zijn we op onze teentjes getrapt?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je kankerhoofd houden, tiefuslijer.
Hoezo, ónze.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:00 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zijn we op onze teentjes getrapt?![]()
bewaar je energie nou voor vanavond. Lekker jatten enzo![]()
Wist je niet dat alle polen Kanker hebben ?quote:
Okee. Wat jij wil.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jullie Polen komen nooit in je eentje, vandaar![]()
Doe niet zo sneu, gladiool.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jullie Polen komen nooit in je eentje, vandaar![]()
Rot eens op.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wist je niet dat alle polen Kanker hebben ?
Maar deze kneus is inderdaad de dikste kankermongool.
Kleine poolse kankerhuilie
![]()
He kankerjostie, wat dacht je ONZ is verboden gebied na de TO ban, dus dna hier maar?quote:
Ow jij wilt nog serieus antwoord ook want je geilt op je statjes?quote:
Ik kan mezelf tot jouw niveau verlagen en heel stoer "Sterf!" roepen, maar ik doe het niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
He kankerjostie, wat dacht je ONZ is verboden gebied na de TO ban, dus dna hier maar?![]()
Ah, je denkt dat het me daar om gaat. Zeg dat dan meteen. Het waren leuke topics.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ow jij wilt nog serieus antwoord ook want je geilt op je statjes?
Voor de rest heb je dan ook geen toegevoegde waarde
Nee een kankerjostie als jij heeft al gemerkt dat het roepen van sterf!! niet meer effectief is.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik kan mezelf tot jouw niveau verlagen en heel stoer "Sterf!" roepen, maar ik doe het niet.
Ah, het kan wel voor éen keer.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik kan mezelf tot jouw niveau verlagen en heel stoer "Sterf!" roepen, maar ik doe het niet.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef PLAE@ het volgende:
Ik had t tegen braun.
Het draait me bij jou puur om je oostblok mentaliteit. Alles is van iedereen en vooral van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |