Ga ergens anders vrouwen 'bekeren' tot je lesbische 'lifestyle' zeg.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannen werken niet meer, ze zijn stuk![]()
Ze moeten 'opgewonden' worden? En wij zijn de klos?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannen werken niet meer, ze zijn stuk![]()
Tis een lelijk mormelquote:Op woensdag 7 december 2005 03:18 schreef sweetgirly het volgende:
En Dick ga jij eens met je Nickje spelen, ipv hier te lopen leuteren.
Trouwens, zie je er goed uit, of compenseer je je postgedrag met iets wat je mist![]()
sorry, was nog niet uitgeruzied![]()
Damn right!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 03:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ze moeten 'opgewonden' worden? En wij zijn de klos?
![]()
Trust mequote:
Mannen worden al opgewonden van een kiwi, maar ik ben graag de klos hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 03:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ze moeten 'opgewonden' worden? En wij zijn de klos?
![]()
Niet weer hequote:
Logischquote:Op woensdag 7 december 2005 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannen worden al opgewonden van een kiwi, maar ik ben graag de klos hoor![]()
Bij een selecte groep natuurlijk![]()
Het enige wat jij van mij hoeft te weten is de lengte van mijn penis en de lengte van m'n tong.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:18 schreef sweetgirly het volgende:
En Dick ga jij eens met je Nickje spelen, ipv hier te lopen leuteren.
Trouwens, zie je er goed uit, of compenseer je je postgedrag met iets wat je mist![]()
sorry, was nog niet uitgeruzied![]()
Byebyequote:Op woensdag 7 december 2005 03:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
I will![]()
nu ging ik echt maar eens, ciao ciao enzo![]()
![]()
Gelukkig gaan vrouwen niet alleen voor het uiterlijk..quote:
Dan kon je waarschijnlijk niet goed meer zien met al dat sperma in je ogen.quote:
Daaaaaaaaaaar gaat zequote:Op woensdag 7 december 2005 03:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
I will![]()
nu ging ik echt maar eens, ciao ciao enzo![]()
![]()
Ja, 1. 12 cm heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen en 2. tongen, als men ze maar weet te gebruiken, lengte doet er niet toe. Dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:22 schreef Nickthedick het volgende:
Het enige wat jij van mij hoeft te weten is de lengte van mijn penis en de lengte van m'n tong.![]()
Niet dat jij ooit binnen een meter van die 2 gaat komen.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 03:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan kon je waarschijnlijk niet goed meer zien met al dat sperma in je ogen.![]()
2 tongen zei je?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, 1. 12 cm heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen en 2. tongen, als men ze maar weet te gebruiken, lengte doet er niet toe. Dus.
en 3. zou ik niet eens willen, dus don't worry![]()
Dus je weet de lengte van mijn slappe penis... big deal.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, 1. 12 cm heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen en 2. tongen, als men ze maar weet te gebruiken, lengte doet er niet toe. Dus.
en 3. zou ik niet eens willen, dus don't worry![]()
Snaketonguequote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Snaketongue![]()
Ik moet echt hoognodig naar boven![]()
Dat was alleen zodat je kon zien dat het warme water wat je voelde niet een warm bad was wat ik voor je liet vollopen.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:27 schreef Brennie het volgende:
[..]![]()
Jawel hoor.. je leende me je steriele doekje nog om alles schoon te maken, remember?
Ja, lach maar, dat wordt rammelenquote:
Ik heb nog trauma'squote:Op woensdag 7 december 2005 03:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat was alleen zodat je kon zien dat het warme water wat je voelde niet een warm bad was wat ik voor je liet vollopen.![]()
Dat is voor mij nog bevredigender dan het orgasmequote:
*Proestquote:Op woensdag 7 december 2005 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, lach maar, dat wordt rammelenMannen, dat MOET hij gewoon weten
![]()
Voor de sadist die je bent, zal ik het maar als compliment aannemen.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat is voor mij nog bevredigender dan het orgasme![]()
![]()
Meneer 12 cm, in erectionele toestand it was.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:31 schreef Nickthedick het volgende:
Dus je weet de lengte van mijn slappe penis... big deal.![]()
Volgende keer ga ik je fistfucken met een bouwvakkershandschoen die 3 dagen in het cement heeft gelegen.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:41 schreef Brennie het volgende:
[..]
Voor de sadist die je bent, zal ik het maar als compliment aannemen.![]()
Kan ik het helpen dat je soppend geil van me wordt?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Meneer 12 cm, in erectionele toestand it was.
* zucht, moet je daarvoor nog inloggen ook, als je op het punt staat naar bed te gaan.
Mannen![]()
Ter compensatie van het gebrek aan een degelijke leuter?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik je fistfucken met een bouwvakkershandschoen die 3 dagen in het cement heeft gelegen.![]()
Nee zeg, als ik je zou neuken, zou je er nog van genieten ookquote:Op woensdag 7 december 2005 03:45 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ter compensatie van het gebrek aan een degelijke leuter?![]()
Of zijn we die fase al voorbij?
Meisiequote:Op woensdag 7 december 2005 03:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Meneer 12 cm, in erectionele toestand it was.
* zucht, moet je daarvoor nog inloggen ook, als je op het punt staat naar bed te gaan.
Mannen![]()
Wat schattigquote:Op woensdag 7 december 2005 03:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee zeg, als ik je zou neuken, zou je er nog van genieten ookBloeden zal je!!!!!
![]()
Ik zou je zelfs een bloedtransfusie van m'n eigen bloed geven om je in leven te houden.quote:
You were cured allright?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zou je zelfs een bloedtransfusie van m'n eigen bloed geven om je in leven te houden.Ik heb namelijk nog wat ideetjes waarbij ik jou, accuzuur, een motorzaag, een plastic zak, 3 dooie en 3 levende inktvissen bij ga gebruiken.
![]()
Je hebt de film zeker nog niet gezien.quote:
Neequote:Op woensdag 7 december 2005 03:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt de film zeker nog niet gezien.![]()
Yeah rightquote:Op woensdag 7 december 2005 03:45 schreef Nickthedick het volgende:
Kan ik het helpen dat je soppend geil van me wordt?![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 03:45 schreef Brennie het volgende:
Ter compensatie van het gebrek aan een degelijke leuter?![]()
Of zijn we die fase al voorbij?
Figures, je bent duidelijk uit je element.quote:
Mag ik dan wel vragen waarom je dan telkens weer terugkomtquote:
Waarom blijf je dan steeds in- en uitloggen?quote:
Wanneer het een mannenbashtopic wordtquote:Op woensdag 7 december 2005 03:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wanneer geven vrouwen nou toe dat ze vrouw-bash topics stiekem best wel leuk vinden
Komt door allerlei elementaire zaken enzo..quote:Op woensdag 7 december 2005 03:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Figures, je bent duidelijk uit je element.![]()
Ben nog niet moe, nu bijna welquote:Op woensdag 7 december 2005 03:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mag ik dan wel vragen waarom je dan telkens weer terugkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |