Vind ik dus ook en daar moet je je bijna voor schamen hierquote:Op donderdag 17 november 2005 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind Chantal echt een stuk leuker geworden. Oke, ze roddeld veel, maar voor de rest vind ik het wel een oke iemand
klopt daarom ook dat ik tikte ideeën in het menselijke en redelijkequote:Op donderdag 17 november 2005 01:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hummie had laatst aangegeven dat ie denkt aan onderwerpen als euthanasie en abortus ofzo in de toekomstige BB versies. Wat ik dus totaal niet opwinded vind om naar te kijken eerlijk gezegd.
Ik denk al, iedereen zit in die servival game, niemand mnaakt meer een SC aanquote:
Z'n boxer. Was toen toch ook met Lindaquote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef F4iTH het volgende:
Ja hij werd duidelijk 'geholpen'. De vraag is alleen....wat diende er als zakdoekje?
Dat gaat me iets te verquote:Op donderdag 17 november 2005 01:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hummie wil er ook euthanasie in, gebruiken ze daar ook Chantal gewoon voor. Lekker makkelijk, alles in één.
Erger me aan 2 andere meiden veeel meer dan aan Chantal. Ben geen meeloper hequote:Op donderdag 17 november 2005 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vind ik dus ook en daar moet je je bijna voor schamen hier![]()
Nu was ik te laat kwa reactiequote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk al, iedereen zit in die servival game, niemand mnaakt meer een SC aan
Jawel Eendje ik durfde het aanquote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk al, iedereen zit in die servival game, niemand mnaakt meer een SC aan
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens mijn allereerste topic geopend die ook loopt!!!!!![]()
Wat ik dus veeeeel te ver vind gaan??? Is Hummie-Mummie gek geworden? Zoekt ze te grenzen veel te ver op of gaat ze erover??quote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
klopt daarom ook dat ik tikte ideeën in het menselijke en redelijke
Het zou iig leuk zijn als men voortaan alle kandidaten in categorieen verdeelt (denk aan de allochtoon, de homo, de student, de potentiële terrorist etc..) en vervolgens de kijker laat kiezen wie er in het huis moet. Uit ieder categorie 1 dus.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
klopt daarom ook dat ik tikte ideeën in het menselijke en redelijke
Beterschapquote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef Day het volgende:
Stream ze nog! Ik sleep m'n zieke lijf naar bed.
Laters
Zulke dingen komen in het nieuws omdat ze publiciteit voor de huidige BB wil. Het lukt nog ook, want overal hoor je er wel iets van. RTL Boulevard, Shownieuws, radio, internet, etcquote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat ik dus veeeeel te ver vind gaan??? Is Hummie-Mummie gek geworden? Zoekt ze te grenzen veel te ver op of gaat ze erover??
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef Day het volgende:
Stream ze nog! Ik sleep m'n zieke lijf naar bed.
Laters
Als ze die plannen werkelijk door zou gaan voeren, dan gaat ze echt te ver. Maar ik zie het voorlopig maar als publiciteit en een ballonnetje op gooien. Als er maar genoeg weerstand tegen uitgesproken wordt zal ze toch echt niet zo dom zijn om het ook daadwerkelijk te doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat ik dus veeeeel te ver vind gaan??? Is Hummie-Mummie gek geworden? Zoekt ze te grenzen veel te ver op of gaat ze erover??
Gert, Tanjalies heeft in het nominatie topic gepost.quote:
Je bent echt goeiquote:Op donderdag 17 november 2005 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jawel Eendje ik durfde het aan
Tanjalies weet het dit keer niet zeker.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Gert, Tanjalies heeft in het nominatie topic gepost.
Zou jij even willen kijken of de genomineerden daar staan en of ze tussen spoilertags staan?
Ik wil het namelijk nog niet weten, het verpest de uitzending voor mij.
Wel duidelijke aanwijzingen, maar geen spoiler tags.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Gert, Tanjalies heeft in het nominatie topic gepost.
Zou jij even willen kijken of de genomineerden daar staan en of ze tussen spoilertags staan?
Ik wil het namelijk nog niet weten, het verpest de uitzending voor mij.
Ik kreeg de indruk dat Roel zei dat zij klaargekomen was en dat Dido zei dat er niets gebeurd was. Ze had niet aan zijn pik gezeten, tochquote:Op donderdag 17 november 2005 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens, ik zag in de uitzending dat Roel zei tegen Chantal dat Dido klaaaaaar......aaaaa.... was gekomen??? En Chantal raden? Boven? Hoogtepunt? Ooowwww klaar??? Dus Dido is klaargekomen en Roel dus ook? Maar nog geen sexual intercorse geweest? (in Lieske taal gesproken)
Dido tegen Nathalie 'Ik vertel echt alles aan jou, nog meer dan aan Roel'. Later hadden ze een gesprekje over Roel en sex, etc. Dido 'nee we hebben daar nog niet gevoeld enzo, maar hij ligt wel opgewonden naast me' LEUGENAAR!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens, ik zag in de uitzending dat Roel zei tegen Chantal dat Dido klaaaaaar......aaaaa.... was gekomen??? En Chantal raden? Boven? Hoogtepunt? Ooowwww klaar??? Dus Dido is klaargekomen en Roel dus ook? Maar nog geen sexual intercorse geweest? (in Lieske taal gesproken)
Oké, dank je wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanjalies weet het dit keer niet zeker.
Hij zegt nadrukkelijk: IK DENK en doet geen concrete voorspellingen.
Dus kijk maar gerust.
Wat is zo bijzonder aan die voorspellingen dan? Waar zijn ze te vinden?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanjalies weet het dit keer niet zeker.
Hij zegt nadrukkelijk: IK DENK en doet geen concrete voorspellingen.
Dus kijk maar gerust.
Euhmmmmm zonder pik kan een vrouw toch ook klaarkomen??quote:Op donderdag 17 november 2005 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat Roel zei dat zij klaargekomen was en dat Dido zei dat er niets gebeurd was. Ze had niet aan zijn pik gezeten, toch
Ja, maar een man niet. Dido had er niet aan gezeten zei ze, vandaar zijn reactie neem ik aanquote:Op donderdag 17 november 2005 01:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhmmmmm zonder pik kan een vrouw toch ook klaarkomen??
Dit keer is er niets bijzonders aan de voorspellingen.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:44 schreef melke het volgende:
[..]
Wat is zo bijzonder aan die voorspellingen dan? Waar zijn ze te vinden?
Echt?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:45 schreef SuperMOM het volgende:
Euhmmmmm zonder pik kan een vrouw toch ook klaarkomen??
Dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:44 schreef melke het volgende:
[..]
Wat is zo bijzonder aan die voorspellingen dan? Waar zijn ze te vinden?
Ja, misschien is dat wel toeval? Ik had ze de vorige keer ook allemaal goed gegokt. Soms heb je dat geluk hequote:Op donderdag 17 november 2005 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit keer is er niets bijzonders aan de voorspellingen.
De vorige keer echter, lepelde hij alle namen van de bewoners en hun nominaties op, nog voordat het was uitgezonden.
Het staat in het nominatie-topic, dat vind je snel genoeg als je in de index van dit forum kijkt.
Het is of het goede lijstje, of een fake lijst om uit te vissen wie de mol is.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:47 schreef Gert het volgende:
Dit keer is er niets bijzonders aan de voorspellingen.
De vorige keer echter, lepelde hij alle namen van de bewoners en hun nominaties op, nog voordat het was uitgezonden.
Het blijft een vage bedoening.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:49 schreef SuperMOM het volgende:
APK zei dat hij had de indruk dat ZIJ klaargekomen was en zei natuurlijk dat erniets was gebeurt, maar volgens Roel schreef ze op zijn buik met haar vinger I K B E N K L A A A A A hmmmmmmmmmmmmmmmm
Wedden dat jij niet zoveel 'geluk' hebt als Tanjaliesquote:Op donderdag 17 november 2005 01:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, misschien is dat wel toeval? Ik had ze de vorige keer ook allemaal goed gegokt. Soms heb je dat geluk he
Hoezo goed of fake? Heeft hij/zij dan inside information?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Het is of het goede lijstje, of een fake lijst om uit te vissen wie de mol is.![]()
Dat 'ik denk' slaat nergens op. Dat doen wij wel.
Het lijken wel fucking konijnen!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
Oh god gaan ze weer pfffffffffffffffffffffffff Roel en Dido dan
Yep, hij kent een van de medewerkers.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:52 schreef melke het volgende:
Hoezo goed of fake? Heeft hij/zij dan inside information?
Hoezo? Hoezo zijn zijn/haar voorspellingen dan zo geloofwaardig?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wedden dat jij niet zoveel 'geluk' hebt als Tanjalies
Had ik het over jouquote:Op donderdag 17 november 2005 01:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn orgasmes fake??![]()
Char is er niks bijquote:Op donderdag 17 november 2005 01:54 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo? Hoezo zijn zijn/haar voorspellingen dan zo geloofwaardig?
Iedereen behalve Rob en Nathalie. Ja hallo, 1 + 1 = 2quote:Op donderdag 17 november 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, hij kent een van de medewerkers.
LE-ZEN.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:56 schreef melke het volgende:
[..]
Iedereen behalve Rob en Nathalie. Ja hallo, 1 + 1 = 2
En hij wist wel meer te vertellen.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
LE-ZEN.
Dít keer is het een voorspelling, de vorige keer wíst ie het.
Een toppic wat Tanjalies allemaal weetquote:Op donderdag 17 november 2005 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
En hij wist wel meer te vertellen.
Kan daar niet een centraal topic over geopend worden?![]()
Je zit me weer in de zeik te nemen he?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee las iets te snel hahahahaha sorrieeeee![]()
Dat Talpa hem beter kan checken enzo?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:00 schreef APK het volgende:
Goed planquote:Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een toppic wat Tanjalies allemaal weet![]()
Echt niet!!quote:Op donderdag 17 november 2005 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit me weer in de zeik te nemen he?![]()
![]()
Fijn dat je dat hier even komt meldenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:04 schreef MissHobje het volgende:
Plassen duh
En aan het geluid te horen.. moet ik ook enzo![]()
Waar staat dat dan? Ik vind het niet meer terugquote:Op donderdag 17 november 2005 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ja is hotbreaking nieuws enzoquote:Op donderdag 17 november 2005 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fijn dat je dat hier even komt melden
Ja zal vast Sint franciscus zijn.. daar heb ik nog wel wat verhalen over enzquote:Op donderdag 17 november 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
Dido over een litteken van Roel
dat hebben ze helemaal niet mooi gehecht
wat een kutziekenhuis
maar ja da's Rotterdam he
nou moe
Daarom was ik ook zo blijquote:Op donderdag 17 november 2005 02:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja is hotbreaking nieuws enzo![]()
Moet toch ontopic blijven
Het BB5 Nominatiespelquote:Op donderdag 17 november 2005 02:07 schreef melke het volgende:
[..]
Waar staat dat dan? Ik vind het niet meer terug
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:09 schreef M-en-A het volgende:
Mensen ik ga mijn bedje even opzoeken. Morgen weer vroeg de wekker![]()
Slaap lekker allemaal. Trussste![]()
![]()
Ik denk het niet, laat maar lekker lekken.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk het niet, laat maar lekker lekken.
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:14 schreef Roache_ het volgende:
Wat een smerige foto van Roel hier in het topic.... Wat mij betreft hoeft er niet elke keer dat er een inwoner in z'n/haar ondergoed staat een screenshot geplaatst te worden hoor. We kunnen toch ook gewoon de gesprekken volgen?
Jah lag ermaarom.quote:
Is toch ook niet nodig? Kan me voorstellen dat je na zoveel dagen al klaar kan komen bij de gedachte dat er iets gaat gebeurenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat Roel zei dat zij klaargekomen was en dat Dido zei dat er niets gebeurd was. Ze had niet aan zijn pik gezeten, toch
precies!quote:Op donderdag 17 november 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is toch ook niet nodig? Kan me voorstellen dat je na zoveel dagen al klaar kan komen bij de gedachte dat er iets gaat gebeuren(doekje)
* dweil dweilquote:Op donderdag 17 november 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is toch ook niet nodig? Kan me voorstellen dat je na zoveel dagen al klaar kan komen bij de gedachte dat er iets gaat gebeuren(doekje)
Dat is de voorspelling van de vorige keer. Waar kan ik zijn voorspelling voor morgen vinden?quote:
[CENTRAAL] Bespreek hier de nominatiesquote:Op donderdag 17 november 2005 02:25 schreef style het volgende:
[..]
Dat is de voorspelling van de vorige keer. Waar kan ik zijn voorspelling voor morgen vinden?
Lees dit topic even door, daar staat alles in.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:25 schreef style het volgende:
[..]
Dat is de voorspelling van de vorige keer. Waar kan ik zijn voorspelling voor morgen vinden?
Dank je welquote:Op donderdag 17 november 2005 02:27 schreef Muerte het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Bespreek hier de nominaties
Graag gedaan hoor.quote:
Na een werkbezoek van een week hoefde mijn vrouw maar te blazen (niet op z'n Duits) en de handdoek kon al gebruikt wordenquote:
Een dweil is niet nodig, we hebben een waterbed dus de rest verdampt vanzelf wel en anders scheelt het weer bij het witten van het plafondquote:
Ach je kan ook leuke kleuren schieten word je plafond ook fleurigquote:Op donderdag 17 november 2005 02:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een dweil is niet nodig, we hebben een waterbed dus de rest verdampt vanzelf wel en anders scheelt het weer bij het witten van het plafond![]()
Ik heb de streams nooit aanstaan -dat trekt mijn 33k modempje niet- en doe altijd net alsof om hier gewoon een beetje mee te lullen.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:35 schreef SuperMOM het volgende:
Heb het gehijg en gekreun afgezet want ik kan het Rob en Joost niet meer aandoen denk geile Roel en Dido wel dus wie doet er hier even verslag??
Alweerquote:Op donderdag 17 november 2005 02:40 schreef melke het volgende:
Zijn ze nou alweer bezig dan? Heb de streams niet aan. Irritant geluid
Dus jij bent een faker qua streams hmm minpuntjes dusquote:Op donderdag 17 november 2005 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de streams nooit aanstaan -dat trekt mijn 33k modempje niet- en doe altijd net alsof om hier gewoon een beetje mee te lullen.![]()
Minpuntjes?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:42 schreef SuperMOM het volgende:
Dus jij bent een faker qua streams hmm minpuntjes dus
Ow sorry, mijn fantasie sloeg op holquote:Op donderdag 17 november 2005 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, als Dido bij Roel slaapt is er toch altijd geklef.
Kleurtjes zijn niet zo slim, je moet wel de vliegen op het plafond kunnen zien zittenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach je kan ook leuke kleuren schieten word je plafond ook fleurig![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kleurtjes zijn niet zo slim, je moet wel de vliegen op het plafond kunnen zien zitten![]()
Vind ik dus ook. Dido vind ik zo uit de hoogte doen en Roel loopt er als zo'n loopse hond achter aan. Sorry, niet mijn ding. Lieske en Roel vind ik veel leuker bij elkaar. Vond Menno en Ingrid ook veel leuker bij elkaar. Liever, oprechter. Kan ook best begrijpen dan BB tegen Roel heeft gezegd dat hij zijn ogen open moet houden tov Dido ivm tacktische zet van haar ipv een liefdevollequote:Op donderdag 17 november 2005 02:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido gaf Roel net een vage nachtzoen en toen bleef Roel nog een tijdje heel lelijk gapen
Die 2 passen dus echt niet bij elkaar
Mannen...quote:Op donderdag 17 november 2005 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ow sorry, mijn fantasie sloeg op hol
Ingrid oprecht?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:51 schreef melke het volgende:
Vond Menno en Ingrid ook veel leuker bij elkaar. Liever, oprechter.
Ik had het dus over de eerste 6 weken ofzoquote:Op donderdag 17 november 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ingrid oprecht?![]()
Die psychopate zat hem constant achter zijn rug om af te zeiken.
Als ik nu ook nog de kruisbestuiving moet gaan uitleggen is de lol er snel afquote:
Ik heb soms de indruk dat het de bedoeling was dat Roel zich vaderlijk over Lieske had moeten ontfermen.quote:Op donderdag 17 november 2005 03:01 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het nu ook een beetje gehad met het hele Roel/Dido gebeuren. Individueel heb ik niets tegen ze, maar samen wordt het gewoon niet veel soeps kijkwijs.
Truste en tot morgenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:05 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen slaap lekker en stremse nog![]()
![]()
Ik had het gevoel, dat de hele groep dat zou moeten doenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb soms de indruk dat het de bedoeling was dat Roel zich vaderlijk over Lieske had moeten ontfermen.
Ik denk dat de regie nu wel in gaat grijpen met een paar Dido-bash uitzendingen. Het is niet meer te harden.quote:Op donderdag 17 november 2005 03:08 schreef SuperMOM het volgende:
Van mij mag of Roel of Dido eruit , liever Dido ik moet der gewoon niet, uit de hoogte kijk mij eens knap zijn en erg gewild zijn(denkt ze)
Omdat ze helemaal niks is. Geen karakter, geen uitstraling, niks nada, rien, nothing, grifnoski.quote:maar het allerliefsssssssssssssste zie ik die Calimero vertrekken en snap niet dat niemand op die muts stemt????????????
Roel en Lieske zal idd wel het gegokte paar geweest zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 03:07 schreef APK het volgende:
Ik heb soms de indruk dat het de bedoeling was dat Roel zich vaderlijk over Lieske had moeten ontfermen.
Gaat ze dat te zien krijgenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
maar gaat morgen flink op haar muil als Inge de beelden van Nathalie's smerige poten op haar knuffel ziet.![]()
Volgens een trailer die sommige mensen gezien hebben wel.quote:
Dido is van het type die je één keer het bed in kletst, met je neukt en je daarna geen blik waardig meer gunt. Ze gedraagt zich nu zo, omdat ze buiten haar familie nooit zichzelf kan zijn, en nu met een stel wildvreemden onafgebroken moet samenwonen, mét de wetenschap dat de camera's continu draaien. Wie met haar een vaste relatie aangaat, krijgt er een flinke rugzak aan psychische problemen bij.quote:Op donderdag 17 november 2005 03:16 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik vandaag in die uitzending Lieske bij Roel zie liggen zie ik gewoon het verschil. Lieske straalt 20.000x meer warmte af ofzo
Das tenminste een meisje waar je lekker mee kan knuffelen, hangen of wat dan ook. Niet zo'n porseleinen popje.
Hmmm denk je echt dat ze dit te zien gaan krijgen?? Ben bang van niet hoor, ze blijven die nietszeggende trut verdedigen om een of andere reden????? Echt niet dat ze dit in de live laten zien!quote:Op donderdag 17 november 2005 03:14 schreef APK het volgende:
Omdat ze helemaal niks is. Geen karakter, geen uitstraling, niks nada, rien, nothing, grifnoski.![]()
Die fietst vooralsnog overal doorheen maar gaat morgen flink op haar muil als Inge de beelden van Nathalie's smerige poten op haar knuffel ziet.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens een trailer die sommige mensen gezien hebben wel.![]()
En u ga je nu ook nog even dieper op Lieske in?quote:Op donderdag 17 november 2005 03:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dido is van het type die je één keer het bed in kletst, met je neukt en je daarna geen blik waardig meer gunt. Ze gedraagt zich nu zo, omdat ze buiten haar familie nooit zichzelf kan zijn, en nu met een stel wildvreemden onafgebroken moet samenwonen, mét de wetenschap dat de camera's continu draaien. Wie met haar een vaste relatie aangaat, krijgt er een flinke rugzak aan psychische problemen bij..
Ik heb die trailer zelf niet gezien -en het klonk mij onwaarschijnlijk in de oren nadat Ruud de Wild vorige week zei dat BB niet in zou grijpen- maar sommige users zeggen dat het er zo uitzag in het voorfilmpje.quote:Op donderdag 17 november 2005 03:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmmm denk je echt dat ze dit te zien gaan krijgen?? Ben bang van niet hoor, ze blijven die nietszeggende trut verdedigen om een of andere reden????? Echt niet dat ze dit in de live laten zien!
Lieske interessant?quote:
Ja een dode mus kan grote gevolgen hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb die trailer zelf niet gezien -en het klonk mij onwaarschijnlijk in de oren nadat Ruud de Wild vorige week zei dat BB niet in zou grijpen- maar sommige users zeggen dat het er zo uitzag in het voorfilmpje.
Kan ook weer een dode mus zijn natuurlijk, maar dode mussen kunnen grote gevolgen hebben.![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 17 november 2005 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:25 schreef latevogel het volgende:
ik ga eens kijken of mijn nest er nog sta![]()
wie weet heeft APK het weg gekaapt ,en dat kunnen we natuurlijk ff niet hebben en moet ik slapen op de bank![]()
maar slapen zal ik![]()
truste allemaal en tot morgen na 24 uur![]()
Hopla.quote:Op donderdag 17 november 2005 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet er even van, ik edit het zo weer weg
Jakkie Eendje niets voor jou,oh ja editquote:Op donderdag 17 november 2005 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook het rotte eraan. Individueel zijn ze redelijk vermakelijk, maar ze zijn bijna niet meer individueel te zien.quote:Op donderdag 17 november 2005 03:32 schreef svann het volgende:
Heel jammer dat Dido zo ingekakt is. In het begin vond ik haar wel bizonder.
Roel doet nu niet eens meer zijn best om interessant te zijn. Saai.
Wat heb jij een personeel, zeg!quote:Op donderdag 17 november 2005 03:33 schreef PC eend het volgende:
Mag ik dat bepalen?quote:
flauwerdquote:Op donderdag 17 november 2005 03:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik dat bepalen?
Nee dus blijkbaar
Ja maar! ja maar! Ik vond het een beetje flauw van mijzelf om jouw post die je wilde editten 5 keer te qouten.quote:Op donderdag 17 november 2005 03:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik dat bepalen?
Nee dus blijkbaar
Ik vond 1x wel weer genoegquote:Op donderdag 17 november 2005 03:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja maar! ja maar! Ik vond het een beetje flauw van mijzelf om jouw post die je wilde editten 5 keer te qouten.![]()
U is toch niet boos hoop ik?![]()
Nope!quote:Op donderdag 17 november 2005 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond 1x wel weer genoeg
Ik was al van plan om deze te laten staan zo, maar dat gelooft nu niemand meer
Ben jij dat weerquote:Op donderdag 17 november 2005 03:48 schreef SuperMOM het volgende:
ik zie heus wel dat je je hand omhoog gooit als ik er aan denk
Omhoog is wel genoeg hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 03:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Yep i believe in psychokinesis
quote:Op donderdag 17 november 2005 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omhoog is wel genoeg hoor
Je hoeft me geen ram voor mijn smoel te geven
Weltrustenquote:
Ben bang van wel??quote:Op donderdag 17 november 2005 04:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
Je wil me toch niet wijsmaken dat je nu al uit je bed komt he![]()
Ik denk zij, ik denk trouwens dat ze alweer is omgevallen ookquote:Op donderdag 17 november 2005 04:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben bang van wel??Zijn wij nou erg of zij?????
![]()
Ik begin toch wel erg aan mezelf te twijfelenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben bang van wel??Zijn wij nou erg of zij?????
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 04:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik begin toch wel erg aan mezelf te twijfelen![]()
Ik ga maar snel naar boven om nog even een paar uurtjes tegen mijn vrouw aan te kunnen liggen![]()
Ik heb weinig problemen met het in slaap komen dan wel vallen, ik rook straks nog een Roeltjequote:Op donderdag 17 november 2005 04:14 schreef Anitra het volgende:
Hahaha nee was even mijn mail aan het beantwoorden.
Geslapen heb ik nog niet en dat zal ook wel niet lukken meer ook ben ik bang van
Ga zo nog wel even mijn bed in om het te proberen hoor, het is veels te koud hier beneden en om midden inde nacht de verwarming aan te gaan zetten vind ik zonde.
Overigens waren dit wel normale tijden voor mij toen ik nog werkte.
Ga maar snel, morgen weer fris voor de livequote:Op donderdag 17 november 2005 04:14 schreef Anitra het volgende:
Hahaha nee was even mijn mail aan het beantwoorden.
Geslapen heb ik nog niet en dat zal ook wel niet lukken meer ook ben ik bang van
Ga zo nog wel even mijn bed in om het te proberen hoor, het is veels te koud hier beneden en om midden inde nacht de verwarming aan te gaan zetten vind ik zonde.
Overigens waren dit wel normale tijden voor mij toen ik nog werkte.
Denk dat dat hier ook de volgende oplossing word.quote:Op donderdag 17 november 2005 04:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb weinig problemen met het in slaap komen dan wel vallen, ik rook straks nog een Roeltjeen de eerste uren maak ik echt niet meer mee
![]()
HOHO, niet zo snel, koet mijn Roeltje nog draaienquote:
Ik kan morgenmiddag nog een paar uurtjes pakken voor ik de deur uit moet.quote:Op donderdag 17 november 2005 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga maar snel, morgen weer fris voor de live
Werkt bij mij altijd perfect het is geen al te beste shit maar nog altijd gratis via de apotheekquote:Op donderdag 17 november 2005 04:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
Denk dat dat hier ook de volgende oplossing word.
Dit is zo ongeveer mijn streeftijd, de tijd dat mijn vrouw een beetje wakker wordtquote:Op donderdag 17 november 2005 04:18 schreef SuperMOM het volgende:
Shit Kribbet en SuperMOMgaan een vroegertje maken![]()
Niks helpt bij mij en dat word ik toch wel een beetje zat. Heb het er wel over gehad met mijn vriend. Of ik het via de aptheek kan krijgen weet ik niet eens, maar denk dat ik het eerst een keertje ga proberen.quote:Op donderdag 17 november 2005 04:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Werkt bij mij altijd perfect het is geen al te beste shit maar nog altijd gratis via de apotheek![]()
Mama Miaquote:Op donderdag 17 november 2005 04:19 schreef SuperMOM het volgende:
Oh nee toch Eendje en MOM?????
Mijn vriend moet ook bijna zijn bed uitquote:Op donderdag 17 november 2005 04:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer mijn streeftijd, de tijd dat mijn vrouw een beetje wakker wordt![]()
Dat zijn de lekkerste uurtjesquote:Op donderdag 17 november 2005 04:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik kan morgenmiddag nog een paar uurtjes pakken voor ik de deur uit moet.
Stel je er niet teveel van voor, het is erg zwak maar ik kan er heel slecht tegen dus voor mij de oplossingquote:Op donderdag 17 november 2005 04:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Niks helpt bij mij en dat word ik toch wel een beetje zat. Heb het er wel over gehad met mijn vriend. Of ik het via de aptheek kan krijgen weet ik niet eens, maar denk dat ik het eerst een keertje ga proberen.
Er is een manier om hem op een hele prettige maniet wakker te makenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn vriend moet ook bijna zijn bed uit
Truste lief Eendje ga je mee het nest zoeken? De rest welterusten en APK hate youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
De medicijnen komen mijn strot uit en ben al geen pillen slikkerquote:Op donderdag 17 november 2005 04:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stel je er niet teveel van voor, het is erg zwak maar ik kan er heel slecht tegen dus voor mij de oplossingHeb geen zin om nog meer medicijnen te nemen
![]()
Hangt ook van je huisarts af of je een verwijsbriefje krijgt, de eerste keer staan ze wel erg raar te kijken bij de apotheek![]()
Daar heb ik hem net al mee in slaap gekregenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er is een manier om hem op een hele prettige maniet wakker te maken![]()
![]()
![]()
Ik moet mee naar bed van mamaquote:Op donderdag 17 november 2005 04:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Truste lief Eendje ga je mee het nest zoeken? De rest welterusten en APK hate youuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 04:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar heb ik hem net al mee in slaap gekregen
quote:Op donderdag 17 november 2005 04:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar heb ik hem net al mee in slaap gekregen
Ik zal je het nummer van mijn vrouw gevenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:38 schreef Anitra het volgende:
Hmmm dan rook ik nog maar een peukie en dan ga ik aan de slag
quote:Op donderdag 17 november 2005 04:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal je het nummer van mijn vrouw gevenLeg haar het verhaal nog even uit
![]()
![]()
Aan dat kloppende mannetje heb ik dus nietsquote:
Mijn telefoon ligt boven en dat is precies waar ik nu heen gaquote:Op donderdag 17 november 2005 04:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aan dat kloppende mannetje heb ik dus nietsBellen moet je!!
![]()
Truste en doe je man straks maar de groeten van mij, bedanken kan later altijd nogquote:
Met punten zekerquote:Op donderdag 17 november 2005 04:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Truste en doe je man straks maar de groeten van mij, bedanken kan later altijd nog![]()
Je bent een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 17 november 2005 04:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn telefoon ligt boven en dat is precies waar ik nu heen ga
Punten zeggen me niet zoveel, de finale zal ik niet halen en hopelijk lig ik er net voor die tijd niet uit, maar om de grote PC Eend te citeren: het is maar een spelletjequote:
Mogguhquote:Op donderdag 17 november 2005 07:45 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!
Daar ben ik weer!
Alles lekker met iedereen?????
Yepquote:Op donderdag 17 november 2005 07:48 schreef Kleintje het volgende:
alles goed?
quote:Op donderdag 17 november 2005 07:51 schreef Kleintje het volgende:
Het is vroeg en ben al heel erg wakker...
Maar alles is goed!!!
Pak ff een kopje thee
ff kijken het is 1 graadquote:Op donderdag 17 november 2005 07:55 schreef Kleintje het volgende:
Is het bij jullie ook zo gruwelijk koud???
Dan zit jij in Twente. Want rond 6 uur was het bijna overal al boven de 3 graden!quote:
Was ik maar weer in twente kom ervan origine wel vandaan maar zit nu in Maastricht net aan de Maasquote:Op donderdag 17 november 2005 08:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dan zit jij in Twente. Want rond 6 uur was het bijna overal al boven de 3 graden!
Ik wil zomer!!!!
Ik ben wel naar m'n werk vertrokken, maar ben halverwege omgedraaid...quote:Op donderdag 17 november 2005 08:42 schreef Kleintje het volgende:
Griep flugeltje???
Ik ben weer schoon!!!
Dankjewel, dát kon ik wel gebruiken.quote:
Griep? Nou ja, een voordeel: als je een laptop hebt kun je lekker vanaf je bed de streams volgenquote:Op donderdag 17 november 2005 08:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben wel naar m'n werk vertrokken, maar ben halverwege omgedraaid...
Gisteren voelde ik mezelf weer goed genoeg om vandaag te kunnen gaan werken. Vandaag voel ik me weer een natte krant...
Nee, geen laptop... Maar gelukkig wel een hele fijne stoel bij m'n pjoeter. Zit nu lekker dik aangekleed met een grote kop koffie naar slapende mensen te kijkenquote:Op donderdag 17 november 2005 08:48 schreef doka het volgende:
[..]
Griep? Nou ja, een voordeel: als je een laptop hebt kun je lekker vanaf je bed de streams volgen
Nou in ieder geval beterschap. En we kunnen dus een flinke hoeveelheid streamverslagen van je verwachten?quote:Op donderdag 17 november 2005 08:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, geen laptop... Maar gelukkig wel een hele fijne stoel bij m'n pjoeter. Zit nu lekker dik aangekleed met een grote kop koffie naar slapende mensen te kijken![]()
Weet je dat ik daar nu echt heel erg slecht in ben? Ik kan m'n aandacht er nooit zolang bijhouden dat er iets zinnigs in het verslag komt. Heb het wel eens geprobeerd overigens. En als ik dan met pijn en moeite een stuk geschreven heb en het post blijkt er al iemand anders bezig te zijn...quote:Op donderdag 17 november 2005 09:01 schreef doka het volgende:
[..]
Nou in ieder geval beterschap. En we kunnen dus een flinke hoeveelheid streamverslagen van je verwachten?
Mogge Isaquote:Op donderdag 17 november 2005 09:09 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Flugeltje beterschap![]()
Op je werk moet je werken schat...quote:Op donderdag 17 november 2005 09:16 schreef ChantalC het volgende:
Meuning!
Ik zit op me werk, dus ik schakel ff de lruk lurk mode in...
[start lurken]... lurk.... lurk....
En lurken...quote:Op donderdag 17 november 2005 09:18 schreef flugeltje het volgende:
Op je werk moet je werken schat...![]()
Af en toe een screencap erbij?quote:
Roel wel... Die komt al klaar bij het aanzicht van 1 tiet met zijn mierenpikkie...quote:
Hoezo, wat moest je doen dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 09:33 schreef Ripley het volgende:
Ik ben jaloers, stond al om 06.15 uur naast mijn nest
Schoencadeautjes doen en klein ontbijtje voor vriendlief maken en daarna flink reizen naar mijn werkquote:Op donderdag 17 november 2005 09:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo, wat moest je doen dan?
Ik sta altijd pas een uur voor ik ga werken op... Mag dus over het algemeen tot 07.30 uur blijven liggen... Alles wat ik vroeger opsta is wel te merken aan m'n humeur...quote:Op donderdag 17 november 2005 09:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Schoencadeautjes doen en klein ontbijtje voor vriendlief maken en daarna flink reizen naar mijn werk
Moggequote:Op donderdag 17 november 2005 09:39 schreef Anitra het volgende:
goeie morgen![]()
Hier is het ook koud kleintje.
Eerst even koffie pakken om warm te worden.
Flugeltje beterschap!
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:44 schreef flugeltje het volgende:
Waar is iedereen toch?
Ik ben ziek en heb aandacht nodig
quote:
Knuffelllllll voor flugeltjequote:Op donderdag 17 november 2005 09:44 schreef flugeltje het volgende:
Waar is iedereen toch?
Ik ben ziek en heb aandacht nodig
van mij ook nog eentje danquote:Op donderdag 17 november 2005 09:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
dank... Voel mezelf alweer íets beter nu...
We kunnen nog ff rusten tussendoor dus?quote:Op donderdag 17 november 2005 09:50 schreef Springsteen27 het volgende:
> Hoe laat gaat die haan eigenlijk af?
Ik verwacht hem niet voor half elf...
Ik verwacht eigenlijk iets anders dan de haan, de dames hebben namelijk BB verzocht om vrolijke muziek te draaien en als tegenprestatie zouden de dames dan zingend en dansend hun bed uit komen.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:49 schreef flugeltje het volgende:
Hoe laat gaat die haan eigenlijk af?
Ga ervanuit dat lieske op de bank zit genomineerd door Nathquote:Op donderdag 17 november 2005 09:56 schreef versabommie het volgende:
Goedemorgen fans,
Roel zeker niet geneukt vannacht?
Iemand een beetje sterke koffie voor me?
Hier trouwens mijn definitieve verwachting voor de bank vanavond:
Rob
Sjankwal
Joost
Roel
Dido
Ingrid
Naad en Lieske zullen de dans ontspringen. Ik hoop echter dat Menno nadat hij naad ter verantwoording heeft geroepen haar ook op de bank mag zetten.
Ik snapput flugelquote:Op donderdag 17 november 2005 09:51 schreef flugeltje het volgende:
nachtzuster, nu kan ik nóg niet naar m'n afspraak. Gelukkig wilde een collega voor me inspringen, maar ik baal nu helemaal natuurlijk
Mogge....quote:Op donderdag 17 november 2005 09:58 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen, allen.![]()
Flugel, je bent nog ziek!![]()
Beterschap, meis.
* CartWOman passt bommie een Senseo Dark Roast.
Hoi Isaquote:Op donderdag 17 november 2005 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen CartWoman en nachtzuster![]()
joh, ze zijn daar net begonnenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:01 schreef nachtzuster het volgende:
Hoi Isa![]()
![]()
wacht nog steeds op tel. en/of mail *nerveus wordt*
Hey Flugel!quote:Op donderdag 17 november 2005 09:51 schreef flugeltje het volgende:
Dank dank allemaal...
Welkom in het "help zieke flugel de dag door" topic...
*wederom roze hoed oppert*quote:Op donderdag 17 november 2005 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben best zenuwachtig, maar dat is nergens voor nodig natuurlijk
Geen idee wat ik aantrek, niets bijzonders denk ik.
Mag ik ook zenuwpees zijn?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben best zenuwachtig, maar dat is nergens voor nodig natuurlijk
Geen idee wat ik aantrek, niets bijzonders denk ik.
laten ze me dan wel binnenquote:
op de wc heeft hij slinger aangegeven.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:01 schreef farceman het volgende:
Volgens mij is Roel wel aan zijn TREKKEN gekomen....
Jawel joh, die link leggen ze toch niet....quote:
Ik lees het net.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mogge....
Ja, ik ben vanochtend wel vertrokken naar m'n werk, maar halverwege weer omgedraaid...
Verwennen doen we niet met fruitquote:Op donderdag 17 november 2005 10:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik lees het net.
Maar je hebt het geprobeert, voel je maar niet schuldig ofzo. Verwen jezelf maar vandaag met fruit en lekkere dingetjes.
ach, zijn de nieuwe 'steun Peter 6000' avatars weer uitgekomen??quote:
Ach je weet hoe dat gaat hè, waar je mee omgaat wordt je mee besmet...quote:Op donderdag 17 november 2005 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Oh.
Dan krijg je nu zeker minpunten omdat je jezelf niet meer bent![]()
zal d'r wel een paar minpunten van Peter6000 opleverenquote:
* dat kunnen we niet hebben Flugel, snel een chocoladeletter voor je halenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Verwennen doen we niet met fruit![]()
Daar hebben ze chocolade voor uitgevonden![]()
Wat ik overigens niet meer in huis heb...![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef Anitra het volgende:
Jemig nachtzuster ik schrik me te pletter van je avatar
Maar dat komt omdat miojn dochter vanmorgen in paniek naast mijn bed stond omdat er een spin op het plafond zat.
Dat doe ik ook wel 'es met chocoladevlokken. Die komen hier amper op het brood terecht.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Verwennen doen we niet met fruit![]()
Daar hebben ze chocolade voor uitgevonden![]()
Wat ik overigens niet meer in huis heb...![]()
Na ja, anders straks maar het pak hagelslag aan m'n lippen zetten...![]()
beetje bitchy actie, om peter6000 aan deze nare nmotivaties te helpenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Oh.
Dan krijg je nu zeker minpunten omdat je jezelf niet meer bent![]()
Mij ook niet geheel onbekendquote:Op donderdag 17 november 2005 10:13 schreef CartWOman het volgende:
Dat doe ik ook wel 'es met chocoladevlokken. Die komen hier amper op het brood terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |