Nog een verbeteringquote:Op woensdag 16 november 2005 15:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Gewoon iets aan de hand van feiten duidelijk maken is bij u onmogelijk. U haalt, wellicht door te snel te lezen, de feiten en de interpretatie daarvan door elkaar. Ik kom tot deze conclusie, omdat u anders deze fout niet zou maken. Mijns insziens bent u ontoereikend.
Zou ik er van maken. Wie weet nou wat lapsus betekent
beetje onduidelijk, die zin hoort inderdaad niet bij de vorige zin. ik had hem beter niet erbij kunnen zetten.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, zo is hij inderdaad nog beter. Al betwijfel ik of TS met "u bent ontoereikend" bedoelt dat de persoon het beter moet lezen. Ik vind dat nog steeds een vaag stukje.
in de 2e zin, gebruik je "het feit dat", volgens mij leest dat niet lekker omdat het woordje feiten ook al in andere bedoeling in de eerste zin staat. dan is de zin van filmfreek (@ 15:21) en Razztwizzle toch beterquote:Op woensdag 16 november 2005 15:41 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nog een verbetering
Gewoon iets aan de hand van feiten duidelijk maken is bij u onmogelijk. U haalt, wellicht door te snel te lezen, de feiten en de interpretatie daarvan door elkaar. Het feit dat u anders deze fout niet zou hebben gemaakt, leidt mij tot deze conclusie. Ik raad aan dat u dit grondiger leest.
Ik vind het wel beter zo, omdat je zo eerst aangeeft wat je precies tot die conclusie leidt.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:43 schreef bbstreams het volgende:
[..]
in de 2e zin, gebruik je "het feit dat", volgens mij leest dat niet lekker omdat het woordje feiten ook al in andere bedoeling in de eerste zin staat. dan is de zin van filmfreek (@ 15:21) en Razztwizzle toch beter
![]()
Waarom blijft u niet gewoon bij de feiten? Volgens mij maakt u er meer van dan er daadwerkelijk staat, anders zou u nooit zo'n vergissing begaan. Misschien leest u te snel? Hoe het ook zij, u komt niet erg bekwaam op me over.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:56 schreef bbstreams het volgende:
Gewoon iets feitelijk duidelijk stellen is bij u onmogelijk, u haalt, wellicht in uw leeshaast, de feiten versus interpretatie door elkaar kom ik tot conclussie, omdat u anders deze lapsus niet zou maken. Uw huidige toereikendheid is m.i. een futiliteit.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom blijft u niet gewoon bij de feiten? Volgens mij maakt u er meer van dan er daadwerkelijk staat, anders zou u nooit zo'n vergissing begaan. Misschien leest u te snel? Hoe het ook zij, u komt niet erg bekwaam op me over.
Zoiets?
Waarschijnlijk bedoelt de schrijver: "Het lukt u niet om duidelijk te zijn."quote:Op woensdag 16 november 2005 14:56 schreef bbstreams het volgende:]
Gewoon iets feitelijk duidelijk stellen is bij u onmogelijk,
Ik vrees dat u door de bomen het bos niet meer ziet.quote:u haalt, wellicht in uw leeshaast, de feiten versus interpretatie door elkaar kom ik tot conclussie
quote:...omdat u anders deze lapsus niet zou maken.
Dat u momenteel aan een psychose lijdt, is op de afdeling bekend. Wij hebben dan ook alle begrip voor uw toestand.quote:Uw huidige toereikendheid is m.i. een futiliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |