quote:
ff Ter verduidelijking. LekkerSimpel is mijn buurman, die bij mij op de router zat. Ik wist dus niet dat hij hier alles op FOK! aan het zetten was. Kwam ik dus pas achter toen ik thuis was zondagavond.
Want hij is niet geweest, dat was ik.
Kreeg net telefoontje dat ik niet bij Chantal match van up2date en van BB zelf.
Dus neem ook aan dat ik nu geen zwijgplicht meer heb. Maar uit respect zal ik niet te veel vertellen.
Zij het dat ik het raar vind dat Hummie (die je dus niet mag met jij en je mag aanspreken) in een gesprek, niets tegen de stemafspraken van afgelopen dagen heeft gedaan.
Verder wil ik wel kwijt dat het zo'n onaardige vrouw niet is in het echt, want we hebben dikke lol gehad in het gesprek. (samen met Gijs van Dam(me))
Ook het gesprek met up2date was heel gezellig en veel gelachen. En wie heeft nu de mogelijkheid om een uur te kletsen met Hummie (sorry mevr. van der Tonnekreek).
Ze bood me zelfs een sigaret aan. Had eigenlijk de peuk moeten inlijsten, hahahahaha
Maar nogmaals, ik kan dat negatieve over haar niet echt steunen.
Ik had graag eens door dat masker van Chantal heen geprikt, en achter die meter betonplaat die ze voor haar hoofd heeft. Maar gaat helaas niet door.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me