Dido ziet het juist scherp. Ze lijkt heel passief en zo, maar ze denkt verdomde goed na over het spelletje.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dido is iig enorm paranoide, ze denkt dat er de komende tijd de plerusi uitbreekt gestuurd door BB
( zie streamverslagen heheh dat wilde ik nou altijd al zeggen!)
Ohw, russisch lullen, d'r is weer een mod aanwezig...quote:
Oh BB probeert Roel hiermee populairder te maken.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:18 schreef Day het volgende:
[..]
Vind wel dat de rest het dan ook mag weten. Roel heeft nu wel een voordeel in het spel.
Ze zei net inderdaad een aantal rake dingen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:20 schreef ART het volgende:
[..]
Dido ziet het juist scherp. Ze lijkt heel passief en zo, maar ze denkt verdomde goed na over het spelletje.
Die dynamiek is toch logisch? Ze hebben nu al twee weken feest en luxe. Daar moet een keer een einde aan komen. En ze zag ook heel scherp hoe er geheime zaakjes lopen en hoe BB darin pokt en fuckt (zie Roels 10.000 euro).
Ze is slimmer dan ze zich voordoet.
Roel zal het vast en zeker wel aan Rob vertellen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:18 schreef Day het volgende:
[..]
Vind wel dat de rest het dan ook mag weten. Roel heeft nu wel een voordeel in het spel.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw, russisch lullen, d'r is weer een mod aanwezig...
Perestroika, wodka blablabla
quote:
Ik weiger te geloven dat Dido alleen maar naief lijkt en ondertussen juist heel slim is.. BB heeft nog nauwelijks hard opgetreden.. dus jah.. het zal er misschien nog een keer van komen.. maar om Dido dan slim te gaan noemen omdat zij dat toevallig uitspreekt??quote:Op woensdag 16 november 2005 20:20 schreef ART het volgende:
[..]
Dido ziet het juist scherp. Ze lijkt heel passief en zo, maar ze denkt verdomde goed na over het spelletje.
Die dynamiek is toch logisch? Ze hebben nu al twee weken feest en luxe. Daar moet een keer een einde aan komen. En ze zag ook heel scherp hoe er geheime zaakjes lopen en hoe BB darin pokt en fuckt (zie Roels 10.000 euro).
Ze is slimmer dan ze zich voordoet.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:21 schreef versabommie het volgende:
Ohw, russisch lullen, d'r is weer een mod aanwezig...
Perestroika, wodka blablabla
Oohh essie...... je maakt me weer een beetje blij!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef essie05 het volgende:
[..]
Zou hij niet het tegenovergestelde te horen hebben gekregen??Ik twijfel echt of dit wel klopt.
idd lekkere pizza...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekkere pizza?
Je had een vooruitziende blik met je TT... en het is dus gewoon toegestaan.
zijn er eigenlijk mensen die jou wél als mod zien?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]Eindelijk iemand die mij niet als mod ziet
![]()
Zei Roel tegen Dido...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
idd lekkere pizza...
maar hoe weten jullie dat het toegestaan is?
Met amandel?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb speculaasbrokken, iemand een stukje?
Ik heb chocoladekoeken....quote:Op woensdag 16 november 2005 20:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb speculaasbrokken, iemand een stukje?
Deze mag bommie beantwoorden.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
idd lekkere pizza...
maar hoe weten jullie dat het toegestaan is?
Hoezo? Wat doet hij?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:20 schreef odie22 het volgende:
wat doet rob geheimzinnig ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |