nath in slaapkamerquote:Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef Wup het volgende:
waar zijn Nathalie & Rob?
Dood?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef Wup het volgende:
waar zijn Nathalie & Rob?
Het lijkt er wel op maar volgende mij verveelt lieske zich de tyfus.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Oefent Lieske als voor de nieuwe weekopdracht, 10.000 shaggies draaien?
ow ik hoorde haar helemaal nietquote:Op woensdag 16 november 2005 23:43 schreef regenworm het volgende:
nath in slaapkamer
Zou Menno al weten dat ze hem altijd de 'slechte' shaggies gaf?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Oefent Lieske als voor de nieuwe weekopdracht, 10.000 shaggies draaien?
Wat erg!quote:
quote:
ja soort bezigheidstherapie, maar niet leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt er wel op maar volgende mij verveelt lieske zich de tyfus.
dat zal hem vast wel ogpevallen zijn lijkt mequote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou Menno al weten dat ze hem altijd de 'slechte' shaggies gaf?![]()
Laat Chantal nu eindelijk haar ware aard zienquote:
geluid was niet goed volgens mij is nath de slaapkamer weer uitgelopen.quote:
En vooral dat ze dit trots vertelde aan die twee serpenten, Sjaan en Ing, als ware het een soort heldhaftige verzetsdaad?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou Menno al weten dat ze hem altijd de 'slechte' shaggies gaf?![]()
types als Sjankwal maken dat ik over me nek ga als ik hoor praten over het gerecht kouseband!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maaaaaaaaaar.... óngetwijfeld weer met d'r badpak aan.
Die Trassi-lucht blijft dus gewoon.![]()
Natuurlijk wel, je kan ze dan toch niet laten slingeren in huis?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat erg!
Wéér geen exits de komende twee weken.
Ja ze draaide haar hoofd op een gegeven moment ook nog 360 graden in het rond.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Laat Chantal nu eindelijk haar ware aard zien
Ha, die sukkel Menno is nog bezig om de eerste paar weken afleveringen af te kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En vooral dat ze dit trots vertelde aan die twee serpenten, Sjaan en Ing, als ware het een soort heldhaftige verzetsdaad?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |