Ik wil een yubisaki pillow, die lijkt me echt heerlikquote:Op woensdag 16 november 2005 13:55 schreef outcast_within het volgende:
Afgezien dan van het feit dat er velen zijn die een hekel aan die onzin hebben en het grootste gedeelte nepperij is. Vroeg ik mij zijn er ook mensen die blij zijn met hun tell-sell aankoop?
Ik kan me voorstellen dat forever classics misschien wel een leuke aankoop was. Of misschien dat die yubisaki pillow of die voeten steuntjes wonderbaarlijk wel hielpen.
Zoveel mensen op fok. Zullen toch wel mensen zijn die tell-sell producten kopen..En ook nog eens tevreden ermee zijn.
Ik vraag het me af
![]()
-Vanish
-buikspierproducten
Dat is dus echt 26 keer niks, m'n zus heeft hem gekocht ivm met nekklachten etc. Dat ding lag voor geen meter. De inhoudt van dat kussen is volgens mij plastic restafval van een ander product.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:00 schreef Allantois het volgende:
[..]
Ik wil een yubisaki pillow, die lijkt me echt heerlik![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2005 14:18 schreef 1-of-6Billion het volgende:
De meeste van die spullen liggen na een half jaar voor een fractie van de prijs bij Blokker
Werd de schoorsteenmantel daar ook zo poepieschoon mee?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:16 schreef buzzer het volgende:
Ik denk dat de meeste Tell Sell produkten na een paar weken nutteloos in de kast verdwijnen en daar over het algemeen nooit mee uitkomen. Ik heb ooit wel eens een meer Quick 'n Brite gekocht, en ik moet zeggen dat ik daar wel zeer tevreden over was
aluminium folie werkt ookquote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb ooit van die metalen plaatjes gekocht waar je zilver mee reinigt. prima spul.
ja daar kwam ik later pas achter op de omaweetraad sitequote:
Hoe?quote:
aluminium folie in het water en een flinke schep zout.quote:
zelfde als daar neem ik aanquote:
nee je hebt helaas gelijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:17 schreef Silentuz het volgende:
[..]
zelfde als daar neem ik aan
in een bak met zout water, beide dingen leggen (zilver en aluminium(folie)) en dan zal er wel een of andere redoxreactie optreden met het zilveroxide, en presto.
LIJKT me, kzou het verder ook niet weten, kan net zogoed bullshit zijn wat ik zeg
Neenee, want DIT ARTIKEL IS NIET IN DE WINKEL VERKRIJGBAAR.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
tonks heeft de magic bullet voor weinig ergens op de kop getikt, dat ding schijnt wle okay te zijn.
ik koop nooit wat via tell sell, meestal belandt die shit toch na een tijdje ergens in de schappen
ja ja. maar ze zijn wel speciaal, althans dat zegt mijn cognitieve dissonantiequote:Op woensdag 16 november 2005 15:21 schreef Silentuz het volgende:
[..]
dus die 'magische' platen zijn gewoon stomweg aluminium plaatjes?mop van de eeuw!
riggghttt, net zoals de Biostabil zeker!quote:Op woensdag 16 november 2005 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ja. maar ze zijn wel speciaal, althans dat zegt mijn cognitieve dissonantie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |