Ik heb nog trauma'squote:Op woensdag 7 december 2005 03:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat was alleen zodat je kon zien dat het warme water wat je voelde niet een warm bad was wat ik voor je liet vollopen.![]()
Dat is voor mij nog bevredigender dan het orgasmequote:
*Proestquote:Op woensdag 7 december 2005 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, lach maar, dat wordt rammelenMannen, dat MOET hij gewoon weten
![]()
Voor de sadist die je bent, zal ik het maar als compliment aannemen.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat is voor mij nog bevredigender dan het orgasme![]()
![]()
Meneer 12 cm, in erectionele toestand it was.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:31 schreef Nickthedick het volgende:
Dus je weet de lengte van mijn slappe penis... big deal.![]()
Volgende keer ga ik je fistfucken met een bouwvakkershandschoen die 3 dagen in het cement heeft gelegen.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:41 schreef Brennie het volgende:
[..]
Voor de sadist die je bent, zal ik het maar als compliment aannemen.![]()
Kan ik het helpen dat je soppend geil van me wordt?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Meneer 12 cm, in erectionele toestand it was.
* zucht, moet je daarvoor nog inloggen ook, als je op het punt staat naar bed te gaan.
Mannen![]()
Ter compensatie van het gebrek aan een degelijke leuter?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik je fistfucken met een bouwvakkershandschoen die 3 dagen in het cement heeft gelegen.![]()
Nee zeg, als ik je zou neuken, zou je er nog van genieten ookquote:Op woensdag 7 december 2005 03:45 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ter compensatie van het gebrek aan een degelijke leuter?![]()
Of zijn we die fase al voorbij?
Meisiequote:Op woensdag 7 december 2005 03:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Meneer 12 cm, in erectionele toestand it was.
* zucht, moet je daarvoor nog inloggen ook, als je op het punt staat naar bed te gaan.
Mannen![]()
Wat schattigquote:Op woensdag 7 december 2005 03:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee zeg, als ik je zou neuken, zou je er nog van genieten ookBloeden zal je!!!!!
![]()
Ik zou je zelfs een bloedtransfusie van m'n eigen bloed geven om je in leven te houden.quote:
You were cured allright?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zou je zelfs een bloedtransfusie van m'n eigen bloed geven om je in leven te houden.Ik heb namelijk nog wat ideetjes waarbij ik jou, accuzuur, een motorzaag, een plastic zak, 3 dooie en 3 levende inktvissen bij ga gebruiken.
![]()
Je hebt de film zeker nog niet gezien.quote:
Neequote:Op woensdag 7 december 2005 03:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt de film zeker nog niet gezien.![]()
Yeah rightquote:Op woensdag 7 december 2005 03:45 schreef Nickthedick het volgende:
Kan ik het helpen dat je soppend geil van me wordt?![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 03:45 schreef Brennie het volgende:
Ter compensatie van het gebrek aan een degelijke leuter?![]()
Of zijn we die fase al voorbij?
Figures, je bent duidelijk uit je element.quote:
Mag ik dan wel vragen waarom je dan telkens weer terugkomtquote:
Waarom blijf je dan steeds in- en uitloggen?quote:
Wanneer het een mannenbashtopic wordtquote:Op woensdag 7 december 2005 03:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wanneer geven vrouwen nou toe dat ze vrouw-bash topics stiekem best wel leuk vinden
Komt door allerlei elementaire zaken enzo..quote:Op woensdag 7 december 2005 03:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Figures, je bent duidelijk uit je element.![]()
Ben nog niet moe, nu bijna welquote:Op woensdag 7 december 2005 03:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mag ik dan wel vragen waarom je dan telkens weer terugkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |