Hahaha!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
SuperMom heeft jouw walgelijke glijpartij op tape gezet!![]()
Ik zit in een dipje, stilte voor de storm....quote:
Moet ik je nu een dienst bewijzen ofzoquote:
Dat zou ik nou nooit doen hoor, tapen en bewijs achter houdenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
SuperMom heeft jouw walgelijke glijpartij op tape gezet!![]()
Wil je erover praten? Je dipje is zo weg hoor en je komt in een dip die je nog nooit hebt meegemaakt (ik heb het goed met je voorquote:Op donderdag 17 november 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit in een dipje, stilte voor de storm....
Ik ga keihard terugkomen
Als ik niet onder de druk bezwijk
Hoeft ook niet, het is al uitgezonden!quote:Op donderdag 17 november 2005 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit doen hoor, tapen en bewijs achter houden![]()
Ik zal je een stemadvies geven minpunten geef je net als iedereen aan de laagste op de lijstquote:Op donderdag 17 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Je dipje is zo weg hoor en je komt in een dip die je nog nooit hebt meegemaakt (ik heb het goed met je voor)
Over welke druk heb je het? Je hoge notering![]()
Ik mag nog stemmen dus kan je nachtrust nog aardig verknallen![]()
quote:
Ja wil niet lullen hoor maar vergeet de newbies onderin nietquote:Op donderdag 17 november 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal je een stemadvies geven minpunten geef je net als iedereen aan de laagste op de lijst
Als ze eruit liggen mogen die niet meer meedoen
Maar doe gerust wat je niet laten kan![]()
Dat ben ik dus niet met je eensquote:Op donderdag 17 november 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal je een stemadvies geven minpunten geef je net als iedereen aan de laagste op de lijst
Als ze eruit liggen mogen die niet meer meedoen
Maar doe gerust wat je niet laten kan![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga mij mentaal voorbereiden op morgenavond, zal hier wel weer Bonanza worden na de live uitzending.![]()
Volgens mij heb je een post gemistquote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja wil niet lullen hoor maar vergeet de newbies onderin niet![]()
Dus de top 12 staat al vast?quote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja wil niet lullen hoor maar vergeet de newbies onderin niet![]()
Als je die theorie van jou vergelijkt met het stem gedrag, ben ik goed bezigquote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eensDe laagste aanpakken is het makkelijkste om te doen
![]()
Veel leuker is het om de grote jongens wat min punten te geven en zeker als het verbaal sterke personen zijn want dan heb je de hele avond plezier van je punten![]()
![]()
Ik heb uren plezier gehad van mijn punten op Versabommie en APK![]()
Mocht het nu zo zijn dat Yolanda/e over het randje te kiepen is zal ik het echt niet laten![]()
Mijn mening is dus dat het aanpakken van de laagste eigenlijk een teken van zwakte is maar ja, wie ben ik![]()
Sharp shooters?????? Toch niet schieten op aangeschoten wild he? Dus de mensen die stemmen op de underdogs schiet jij af?quote:Op donderdag 17 november 2005 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga mij mentaal voorbereiden op morgenavond, zal hier wel weer Bonanza worden na de live uitzending.![]()
Vergeet mij hoor, niet met de laagste met punten en niet zeker niet de hoogstequote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb uren plezier gehad van mijn punten op Versabommie en APK![]()
ben ik![]()
Dan ben je goed bezig maar waar laat je de minpunten dan? (kan niet alles bijhouden hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je die theorie van jou vergelijkt met het stem gedrag, ben ik goed bezig
Ik ben geloof ik de enige die de laagste nog wel een pluspunten geeft![]()
![]()
De laatste keer aan nummer 1quote:Op donderdag 17 november 2005 03:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ben je goed bezig maar waar laat je de minpunten dan? (kan niet alles bijhouden hoor)
Welnee, met een beetje goed gedrag ben je er zo van af, en door de keuringscommissiequote:Op donderdag 17 november 2005 03:38 schreef KRIBBET het volgende:
(wanneer ben je newbie af? na 2 BB's?)
Nah, ik hoef nog niet, klinkt een beetje als naar de wc gaan/moetenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
gaat er nog iemand stemmen? ala ontopic zeg maar?
U is een geval apart en voor aparte mensen maak ik graag een uitzondering.quote:Op donderdag 17 november 2005 03:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Vergeet mij hoor, niet met de laagste met punten en niet zeker niet de hoogste![]()
![]()
Dan doe je het goedquote:
Het hele spel heeft weinig zinquote:Op donderdag 17 november 2005 03:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan doe je het goedMaar misschien is het een keertje tijd geworden om onze favorieten top 12 door te geven, het heeft natuurlijk weinig zin als ik de punten geef en jij ze weer weghaald
![]()
Als het dezelfde keuringscommissie is die u hier heeft toegelaten, heb ik daar uiteraard weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 17 november 2005 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welnee, met een beetje goed gedrag ben je er zo van af, en door de keuringscommissie![]()
![]()
Niet nodig, we hebben nog even voordat de finale begint en APK wel in de top 12 staat (maart 2006)quote:Op donderdag 17 november 2005 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het hele spel heeft weinig zin
APK is de baas en staat niet al te hoog, ik gok dat er binnenkort WEER nieuwe regels komen
Nou Nou foei foeiquote:Op donderdag 17 november 2005 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het hele spel heeft weinig zin
APK is de baas en staat niet al te hoog, ik gok dat er binnenkort WEER nieuwe regels komen
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:
Het gewraakte epistel staat nog steeds op de harde schijf en de tijd van gebruiken komt steeds nader.
Ik ben zo blij dat je dat wilt bewaren omdat je een wijs woord in tijd van nood nog eens terug kan lezen, zo van "had die ouwe toch gelijk"
Ik heb nog tijd tot 23:55 deze dag dd 17-11-2005quote:Wacht nog steeds op uw puntenverdeling om te zien of u ballen genoeg heeft om uw eega het 1 na laatste zetje te geven
Zo is dat, het is maar een spelletjequote:Op donderdag 17 november 2005 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog tijd tot 23:55 deze dag dd 17-11-2005en dat is niet omdat ik Yolande er niet uit wil gooien maar misschien je vrind wel.
![]()
Maar ik wil Versabommie niet het genot ontnemen om haar de een na laatste -- te geven![]()
Staat ze er morgen om 19:00u nog in dan geef ik haar -1 en mag jij je --2 gebruiken om haar uit de lijst te gooien![]()
p.s. Bedankt van Yolande![]()
![]()
Wat jij wiltquote:Op donderdag 17 november 2005 03:57 schreef KRIBBET het volgende:
Als het dezelfde keuringscommissie is die u hier heeft toegelaten, heb ik daar uiteraard weinig vertrouwen in.![]()
Laat mij dan maar een newbie blijven.![]()
Lijkt me een goede dealquote:Op donderdag 17 november 2005 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog tijd tot 23:55 deze dag dd 17-11-2005en dat is niet omdat ik Yolande er niet uit wil gooien maar misschien je vrind wel.
![]()
Maar ik wil Versabommie niet het genot ontnemen om haar de een na laatste -- te geven![]()
Staat ze er morgen om 19:00u nog in dan geef ik haar -1 en mag jij je --2 gebruiken om haar uit de lijst te gooien![]()
p.s. Bedankt van Yolande![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 04:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat jij wilt![]()
Maar dan blijf je wel een kutnewbie![]()
![]()
Hij past de regels constant aanquote:Op donderdag 17 november 2005 04:11 schreef SuperMOM het volgende:
Oke als APK de regels bepaald (net als BB die het elke keer veranderd) heb ik elke keer spijt van mijn welgemeende stemmen, maar geloof dit niet Eendje, het is toch maar een spelletje hier?????
Dat veranderd toch niets of ben ik nu gek?quote:Op donderdag 17 november 2005 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij past de regels constant aan
Verwacht binnekort maar dat je 50 punten per keer mag uitdelen oid![]()
Jij moet echt tactischer gaan denkenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat veranderd toch niets of ben ik nu gek?De andere gaan dan ook met 50 punten omhoog, maar ach, het is al vroeg
![]()
Daar kom je nu mee, op dit tijdstip terwijl de tijd van koffie al heel lang gelden isquote:Op donderdag 17 november 2005 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij moet echt tactischer gaan denken
Ach ja zolang de koffie maar geldquote:Op donderdag 17 november 2005 04:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar kom je nu mee, op dit tijdstip terwijl de tijd van koffie al heel lang gelden is![]()
Geef eens eens een link waar ik dat heb gedaan, ik heb jou tekst niet aangepast dan wel verandertquote:Op donderdag 17 november 2005 04:09 schreef KRIBBET het volgende:
PS, als u me al wilt quoten, prima maar dan wel eerlijk en er niet iets in zetten wat ik zelf niet geschreven dan wel getypt heb![]()
En jullie jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van als haar waardigheid en ook nog haar man van de 14e etage gooit (is maar een vergelijking ik trek die graag in het extreme)quote:U heeft me al meer dan genoeg zwart gemaakt dacht ik zo![]()
Het is Yolande ( ik zit er meer mee dat haar naam elke keer maar weer verkeerd geschreven wordt en uitgesproken)quote:Groeten aan Yolanda![]()
Wat een letter E al niet kan doenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach ja zolang de koffie maar geld![]()
Echtwel......... hmmm dat klinkt ook wel gek trouwens, als je daar de E van weghaaltquote:Op donderdag 17 november 2005 04:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een letter E al niet kan doen![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 04:26 schreef SuperMOM het volgende:
Hmm wordt tijd om te kijken of mijn man nog in mijn bed ligttot morgen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |