Hahaha!quote:Op donderdag 17 november 2005 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet met mijn quotes klooienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
SuperMom heeft jouw walgelijke glijpartij op tape gezet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit in een dipje, stilte voor de storm....quote:Op donderdag 17 november 2005 03:15 schreef latevogel het volgende:
[..]
ga je nu slijmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik je nu een dienst bewijzen ofzoquote:Op donderdag 17 november 2005 03:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou ik nou nooit doen hoor, tapen en bewijs achter houdenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
SuperMom heeft jouw walgelijke glijpartij op tape gezet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je erover praten? Je dipje is zo weg hoor en je komt in een dip die je nog nooit hebt meegemaakt (ik heb het goed met je voorquote:Op donderdag 17 november 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit in een dipje, stilte voor de storm....
Ik ga keihard terugkomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik niet onder de druk bezwijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoeft ook niet, het is al uitgezonden!quote:Op donderdag 17 november 2005 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit doen hoor, tapen en bewijs achter houdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:26 schreef SuperMOM het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shitttttt
Ik zal je een stemadvies geven minpunten geef je net als iedereen aan de laagste op de lijstquote:Op donderdag 17 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Je dipje is zo weg hoor en je komt in een dip die je nog nooit hebt meegemaakt (ik heb het goed met je voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Over welke druk heb je het? Je hoge noteringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mag nog stemmen dus kan je nachtrust nog aardig verknallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:31 schreef SuperMOM het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(steekt tong uit smiley)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja wil niet lullen hoor maar vergeet de newbies onderin nietquote:Op donderdag 17 november 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal je een stemadvies geven minpunten geef je net als iedereen aan de laagste op de lijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ze eruit liggen mogen die niet meer meedoenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar doe gerust wat je niet laten kanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ben ik dus niet met je eensquote:Op donderdag 17 november 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal je een stemadvies geven minpunten geef je net als iedereen aan de laagste op de lijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ze eruit liggen mogen die niet meer meedoenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar doe gerust wat je niet laten kanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga mij mentaal voorbereiden op morgenavond, zal hier wel weer Bonanza worden na de live uitzending.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij heb je een post gemistquote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja wil niet lullen hoor maar vergeet de newbies onderin nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus de top 12 staat al vast?quote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja wil niet lullen hoor maar vergeet de newbies onderin nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je die theorie van jou vergelijkt met het stem gedrag, ben ik goed bezigquote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De laagste aanpakken is het makkelijkste om te doenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel leuker is het om de grote jongens wat min punten te geven en zeker als het verbaal sterke personen zijn want dan heb je de hele avond plezier van je puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb uren plezier gehad van mijn punten op Versabommie en APKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mocht het nu zo zijn dat Yolanda/e over het randje te kiepen is zal ik het echt niet latenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn mening is dus dat het aanpakken van de laagste eigenlijk een teken van zwakte is maar ja, wie ben ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sharp shooters?????? Toch niet schieten op aangeschoten wild he? Dus de mensen die stemmen op de underdogs schiet jij af?quote:Op donderdag 17 november 2005 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga mij mentaal voorbereiden op morgenavond, zal hier wel weer Bonanza worden na de live uitzending.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vergeet mij hoor, niet met de laagste met punten en niet zeker niet de hoogstequote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb uren plezier gehad van mijn punten op Versabommie en APKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan ben je goed bezig maar waar laat je de minpunten dan? (kan niet alles bijhouden hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je die theorie van jou vergelijkt met het stem gedrag, ben ik goed bezigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben geloof ik de enige die de laagste nog wel een pluspunten geeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De laatste keer aan nummer 1quote:Op donderdag 17 november 2005 03:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ben je goed bezig maar waar laat je de minpunten dan? (kan niet alles bijhouden hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welnee, met een beetje goed gedrag ben je er zo van af, en door de keuringscommissiequote:Op donderdag 17 november 2005 03:38 schreef KRIBBET het volgende:
(wanneer ben je newbie af? na 2 BB's?)
Nah, ik hoef nog niet, klinkt een beetje als naar de wc gaan/moetenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
gaat er nog iemand stemmen? ala ontopic zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop