef Benno het volgende:
Wie de stenen voor de tijd omgooid moeten ze meteen 5 jaar opsluiten
Omdat NL 2,2 miljoen kinderen, bejaarden en geestelijk gehandicapten telt waarbij de laatste groep het meest vertegenwoordigd isquote:Op donderdag 17 november 2005 09:12 schreef dolle_hond het volgende:
dat hele programma is er toch voor kinderen, bejaarden en geestelijk gehandicapten.... waarom komt t dan op prime time?
ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat NL 2,2 miljoen kinderen, bejaarden en geestelijk gehandicapten telt waarbij de laatste groep het meest vertegenwoordigd is
Dan geef je ze de handleiding van de videorecorder. Als het niet goed gegaan is kunnen ze alleen zichzelf verwijten.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja.
maar nou moet ik dat k-programma gaan opnemen, zodat mijn kinderen t op een voor hun normaal tijdstip kunnen zien.
en dan hebben we ruzie als ik per ongeluk de verkeerde zender heb opgenomen
ik wil de videorecorder zelf daarna nog kunnen gebruiken, dus dat is geen optiequote:Op donderdag 17 november 2005 09:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan geef je ze de handleiding van de videorecorder. Als het niet goed gegaan is kunnen ze alleen zichzelf verwijten.![]()
Ja inderdaad! Wij hebben ook weer eens een verzetje hoor!quote:Op donderdag 17 november 2005 04:22 schreef LuukBes het volgende:
NL op zijn best. Nationale hype rondom een dooie mus, waarbij Sjonnies met decibelspeakers in hun auto's, bouwvakkers met trilplaten en undercover infiltranten met stuiterballen 4000 euro proberen te scoren om die kutstenen om te krijgen. Echt iets voor Ruudje de Wild.
Wedden dat dit in het buitenland het nieuws haalt. Holland de Gekstuh.. Wereld staat in de fik van de terreur, en hier zijn ze bezig over een mus en domineestenen.
http://edition.cnn.com/2005/WORLD/europe/11/16/sparrow.domino.ap/quote:Op donderdag 17 november 2005 04:22 schreef LuukBes het volgende:
Wedden dat dit in het buitenland het nieuws haalt. Holland de Gekstuh.. Wereld staat in de fik van de terreur, en hier zijn ze bezig over een mus en domineestenen.
Inderdaad. Vroegah.... toen was het nog leuk, en keek ik er naar. Maar dat was nog voor de commerciele televisie en op Nederland 2....lang, lang geleden.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef dVTB het volgende:
Domino D-Day is allang verpest. Al jaren lang. Wat ooit begon als een spontane wereldrecordpoging, is inmiddels een jaarlijks terugkerend commercieel schouwspel geworden, vol met B-artiesten en de gebruikelijke seniele SMS-spelletjes.
Jouw icoontje is er echter juist voor bewapend:quote:Op donderdag 17 november 2005 18:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Prima actie.. Een stel nerds die met domino steentjes spelen, Oké.. maar ze hoeven nog geen mus dood te knallen.
Het vertenwoordigd het oude Amerikaanse patrionisme. De opstanding tegen de Engelsen in de VS, was toen nodig om onafhankelijk te worden. Dat heeft niets te maken met zinloos een musje afknallen. Ken je geschiedenis.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Jouw icoontje is er echter juist voor bewapend:
[afbeelding]
Wat jij opsomt heeft een levensonderhoudende reden, namelijk eten.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:19 schreef Jed1Gam het volgende:
Rest in peace musje, net als alle varkens, koeien en schapen die vandaag weer geslacht zijn, en de tientallen vogels, egels en andere dieren die dood gereden zijn door auto's. Morgen weer een dag om te gaan herdenken.
![]()
De hoeveelheid vlees die wij met z'n allen eten is echt niet nodig voor levensonderhoud, puur consumptie, puur genot. Alleen omdat we het met z'n allen zo lekker vinden.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat jij opsomt is met een levensonderhoudende reden.. namelijk eten!Een dier aanrijden doet men in het algemeen niet met opzet. Daarom zinloze conclussie.
Niemand eet gebraden mus.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De hoeveelheid vlees die wij met z'n allen eten is echt niet nodig voor levensonderhoud, puur consumptie, puur genot. Alleen omdat we het met z'n allen zo lekker vinden.
Je hoeft eigenlijk helemaal geen vlees te eten om te blijven leven hoor.![]()
Bewijs aubquote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ze liggen om!!!!!!!!!!!!1111
The eagle has flown.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:35 schreef TerroRobbie het volgende:
The eagle has landed.
Als ik een varken zou slachten en deze op zou eten, omdat ik trek heb in vlees ben ik dus niet erg bezig? Omdat deze niet bedreigd is en ik hem dis daarna opeet. Stel ik schiet het varken neer (liep over een partij domino's), en eet hem niet op? Ben ik dan wel verkeerd bezig?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Niemand eet gebraden mus.Daarnaast hadden ze het vogeltje ook met een net kunnen vangen, de mus is tenslotte een bedreigd diersoort.
Het is niet gelukt begrijp ikquote:Rick: "Zodra ik met hem begint te praten, actie"
Sidechick: "gaat t gebeuren voor 3 uur"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |