en vragen ze je om je inlever bewijsquote:Op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef Tiemie het volgende:
Als ze het merken hoor je het vanzelf wel, als ze er na vragen moet je het gewoon ontkennen en zeggen dat je hem ingeleverd hebt..
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:28 schreef bigger het volgende:
soms controleren ze die kaarten in de trein en dan ben je wel zuur denk ik
Gaa je toch met de bus, wel van het weekend gaan anders kan je gepakt wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:20 schreef vogelspin het volgende:
Heb IB inmiddels een mail gestuurd. Effe afwachten wat ze zeggen. Heb iig weinig zin om dat klere eind terug te fietsen naar het postkantoor![]()
En een boete omdat je je kaart kwijtgeraakt bentquote:Op donderdag 17 november 2005 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
de kaart moet sowieso ingeleverd worden.
doe alsof het een kaart is je op straat gevonden hebt, dan krijg je vindersloon.
Voor je OV-kaart met je eigen schrale kop erop zekerquote:Op donderdag 17 november 2005 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
de kaart moet sowieso ingeleverd worden.
doe alsof het een kaart is je op straat gevonden hebt, dan krijg je vindersloon.
Je hoeft om je nieuwe ov op te halen, je oude niet in te leverenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:29 schreef El.Wulfo het volgende:
ma hoe kunje nu dan al je nieuwe ov ophalen als die pas vanaf januari geldig is?
dan kunje nu een hele tijd nix dus, dat kan tog niet?
Ik ga er vanuit dat de TS bedoelt dat ie zijn week-OV heeft omggeruild voor een weekend-OV (of andersom). Als je er een ophaalt voor het nieuwe jaar dan mag je de oude houden. Die is na de 31e december toch ongeldig. De nieuwe gaat pas op de 1e januari in.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:29 schreef El.Wulfo het volgende:
ma hoe kunje nu dan al je nieuwe ov ophalen als die pas vanaf januari geldig is?
dan kunje nu een hele tijd nix dus, dat kan tog niet?
Beetje jammer dat het nu is; dat ding is maar tot en met december geldig..! Bij mij waren ze het ook bijna vergeten, wilde weglopen en toen was het van 'oh ja!' ...maar dat bewijs moet je 5 jaar ofzo kunnen bewaren, is volgens mij wel officieel bewijsmateriaal ofzo!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:36 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Een vriend van mij had dat ook. Om laten wisselen bij het postkantoor. Week later kon hij m ophalen, maar toen werd zijn oude niet ingenomen. Toen heeft ie naar het IB-Groep gebeld om te vragen of alles nog goed was in het systeem, omdat er een "onervaren overkomende" baliemedewerkstertje achter de balie zatMaar in het systeem stond dat alles goed was... Denk dus niet dat hij in de problemen komt
Ja, nou ja, hopen dat ze niet te moeilijk gaan doenquote:Op maandag 21 november 2005 21:32 schreef niksie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het nu is; dat ding is maar tot en met december geldig..! Bij mij waren ze het ook bijna vergeten, wilde weglopen en toen was het van 'oh ja!' ...maar dat bewijs moet je 5 jaar ofzo kunnen bewaren, is volgens mij wel officieel bewijsmateriaal ofzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |