Je kan er beter aan wennen dan om te proberen het te veranderen. Vechten, bierkaai, dat soort werkquote:
damn, eigenlijk ben jij een ontzettende eikelquote:Op donderdag 17 november 2005 20:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan er beter aan wennen dan om te proberen het te veranderen. Vechten, bierkaai, dat soort werk
Shit, het was niet de bedoeling dat je daar nu al achter kwamquote:Op donderdag 17 november 2005 21:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
damn, eigenlijk ben jij een ontzettende eikel
kssss...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Janetje, draai je even om, je buikje begint al brandplekken te vertonen![]()
Net nu ik een eitje wilde bakken.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
kssss...
*kijkt*
Oeh.. ehh.. *omdraait
Dat kan toch óp de verwarming..quote:Op donderdag 17 november 2005 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Net nu ik een eitje wilde bakken..
Ik dacht dat er al twee eieren met dooiers oplagen, maar dat was iets anders, wou net likken.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat kan toch óp de verwarming..
Nope, bier.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, gaan jullie nou allemaal slapen ofzo..
Hier ist koud.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Au! Ik denk ik verwarm voet eventjes tegen het glas van de kachel, verbrand ik m;n poot bijna aan die kankerkachel.
Hollandia hopelijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Hier ist koud.
Maar ik heb bier, maakt vanalles weer goed.
Was je aan het bijkomen van het pallets sorterenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Au! Ik denk ik verwarm voet eventjes tegen het glas van de kachel, verbrand ik m;n poot bijna aan die kankerkachel.
Nu even dommelsch maar hierna gaat den Hollandia open.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hollandia hopelijk.
Ik heb Gouden Zegel.
Eerst de rommel opruimen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu even dommelsch maar hierna gaat den Hollandia open.
Ja man.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Was je aan het bijkomen van het pallets sorteren?
Gelukkig is die Spaanse er ook nog.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:14 schreef Janetje het volgende:
Saai leven..
Wat je bromt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:14 schreef Janetje het volgende:
Saai leven..
Brmmmm...quote:
Das een puch uit '75!quote:
Was niet nodig geweest.. maar ach.. van mij mag je..quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Das een puch uit '75!
Of mocht ik niet raden?
Kras kras...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was niet nodig geweest.. maar ach.. van mij mag je..
Brengt weer wat humor in mijn toch al doodsaaie bestaan..
Ach ja.. ik heb toch net een glas gebroken..quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Kras kras...
Ik keek trouwens net even in een oude muziekdir van me: cerror-zaadlozing.xm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |