vies?quote:Op donderdag 17 november 2005 08:57 schreef Bengeltje het volgende:
hai Flash en hondje.![]()
Wat is het vies en koud buiten, baal dat ik dadelijk naar de winkel moet.![]()
Misschien maar iemand sturen.
ik zit op kantoorquote:Op donderdag 17 november 2005 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ow
Nee dan niet.. Bel dan ook niet mobiel
geen GSM van de zaak?quote:Op donderdag 17 november 2005 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
leuk, in de wacht hangen, kwartiertje pas, mobiel naar België
ik dacht serieus dat ALLE IT-bedrijven hun werknemers daar tegenwoordig mee uitrusten.quote:
kortom:quote:Op donderdag 17 november 2005 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
PARIJS - De situatie in Frankrijk is weer normaal nadat in en rond de grote steden drie weken lang rellen hebben plaatsgevonden. In totaal gingen daarbij 9000 auto's in vlammen op en werden 3000 mensen gearresteerd, meldde de Franse politie donderdag.
Er was sprake van "een terugkeer naar de normale situatie in heel Frankrijk", verklaarde de nationale politie. In de nacht van woensdag op donderdag werden nog wel 98 auto's in brand gestoken, maar dat viel volgens de mededeling binnen het normale gemiddelde. De politie arresteerde 33 vandalen.
ik heb er ook géén. Het voordeel is dat ze me na werktijd ook niet altijd kunnen bellen. Ik zet mijn telefoon uit als ik geen zin heb, of een gezellige avond heb. Dan hoor ik de dag erna wel, of de maandag erop wel, of ik nodig was/ben.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat ALLE IT-bedrijven hun werknemers daar tegenwoordig mee uitrusten.
verkapte ik-heb-wel-een-GSM-van-de-zaak-mededeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |