abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32317610
Voor mijn werkgever ben ik op zoek naar websites waar ik heel goedkoop of gratis stagevacatures kan plaatsen.

Ik ken er wel een aantal, maar die zijn alleen gratis voor studenten (reageren) en niet voor bedrijven die de vacatures plaatsen.

Kosten varieren van ¤25 per reactie tot ¤750 voor een plaatsing, en dat geld kunnen we beter besteden.

Heeft iemand tips?
Ik zoek niet, ik vind.
pi_32317723
Gewoon de school waarvan je de stagaires wilt hebben zelf even aanschrijven die scholen zijn allang blij dat men stageplaatsen aanbied
pi_32317759
marktplaats
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_32317800
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Basp1 het volgende:
Gewoon de school waarvan je de stagaires wilt hebben zelf even aanschrijven die scholen zijn allang blij dat men stageplaatsen aanbied
Goeie tip. Bellen kan ook, elke school heeft een stagecoördinator, leg uit wat je zoekt en je bent nog sneller klaar.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_32317964
Thanks!

Dat heb ik inderdaad al gedaan maar we zitten in Duitsland en de vraag naar stages in Duitsland is volgens scholen niet echt groot Ik wil dus nog wat andere (goedkope) kanalen proberen.

Wat is er mis met Duitsland?
Ik zoek niet, ik vind.
pi_32318051
Dan zoek je ook een Duitse vacaturesite, neem ik aan? Daar ben ik helaas niet in thuis, sorry.
Misschien is anders stage.pagina.nl nog een tip? Succes in ieder geval!
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_32318117
wat voor stage biedt je aan, misschien heb je hier wel succes?
pi_32318206
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:34 schreef Poepoog het volgende:
wat voor stage biedt je aan, misschien heb je hier wel succes?

(dat doen we dus niet)

TS: wil je nu reacties of niet? Want voor een deel zul je wel moeten betalen voor kwaliteit, vrees ik.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_32318975
Duitse pagina´s kennen we wel maar we willen een buitenlandse stagiare.

Maar goed, een beetje betalen is ook geen probleem maar hondereden euros voor een advertentie is gewoon geldklopperij.

Heb nog even gezocht maar kan niets vinden dus ik denk dat ik het inderdaad alleen via hogescholen en unis laat lopen.

Wat mij betreft kan het op slot, want ik geloof niet dat er veel nuttige bijdrages komen.
Ik zoek niet, ik vind.
pi_32320333
Alsnog..wat voor stages biedt het bedrijf aan?
voor ICT-stages kun je deze aanbieden op http://comaker.iie.nu
Instituut for information engineering,.. een HvA-studie te Almere...
en zo zijn er al nog een paar IE-opleidingen in andere steden, waar je informatie kunt vragen om stages aan te bieden...
of het gratis is, weet ik niet, maar veel scholen willen natuurlijk stages kunnen aanbieden die bij de school passen...
─_(º.0)_/─
  woensdag 16 november 2005 @ 19:12:05 #11
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_32322329
Stagevacatures kosten op de grotere stagesites veel knaken, klopt helemaal. Zoals andere mensen ook al aangeven, elke ROC,Hogeschool,Universiteit heeft wel een stagecoordinator of zelfs een hele afdeling. Gewoon even bellen/mailen. Mooie opdracht opstellen...deze wordt door hen dan netjes op het mededelingbord geplakt, op info/intranet gezet of per mail verstuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')