Hup Spanjequote:
2 keer Juvequote:Op woensdag 16 november 2005 20:41 schreef superjoden het volgende:
[..]
Hup Spanje![]()
2x naar Fiorentina , cool![]()
En 2x de beladen wedstrijd tegen Juve, kan gewoon niet beter..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:41 schreef superjoden het volgende:
[..]
Hup Spanje![]()
2x naar Fiorentina , cool![]()
Neenee, ben in Florence geboren en mijn ouders wonen er. Vlieg met ryanair naar Pisa, trein Firenze, en voor kaartjes wordt op het moment geregeld. Heb natuurlijk wel geluk dat viola 2x in één week Juve treftquote:Op woensdag 16 november 2005 20:43 schreef JamesDean het volgende:
[..]
2 keer Juve![]()
Im soo jealous (Afunados: hoe heb je dit geregeld als ik vragen mag, zoiets als rtl 5 voetbalreizen)
Het klinkt erg gaaf en niet erg prijzig als ik dit lees, natuurlijk heb jij het goed uitgekozen met 2 wedstrijden in de week, en 2 keer Juve. Niceequote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef Afunados het volgende:
[..]
Neenee, ben in Florence geboren en mijn ouders wonen er. Vlieg met ryanair naar Pisa, trein Firenze, en voor kaartjes wordt op het moment geregeld. Heb natuurlijk wel geluk dat viola 2x in één week Juve treft![]()
Overigens is zoiets makkelijk te regelen en vrij goedkoop(ryanair kost vrijwel niets, hostel misschien 20euro, kaartje ook zoeits) voor geinteresseerden..
doe je netjes...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef Afunados het volgende:
[..]
Neenee, ben in Florence geboren en mijn ouders wonen er. Vlieg met ryanair naar Pisa, trein Firenze, en voor kaartjes wordt op het moment geregeld. Heb natuurlijk wel geluk dat viola 2x in één week Juve treft![]()
Overigens is zoiets makkelijk te regelen en vrij goedkoop(ryanair kost vrijwel niets, hostel misschien 20euro, kaartje ook zoeits) voor geinteresseerden..
Ligt eraan. Nu is er bijvoorbeeld een tijdelijke actie, gratis stoelen, waarbij enkel belastingen betaald moeten worden. Dat komt op een 15 euro uit, niets natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:56 schreef Hork het volgende:
Vanavond 50 euro op Tjechie en Italie
@ Afunados: wat is een totaalprijs voor Ryanair ongeveer dan ? Klinkt namelijk wel interessant![]()
Voor Fiorentina is dan bij een normale wedstrijd geen probleem, en kan je 's middags gewoon een kaartje kopen in een café bij het stadion. Ook bij Roma is het geen probleem, zelfs bij toppers niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:57 schreef superjoden het volgende:
[..]
doe je netjes...
is het overwegen waard... lijkt mij wel gaaf maar je moet wel weten of je zeker aan kaartjes kan komen. Misschien eens kijken of mijn maatje een keer meewil
Dat zal lastig zijn, voor Milan is het lastiger kaartjes krijgen, zeker voor zo'n topper. Je zou het eens op een Engelstalig Milanforum moeten navragen..quote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef JamesDean het volgende:
Dit klinkt erg gaaf, hoe zit het met tickets boeken voor een wedstrijd zoals AC Milan - Juventus of iets dergelijks, hoe kom je daaraan?
Ach die wedstrijd waar jij naar toe gaat, is ook zeker de moeite waard. Ik vervuil het topic nu een beetje, dus geef ik nu wel even mijn email / msn adres als je dat okey vindt: j.klomp@gmail.com. Ik ben namelijk wel geinteresseerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:12 schreef Afunados het volgende:
[..]
Dat zal lastig zijn, voor Milan is het lastiger kaartjes krijgen, zeker voor zo'n topper. Je zou het eens op een Engelstalig Milanforum moeten navragen..
Voor Rome en Fiorentina is het normaal gezien geen probleem kaartjes te kopen(gewoon aan het stadion)
Ontopic:BELGIE 1-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |