Tja de andere topclubs vonden het anders geen eerste klasserquote:Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Heeft Feyenoord nou vanmiddag een oefenduel gespeeld tegen een hoofdklasser??
Goals als rijpe appeltjes.
hij had toch aardig veel geluk dat ie die bal nog meekreeg want eigenlijk was ie em kwijtquote:Op zondag 27 november 2005 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geweldig doelpunt van Kalou trouwens. Ging echt razendsnel dat ik het amper zag. Vanavond maar eens terugkijken
Absoluut. Knap resultaat hoor, zeker omdat de keeper van Heracles ook niet de slechtste is.quote:Op zondag 27 november 2005 17:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
Tja de andere topclubs vonden het anders geen eerste klasser
Gyan moet je een contract voor zijn leven geven, echt een topgozerquote:Op zondag 27 november 2005 17:26 schreef Erasmusch het volgende:
Hadden dr minstens 10 moeten wezen. Kalou hopelijk uit zn vormcrisis, Bosschaart en Ghaly ook sterk. Toffe gast Gyan, maar die jongen heeft toch geen toekomst meer bij Feyenoord.
de gekste![]()
Of RBC natuurlijk...quote:Op zondag 27 november 2005 17:48 schreef EdwardSeepers het volgende:
Nou de volgende wedstrijd PSV overwaltsen, en we staan eerste!
Vervolgens zien we misschien ook nog wel Ajax terugzakken naar een 10e plaats!!!!
Vooral naar edgar luisterenquote:27-11-2005: SkySports: Kuijt erg geïnteresseerd in Tottenham
[Bron: FR-Fans.nl]
Dirk Kuijt heeft tegenover het Britse SkySports aangegeven dat hij dolgraag voor Tottenham Hotspur wil spelen. De spits heeft bij het Nederlands Elftal veel met Edgar Davids gepraat over de 'Spurs' en zou zelfs overtuigt zijn door Davids om naar Londen te komen. Dat zou dan waarschijnlijk wel na afloop van dit seizoen zijn, want zowel Kuijt en Feyenoord hebben eerder al aangegeven dat een vertrek in de winterstop niet aan de orde is.
"Als Edgar zegt dat Tottenham een fantastische club is, geloof ik dat meteen. Hij heeft me heel geïnteresseerd gemaakt, ik zou dolgraag voor hen willen spelen. Edgar heeft me verteld dat de Spurs nu de top van de Premier League aan het achterhalen is. Ze hebben hun best gedaan om me in de zomer te halen. Toen was het echter te kort tijd voor Feyenoord om een vervanger aan te trekken en ben ik gebleven. Ik wacht wel af wat er gaat gebeuren."
en als ie met van Persie praat en als ie met Zenden praat en als ie met van Nistelkutje praat,blablablablaquote:
Jaquote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef TC03 het volgende:
Volgende week toch RBC en daarna pas PSV?
Kuyt baalde duidelijk dat hij nog niet gescoord had, en wellicht had hij graag gezien dat Ali B op hem had afgelegd!quote:Op zondag 27 november 2005 20:49 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die het opviel dat Kuijt teleurgesteld leek en niet juichte toen Boussaboun zijn tweede maakte?
Dat zeg ik ook niet. Maar ik had het idee dat hij liever zelf had gescoord dan dat hij blij was voor Ali B en de rest van het team.quote:Op zondag 27 november 2005 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kuyt baalde duidelijk dat hij nog niet gescoord had, en wellicht had hij graag gezien dat Ali B op hem had afgelegd!
Dirk rulez!
Als er iemand is die zichzelf ondergeschikt stelt aan het team, dan is het Kuyt wel!quote:Op zondag 27 november 2005 21:19 schreef TC03 het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Maar ik had het idee dat hij liever zelf had gescoord dan dat hij blij was voor Ali B en de rest van het team.
Jammer dat de 6-1 zijn fout was!quote:Op zondag 27 november 2005 21:43 schreef Sender_ het volgende:
Wel gelachen toen die Gyan zich warmliep, en je die grote witte tanden ziet als tie glimlacht.
quote:Op zondag 27 november 2005 21:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jammer dat de 6-1 zijn fout was!
Vertel.quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik had Ali B. gewisseld, belachelijke ego actie
Bedoel je bij zijn tweede goal? Een spits is toch altijd egoïstisch op zulk soort momenten.quote:Op maandag 28 november 2005 00:40 schreef fernando_redondo het volgende:
Ali B. is gewoon een tering ego die de bal af had moeten leggen naar zijn captain
Oh, is er ook wat mis met Koeman dan?quote:Op maandag 28 november 2005 01:27 schreef fernando_redondo het volgende:
Bullshit natuurlijk want Kuyt stond niet een klein beetje vrij maar heel erg vrij.
Een trainer met wat persoonlijkheid had Ali B. er meteen vanaf gehaald
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 november 2005 09:12 schreef Dorus_ het volgende:
En als spits in zo'n positie, met 3 of 4 0 voor maakt dat toch niet uit? Hij schiet tenminste... zat spelers gehad die m voor open doel nog aflegden omdat ze te bang waren om te missen. Als je zo'n bal niet afgeeft moet ie er in. En dat gebeurde ook dus niks om over te zeiken lijkt me.
het was anders Bosschaart z'n man die scoorde, meen ik (Pascal viel verder uitstekend in hoor)quote:Op zondag 27 november 2005 21:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jammer dat de 6-1 zijn fout was!
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op maandag 28 november 2005 09:12 schreef Dorus_ het volgende:
Inderdaad, wat een kutscheids...
En als spits in zo'n positie, met 3 of 4 0 voor maakt dat toch niet uit? Hij schiet tenminste... zat spelers gehad die m voor open doel nog aflegden omdat ze te bang waren om te missen. Als je zo'n bal niet afgeeft moet ie er in. En dat gebeurde ook dus niks om over te zeiken lijkt me.
Het ergste is nog dat het doek op BB hing.quote:Op zondag 27 november 2005 17:36 schreef rotskibo het volgende:
[..]
wat een kansloos spandoek inderdaad ja![]()
Zat me nog af te vragen of het serieus bedoeld wasquote:Op maandag 28 november 2005 09:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat het doek op BB hing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |