Met name vanwege de aparte deuren.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:10 schreef Steve-O het volgende:
Koenigsegg
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op woensdag 16 november 2005 12:04 schreef ook_gek het volgende:
oef ik twijfel heel erg tussen de 2004 Koenigsegg CCR en de EB110
Hard rijden in de VSquote:Op donderdag 17 november 2005 00:50 schreef NITROHOSS het volgende:
Poll: Welke auto gaat door naar de volgende ronde?
Je hebt gestemd op: 2005 Saleen S7 Twin Turbo
Hmmm.. deze lijkt me heerlijk om route 66 in een recordtijd te brotten...
Tsja, zolang je maar geen bochten met dat ding hoeft te nemenquote:
Denk dat je eerder in recordtijd je auto verneukt. Om Route 66 snel te kunnen doen zou ik maar gaan kijken naar een SUV ofzoquote:Op donderdag 17 november 2005 00:50 schreef NITROHOSS het volgende:
Hmmm.. deze lijkt me heerlijk om route 66 in een recordtijd te brotten...
Die ligt aardig stil momenteel...quote:Op maandag 5 december 2005 10:09 schreef Taxi het volgende:
Over de voortgang van de Supercar Challenge 2005, hè...![]()
En daarbij kan je dat refereren aan welke andere totstandkoming? Ik heb die docu ook gezien.. en ik denk dat het een vrij normaal traject is.. wat bedoel je precies?quote:Op maandag 5 december 2005 15:46 schreef beschuit het volgende:
de saleen... geweldig stuk techniek verpakt in een ultiem exotisch jasje.
Dat t een amerikaan is, is een minpunt misschien, maar ik heb een keer een documentaire gezien over de totstandkoming van deze auto, en daar hebben ze mijn respect en dus ook stem in deze ronde mee verdient!
Ik doelde er meer op dat door toewijding van dat team het 'minpunt' dat 't een americaan is teniet doetquote:Op maandag 5 december 2005 23:41 schreef NITROHOSS het volgende:
[..]
En daarbij kan je dat refereren aan welke andere totstandkoming? Ik heb die docu ook gezien.. en ik denk dat het een vrij normaal traject is.. wat bedoel je precies?
Volgens zijn postgeschiedenis was dit Jacco's laatste....quote:jacco - zondag 20 november 2005 @ 18:13
als jacco uit zn coma ontwaakt denk ikquote:Op zondag 25 december 2005 20:08 schreef Rosbief het volgende:
Zeg, wordt het niet eens tijd voor een volgende ronde?![]()
Ik zag een nieuw topic van de TS dus ik denk ik help hem ff opwegquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik zag een nieuw topic van de TS dus ik denk ik help hem ff opweg
Ben je lekker op tijd meequote:Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef jacco het volgende:
Hier ga ik niet meer mee verder heren.
Gaat teveel tijd inzitten en imo te weinig animo voor.
Zwakquote:Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef jacco het volgende:
Hier ga ik niet meer mee verder heren.
Gaat teveel tijd inzitten en imo te weinig animo voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |