Volspammen? Kap daar eens mee ofzo?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja daarvoor moest ik het andere topic ff volspammen
![]()
![]()
![]()
Je bent zelf goed opwegquote:Op donderdag 17 november 2005 01:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wil d'r dan niemand eventjes zijn best doen?
Ja meneer..quote:Op donderdag 17 november 2005 01:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Volspammen? Kap daar eens mee ofzo?
Anders krijg je het met mij aan de zweepquote:Op donderdag 17 november 2005 01:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja meneer..![]()
We doen niet meer aan spammetjes![]()
Nou Nou..quote:Op donderdag 17 november 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Anders krijg je het met mij aan de zweep
Ik maak er nu ook een uitzondering vanquote:Op donderdag 17 november 2005 01:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou Nou..
Dat is toch alleen inhet weekend?
Yeah, ik ga alvast op bed liggen tossoquote:Op donderdag 17 november 2005 01:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik maak er nu ook een uitzondering van
Ja, en ik ga slapenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yeah, ik ga alvast op bed liggen tosso![]()
Neeeeeeeeeeeequote:
Neequote:
Half stervend leeft hier nog iets jaquote:Op donderdag 17 november 2005 01:44 schreef cerror het volgende:
Hier leeft nog wat.
Dat ben ik NIET van jou gewendquote:Op donderdag 17 november 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee sorry. cerror neemt het wel over.
Ik ga slapen
Ik moet nog een half uur w8en op mijn downloadquote:Op donderdag 17 november 2005 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ben ik NIET van jou gewend![]()
![]()
Truste![]()
Mooi zoquote:Op donderdag 17 november 2005 01:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik moet nog een half uur w8en op mijn download
Is je dus niet geluktquote:Op donderdag 17 november 2005 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik ga zo ook slapen
Wilde voor 2 uur naar bed
Helaas nietquote:
tot danquote:Op donderdag 17 november 2005 08:33 schreef Imberr het volgende:
Mogguh![]()
en doeii![]()
Ben rond half 1 wel weer terug ofzo.![]()
doe datquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 08:48 schreef K-jozz het volgende:
Ik moest zonet een suikerziekte test doen, dat duurde welgeteld een halve minuut. Om 11 uur moet ik weer, ik heb van 10 tot 12 vrij genomen voor die test
jaquote:
vroeg...zijn hier met zn zessen en één badkamer, komt erop neer dat er soort doucherooster isquote:Op donderdag 17 november 2005 08:54 schreef K-jozz het volgende:
Hoe vroeg sta jij op man, je hebt het eerste uur vrij neem ik aan.
Dan kan de doorstroming toch juist wat sneller als jij niet meteen hoeft te douchenquote:Op donderdag 17 november 2005 08:55 schreef W8ezel het volgende:
[..]
vroeg...zijn hier met zn zessen en één badkamer, komt erop neer dat er soort doucherooster is
zou je denken ja, maar op één of andere manier werkt dat niet, waarom weeet ik ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:56 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Dan kan de doorstroming toch juist wat sneller als jij niet meteen hoeft te douchen![]()
wat een rust dan.., moeten we ff van genietenquote:Op donderdag 17 november 2005 09:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens mij ging die de hele dag hardlopen
Ja daar ga ik ff een broodje op etenquote:Op donderdag 17 november 2005 09:43 schreef WEST het volgende:
[..]
wat een rust dan.., moeten we ff van genieten![]()
eet smakelijk dan. ga ik ff een peukje rokenquote:Op donderdag 17 november 2005 09:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja daar ga ik ff een broodje op eten![]()
![]()
Rooksequote:Op donderdag 17 november 2005 09:50 schreef WEST het volgende:
[..]
eet smakelijk dan. ga ik ff een peukje roken
quote:
quote:
jewel, iedereen is voor een keer aanwezigquote:Op donderdag 17 november 2005 10:08 schreef WEST het volgende:
hier gaat het goed hoor.
snop is je baas er weer niet ?
quote:
Ik ben er alweer 3 weken hoorquote:
Gegroet trouwensquote:
ik ben ongeveer 3 weken niet in de sc geweestquote:Op donderdag 17 november 2005 10:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben er alweer 3 weken hoor
en ik zit hier ook al weer een aantal wekenquote:
ik ben te lang weg geweestquote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef WEST het volgende:
[..]
en ik zit hier ook al weer een aantal weken![]()
Welkom terugquote:Op donderdag 17 november 2005 10:16 schreef C2C het volgende:
[..]
ik ben ongeveer 3 weken niet in de sc geweest
ja handig die fee smiliesquote:
dat blijkt welquote:
Feestdagen smiley'squote:
ik zit hogerquote:Op donderdag 17 november 2005 10:22 schreef C2C het volgende:
aaah me postgemiddelde is met 2 omlaag gegaan
ff omhoog spammen
Ik dan weer nietquote:
moet je flink door spammen.., pas je wel op dat je geen 2e modje wordtquote:
Hehe idd.. Verbaast me toch wel dat hij er nog niet is..quote:Op donderdag 17 november 2005 10:25 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je flink door spammen.., pas je wel op dat je geen 2e modje wordt![]()
modje spammen hoe kom je er bijquote:Op donderdag 17 november 2005 10:25 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je flink door spammen.., pas je wel op dat je geen 2e modje wordt![]()
Tis ook niet zo heel boeiend ofzoquote:Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef C2C het volgende:
btw ik heb een paar dagen iets van 115 berichten per dag gepost, als ik nu een nieuw account aanmaak haal ik het gemiddelde van 100 p/d makkelijk als ik een beetje doorpost in het weeken
magoed ik fok niet zo heel veel meer
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tis ook niet zo heel boeiend ofzo
*maakt sociaal leven aanquote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef C2C het volgende:
[..]
nee maar je moet toch wat te lullen hebben
ik heb nu ook een nieuw acountje, mijn ouwe was JPM01quote:Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef C2C het volgende:
btw ik heb een paar dagen iets van 115 berichten per dag gepost, als ik nu een nieuw account aanmaak haal ik het gemiddelde van 100 p/d makkelijk als ik een beetje doorpost in het weeken
magoed ik fok niet zo heel veel meer
ja dan loopt het snel. Ik heb nu een voordeel van de laptop, maar anders zit ik op een trage mac en dan kan ik niet veel postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |