Wat is een taperita?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
NFS
Anyway, ik ga eten bij een taperita ()
Moet je hem hebben, ik heb hem anders voor jequote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef peristilius het volgende:
Tja, vrouwen.
Ik ga de demo van NFS:MW binnenkort ook maar eens proberen.
Weet je hoe geil NFS wel isquote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
NFS
heeft dat iets met tappen te maken?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
NFS
Nee, kan hem op deze PC sowieso niet spelen, down hem binnenkort wel ff op andere PC.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je hem hebben, ik heb hem anders voor je
Ik wil je graag op een snelle manier helpen he. Dus voeg me maar eens op MSNquote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, kan hem op deze PC sowieso niet spelen, down hem binnenkort wel ff op andere PC.
Volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste met etenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is iets met tappas. Das Spaans voor bittergarnituur ofzoVolgens mij lust ik al die shit niet eens
Hollandse stamppot, Lexie's kipsaté, Kobi's shoarma, Big American Pizza's, Spaghetti Bolognese en Spare-Ribs. That's itquote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste met eten
O. Moet ik me nu vereerd voelen?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef mordradead het volgende:
ja, allemaal door jou
Join the clubquote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef pkwarts het volgende:
Volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste met eten
Ik lust bijna alles, dus welke club heb je het nu over?quote:
Verrek, mat makkelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben heel makkelijk met eten: als ik het lust eet ik het en als ik het niet lust dan eet ik het niet![]()
of met tape..quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
heeft dat iets met tappen te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |