Het ligt niet aan jouw maar aan BB.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef odie22 het volgende:
Toch wel grappig , ik zit nu voor de 1e dag hier , en er gebeurt gelijk niks meer
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:10 schreef jessie het volgende:
Ik schakel net in, heeft Dido op Chantal gestemd?
Dido is iig enorm paranoide, ze denkt dat er de komende tijd de plerusi uitbreekt gestuurd door BBquote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien heeft BB er een bedoeling bij...gaat het morgen anders dan ze denken of zo.
Echt?? Ik heb Roel en Dido uitgezet, want ik kan dat eeuwige gezeur niet meer aanhoren.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef versabommie het volgende:
BB heeft tegen Roel gezegd dat ze stemafspraken moegen maken! !!!
Uniek, want ze is ook al 10 jaar dood...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien is Hummie voor de derde keer in haar leven in de overgang?
Dan ga ik heel benieuwd zijn naar hoe de bank er uit zietquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef odie22 het volgende:
Toch wel grappig , ik zit nu voor de 1e dag hier , en er gebeurt gelijk niks meer
Volgens mij moet er wel wat geks gaan gebeuren idd!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:12 schreef odie22 het volgende:
Ze zullen wel iets moeten verzinnen voor morgenavond , zo gek veel bijzonders is er niet gebeurt deze week, of misschien een half uur lang een leuke Jan Mulder analyse van Ruud
Als het inderdaad zo is (dat BB konstant de regels aanpast) krijg ik het bange vermoeden dat uiteindelijk ook BB bepaald wie er in de finale komt te zitten.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt?? Ik heb Roel en Dido uitgezet, want ik kan dat eeuwige gezeur niet meer aanhoren.
Maar dat zou betekenen dat degene die het meest overheerst/de ander bang kan maken het gaat winnen. Dan ligt Lieske er echt wel snel uit.
Maar goed, het verbaast me niet eens meer, als dit waar is, dat BB voor de zoveelste keer de regels verandert
Ze mochten van Hummie best een alliance maken met een man of drie als ze het in het badje er over hadden. Vond ze wel grappig.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt?? Ik heb Roel en Dido uitgezet, want ik kan dat eeuwige gezeur niet meer aanhoren.
Maar dat zou betekenen dat degene die het meest overheerst/de ander bang kan maken het gaat winnen. Dan ligt Lieske er echt wel snel uit.
Maar goed, het verbaast me niet eens meer, als dit waar is, dat BB voor de zoveelste keer de regels verandert
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:13 schreef versabommie het volgende:
( zie streamverslagen heheh dat wilde ik nou altijd al zeggen!)
Ik geloof nog steeds in de eerlijkheid van het spel!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Als het inderdaad zo is (dat BB konstant de regels aanpast) krijg ik het bange vermoeden dat uiteindelijk ook BB bepaald wie er in de finale komt te zitten.
Het is jammer dat BB steeds loopt te kloten met de regels.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vind wel dat de rest het dan ook mag weten. Roel heeft nu wel een voordeel in het spel.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze mochten van Hummie best een alliance maken met een man of drie als ze het in het badje er over hadden. Vond ze wel grappig.
Dit vertelde Roel aan Dido.
Zou hij niet het tegenovergestelde te horen hebben gekregen??Ik twijfel echt of dit wel klopt.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze mochten van Hummie best een alliance maken met een man of drie als ze het in het badje er over hadden. Vond ze wel grappig.
Dit vertelde Roel aan Dido.
Ik geloof echt niet in het eerlijk verlopen van de stemmen.. ik denk dat BB al lang de winnaar gekozen heeft en er voor gaat zorgen dat diegene ook wint.. Het is heel eenvoudig.. Medewerkers van BB kunnen massaal gaan smsen op degene die BB vindt dat moet blijven.. dan worden de stemmen " eerlijk " geteld en BB bepaalt exact hoe het verloopt..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Als het inderdaad zo is (dat BB konstant de regels aanpast) krijg ik het bange vermoeden dat uiteindelijk ook BB bepaald wie er in de finale komt te zitten.
Dat is niet nieuw hoor BB bepaald altijd de finale.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Dan mag Rob van BB in de finalequote:Op woensdag 16 november 2005 20:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Geheime missie?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef versabommie het volgende:
BB heeft tegen Roel gezegd dat ze stemafspraken moegen maken! !!!
En een aap is een roofvogel!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds in de eerlijkheid van het spel!
En bommie ziet steeds roze gespikkelde olifanten vliegen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |