quote:Op woensdag 16 november 2005 23:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je kan ze dan toch niet laten slingeren in huis?
ze zei net op haar allercharmanste wijze : "I SUCK COCKS IN HELLLLLL"quote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ze draaide haar hoofd op een gegeven moment ook nog 360 graden in het rond.![]()
Jawel hoor, de babykamer kan dienen als mortuarium.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je kan ze dan toch niet laten slingeren in huis?
Er zitten nog meer mensen in het huis regenwormquote:
Toch vind ik deze erg mooi Gert! Zo heb ik het vroeger (in een ver lang verleden *zucht*) eens in een tekenles gedaan met een stuiver en terpenine, krijg je een heel mooi effect als je dit over een foto krast zeg maar ......quote:
ik krijg steeds meer de indruk dat de bewoners niet beseffen dat via de streams alles te zien isquote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt dat haar actie toen ze Lieske liet schrikken is uitgezonden omdat haar zus in de brief schreef dat ze niet bewoners moet laten schrikken. Zou het niet kunnen dat die zus dat op de streams heeft gezien? Of houden de bewoners daar echt geen rekening mee?
En kotste Ingrid er hélemaal onderquote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ze draaide haar hoofd op een gegeven moment ook nog 360 graden in het rond.![]()
Nou het likken van de shaggies doet lieske best wel seks-ie.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ja soort bezigheidstherapie, maar niet leuk om naar te kijken
Dus dát gebeurt er met je als je als heiden sterft.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze zei net op haar allercharmanste wijze : "I SUCK COCKS IN HELLLLLL"
Tien rozenkransjes en drie rondjes om de kerk.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dát gebeurt er met je als je als heiden sterft.
Dan gaat die stinktaart aan je leuter liggen knagen.
Met een beetje pech nog 69 ook.
Hoeveel weesgegroetjes zou ik moeten doen om 35 jaar inktzwarte zonden weg te werken? Wie is er hier Rooms-Katholiek?
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat de bewoners niet beseffen dat via de streams alles te zien is
1 keer biechten en alles is vergevenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
Hoeveel weesgegroetjes zou ik moeten doen om 35 jaar inktzwarte zonden weg te werken? Wie is er hier Rooms-Katholiek?
Maar die zijn niet zo knap als lieske.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zitten nog meer mensen in het huis regenworm![]()
Ik ben heidenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ikke!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
of dat ze zich niet kunnen voorstellen dat er mensen naar kijkenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
ik krijg steeds meer de indruk dat de bewoners niet beseffen dat via de streams alles te zien is
Ik denk dat we dat niet meer gaan redden met de doorsnee manieren Gert, ik ben al Maagden aan het offeren , wat op zich doodzonde is, om mij dat lot te besparen. Ik hoop dat satan enigzins coulant isquote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Menno vandaag schreef dat ze dachten dat er een stuk of 50 mensen mee zaten te kijkenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Chantal krijgt in ieder geval een hartverzakking als ze wist dat ze met haar blote tieten op het internet staat. Dus misschien kan iemand dat even mededelen cq over de schutting brullen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef Wup het volgende:
[..]
of dat ze zich niet kunnen voorstellen dat er mensen naar kijken
* versabommie trekt zijn sportschoenen alvast aan en gaat in het telefoonboek een kerk zoeken!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tien rozenkransjes en drie rondjes om de kerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |