Vergis je niet. LCD tv's worden steeds groter en de 42" zijn ze al làng voorbij!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:29 schreef Heintje het volgende:
42" is wel leuk. Maar dat zijn dan plasma schermen. En die komen meestal niet verder dan 854 x 640 of ergens in die buurt.
Dus voor een gamer is een PCD beter. Als je dat ding hebt om GTST te kijken dan is plasma wel beter. Maar dit topic gaat niet over GTST. (gelukkig)
Maar 32" is ook groot hoor.
Klopt. Door al dat scalen, de-interlacen en digitaliseren van analoge signalen (vrijwel àlle dvd-spelers worden nog analoog aangeloten op lcd-tv's en plasma's) krijg je al die oerlelijke artifacts!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:48 schreef Retuobak het volgende:
I know, het ziet er totaal niet uit, oerlelijk
Nu vind ik sowieso de kwaliteit van een hoop LCD's om te huilen, zelfs wanneer ze bijv. DVD's afspelen, maar met analoge TV beelden is het wel een drama.
Dat heb ik nou ook als ik bij media markt naar lcd en plasma tv's kijk. Blurry beeld waarvan de honden geen brood lusten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef P-Style het volgende:
Ik was toevallig vandaag nog in de Mediamarkt en heb even op m'n dooie gemakje alle lcd-tv's bekeken. Ik werd er maar weer even aan herinnerd dat analoge tv uitzendingen op lcd-tv's gewoon ècht niet om aan te zien zijn!!! Daarvoor kun je nog het beste een 50Hz crt'je blijven gebruiken!
Opzich niet zo verbazingwekkend, aangezien de xbox 360 een signaal geeft dat natuurlijk véél beter geschikt is voor dit soort tv's. In tegenstelling tot het inmiddels alweer ruim 50 jaar oude PAL!quote:Op zondag 27 november 2005 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
Dat heb ik nou ook als ik bij media markt naar lcd en plasma tv's kijk. Blurry beeld waarvan de honden geen brood lusten.
Niet echt goede reclame als je het mij vraagt
Daarom was mijn verbazing groot toen ik het beeld van de xbox360 zag op een lcd tv.
Ik had nog nooit een lcd tv gezien waarvan ik dacht wow mooi beeld maat bij de xbox360 had ik dat wel, vandaar mijn verbazingquote:Op zondag 27 november 2005 00:37 schreef P-Style het volgende:
Opzich niet zo verbazingwekkend, aangezien de xbox 360 een signaal geeft dat natuurlijk véél beter geschikt is voor dit soort tv's. In tegenstelling tot het inmiddels alweer ruim 50 jaar oude PAL!![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2005 00:42 schreef MrX1982 het volgende:
Hopelijk gaat de bal rollen tijdens het WK in 2006.
Ja smartass, figuurlijk gesproken natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 00:45 schreef Retuobak het volgende:
Dat hoop ik maar, anders kon het nog wel eens een saai WK worden
(of juist niet als ze 90+ minuten lang de bal hoog moeten houden)
Ik heb een vrij brak kabel signaal, maar de TV doet zijn best om het zo scherp mogelijk te weergeven. DVD is ook zeer goed. Hij heeft alleen een stronthekel aan mijn PS2 via composite, maar PC via HDMI isquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah een eigenaar van een Samsung lcd tv. Even een offtopic vraag maar hoe is het beeld als je tv kijkt of een dvd?
Mijn plasmadisplay heeft een resolutie van 1366 bij 768 en dit fijne apparaat is uitermate geschikt voor gamen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:29 schreef Heintje het volgende:
42" is wel leuk. Maar dat zijn dan plasma schermen. En die komen meestal niet verder dan 854 x 640 of ergens in die buurt.
50" is fijner.quote:Dus voor een gamer is een PCD beter. Als je dat ding hebt om GTST te kijken dan is plasma wel beter. Maar dit topic gaat niet over GTST. (gelukkig)
Maar 32" is ook groot hoor.
Ik heb weinig zin om een enorme lijst samen te stellen, maar als je een dikke zwik knaken over hebt dan is de 50XP27 van Toshiba een héle fijne plasma om dvd's op te kijken en te gamen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Veel interessante info. Kan iemand gewoon een lijstje maken van goede HD tv's, scheelt me een hoop inlees werk
holy mothaquote:Op zondag 27 november 2005 23:04 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin om een enorme lijst samen te stellen, maar als je een dikke zwik knaken over hebt dan is de 50XP27 van Toshiba een héle fijne plasma om dvd's op te kijken en te gamen.
http://www.servicecentertexel.nl/p1387.html
Het lijkt me wel handig om een overzichtje te hebben van ECHT hd tv's (dus niet van die grappen die ik hier lees, maar 720p of 1080p al dan niet 'ready' schermen.)quote:Op zondag 27 november 2005 23:04 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin om een enorme lijst samen te stellen, maar als je een dikke zwik knaken over hebt dan is de 50XP27 van Toshiba een héle fijne plasma om dvd's op te kijken en te gamen.
http://www.servicecentertexel.nl/p1387.html
Voor dat geld kun je idd veel beter een dlp tv kopen en dan heb je nog geld over voor alle next gen consolesquote:Op zondag 27 november 2005 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
holy motha.
da's wel een serieuse bak knaken voor een "TV".
Dat klopt, bij die winkel hanteren ze ook schofterig hoge prijzen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
holy motha.
da's wel een serieuse bak knaken voor een "TV".
De goede HDTV's die zijn er eigenlijk nog steeds niet echt.quote:Op zondag 27 november 2005 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Veel interessante info. Kan iemand gewoon een lijstje maken van goede HD tv's, scheelt me een hoop inlees werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |