abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32315927
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
waarom zou dat niet passen?
Als de tv te klein is wordt het natuurlijk wat ingewikkeld om die 1900 beeldpunten kwijt te raken op de beschikbare breedte. Althans, dat lijkt mij
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_32316657
Och, Apple's 30" TFT doet 2560x1600 meen ik .

En de 23" Cinema Display heeft een resolutie van 1920x1200
pi_32316757
Ja, mijn ouwe 14 inch doet ook 1024*768. Maar de resolutie / beeldgrootte verhouding bij televisies ligt vooralsnog toch echt anders
pi_32316780
Stel nou dat ik binnenkort de loterij win en toch een HDready TV ga kopen .

Zou dit dan iets zijn? http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/lcd_w2600?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
pi_32316806
Maar je claimt dat het niet past, als het bij een monitor kan passen, waarom dan niet bij een TV? is mijn vraag dan.
pi_32316819
Owee als ik straks voor het allereerst PGR3 in m'n X360 stop en ijverig naar m'n oude cq grote Sony tv kijk en ik karteltjes constateer ! Dan zou ik wel pissed zijn, zoveel geld voor een nieuwe console maar ze verplichten je haast om een gloednieuwe TV erbij te kopen.

Maar goed, hoop dat ze bij alle games de anti-aliasing in ieder geval vol benutten want aan karteltjes heb ik een broertje dood.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fillipe op 16-11-2005 15:57:42 ]
pi_32316847
H.Flick:
quote:
What's positive:
Excellent display; good audio; connectivity options galore; cheap

What's negative:
Tuner audio bleeds to audio out, lags; remote requires precision shooting
pi_32316890
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:46 schreef Cheiron het volgende:
Ja, mijn ouwe 14 inch doet ook 1024*768. Maar de resolutie / beeldgrootte verhouding bij televisies ligt vooralsnog toch echt anders
volgens mij blijft een pixel een pixel. Of hij nou The Bold And The Beautiful, Kournikova & Sharapova of Call Of Duty 2 moet weergeven.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32316902
Ik snap dat audio verhaal bij negative niet .
pi_32316928
quote:
Far more severe is the fact that no matter which input source the user selects, audio from the analogue tuner bleeds into the Composite video out and its RCA output, which - apart from the 3.5 mm earphone jack, which suffers from static - is the only audio out option of the W2600. Adding insult to injury, there's also a discernible lag on audio out, rendering the option of connecting the W2600 to a hi-fi... well, not an option at all, really.
http://www.infosyncworld.com/reviews/n/5899.html
pi_32316930
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef Fillipe het volgende:
Owee als ik straks voor het allereerst PGR3 in m'n X360 stop en ijverig naar m'n oude cq grote Sony tv kijk en ik karteltjes constateer ! Dan zou ik wel pissed zijn, zoveel geld voor een nieuwe console maar ze verplichten je haast om een gloednieuwe TV erbij te kopen.

Maar goed, hoop dat ze bij alle games de anti-aliasing in ieder geval vol benutten want aan karteltjes heb ik een broertje dood.
Hehe, opletten, MS krijgt het nog voor elkaar om te zeggen dat je een ander merk TV moet proberen
pi_32317027
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:50 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

volgens mij blijft een pixel een pixel. Of hij nou The Bold And The Beautiful, Kournikova & Sharapova of Call Of Duty 2 moet weergeven.
Een pixel is op een normale 70cm TV groter dan op een 14"monitor...
pi_32317031
quote:
Maar daar heb je toch geen last van als het geluid gewoon uit een ander apparaat komt zoals een Xbox360 of een DVDspeler?
pi_32317040
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:47 schreef Retuobak het volgende:
Maar je claimt dat het niet past, als het bij een monitor kan passen, waarom dan niet bij een TV? is mijn vraag dan.
Oh oh, ik claim niets! Het lijk mij alleen een logische verklaring dat het productieproces voor lcd tv's momenteel niet in staat is op de 1080 hdtv resolutie toe te passen op de kleinere hdtv's. Dat probeer ik te zeggen. Anders zouden er toch massa's 1080, 23 inch tv's te koop staan?
Nee, wat je ziet is de kleinere modellen 720 en de grote modellen 1080.
pi_32317077
1080 heeft bij een kleinere TV toch ook veel minder nut. De pixels zijn sowieso al kleiner, dus is het beeld al scherper.
pi_32317112
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:55 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Maar daar heb je toch geen last van als het geluid gewoon uit een ander apparaat komt zoals een Xbox360 of een DVDspeler?
Als hij bedoeld wat ik denk dat hij bedoeld is het JUIST dan hinderlijk. Mijn gametv is een oude phillips. Als ik daar een dvd op kijk komt altijd het geluid van de composite ingang er doorheen. Als er niets op is aangesluiten hoor je een lichte ruis.

Best vervelend als je een spannende film zit te kijken en je hoort er zo een belspelhoer doorheen.
pi_32317135
Dan liever een HDTV beamer, als er toch iets nieuws moet komen
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_32317176
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:58 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Als hij bedoeld wat ik denk dat hij bedoeld is het JUIST dan hinderlijk. Mijn gametv is een oude phillips. Als ik daar een dvd op kijk komt altijd het geluid van de composite ingang er doorheen. Als er niets op is aangesluiten hoor je een lichte ruis.

Best vervelend als je een spannende film zit te kijken en je hoort er zo een belspelhoer doorheen.
Vaag... maar je kunt dan het geluid niet gewoon uit zetten? Dus door gewoon op mute te drukken.
pi_32317207
Dan hoor ik de dvdspeler ook niet meer
  woensdag 16 november 2005 @ 16:03:14 #45
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32317235
Aangezien ik pas XBOX speel sinds ik in de VS woon kan ik niet oordelen hoe 't er zonder HDTV uit ziet.

Maar 't beeld is zoveel malen scherper, beter, rustiger etc. als ik het vergelijk met een 'normaal' tv-signaal.

Ik kan me voorstellen dat de echte hardcore gamer een HDTV ervoor zou aanschaffen.

Zelf ben ik in 't bezit van deze, een kleine en eenvoudige dus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32317244
Maar de DVDspeler is aangesloten op een versterker en die is weer aangesloten op allerlei boxen. Tenminste, bij mij dan .
pi_32317248
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:58 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Zit je Saw te kijken, hoor je ineens "Weet jij het antwoord op DEZE vraag? GEGARANDEERD een koffer VOPL MET GELD!! HELEMAAL VOOR JOU!!!!!!!!!"
pi_32317265
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:03 schreef popolon het volgende:
Aangezien ik pas XBOX speel sinds ik in de VS woon kan ik niet oordelen hoe 't er zonder HDTV uit ziet.

Maar 't beeld is zoveel malen scherper, beter, rustiger etc. als ik het vergelijk met een 'normaal' tv-signaal.

Ik kan me voorstellen dat de echte hardcore gamer een HDTV ervoor zou aanschaffen.

Zelf ben ik in 't bezit van deze, een kleine en eenvoudige dus.
Het enige verschil is dat die dingen in de VS een fractie kosten van wat je er hier voor moet betalen.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:06:01 #50
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32317314
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:04 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Het enige verschil is dat die dingen in de VS een fractie kosten van wat je er hier voor moet betalen.
Het andere verschil is dat er ook tv uitzendingen zijn.

Duur is het niet nee, dit ding was volgens mij $799,- een jaar geleden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')