abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32505426
ROTTERDAM - Evander Sno heeft Diego Biseswar uitgebreid gefeliciteerd met zijn winnende doelpunt tegen Roda JC, De twee tieners kennen elkaar al jaren.

Diego Biseswar (links) lijkt weinig interesse te hebben in het hoogstandje van Evander Sno. Foto Milan Rinck Allebei begonnen ze in de jeugdopleiding van Ajax, dit seizoen spelen ze samen in de A1 en het tweede elftal van Feynoord.

,,Diego is goed bezig en is nu beloond’ , weet Sno, van wie de trainers bij Feyenoord 1 inmiddels ook een goede indruk hebben. Over zijn eigen kansen op een debuut zal hij nooit hardop iets roepen. ,,Maar ik zie natuurlijk ook wel wat er momenteel gebeurt. De jeugd krijgt de ruimte bij Feyenoord.’’

In navolging van de 18-jarige Jonathan De Guzman gaf de 17-jarige Diego Biseswar afgelopen zondag een nieuwe impuls aan de jeugdpolitiek in de Kuip. Meer dan in het recente verleden zet Feyenoord in op de doorbraak van eigen kweek. De directie, op dit punt nadrukkelijk gesteund door adviseur Wim Jansen, gaat er zelfs bewust de samenwerking met Excelsior voor aanpassen. De grootste Feyenoord-talenten pakken na de A1 niet langer de satellietclub als tussenstation, maar steken van Varkenoord rechtstreeks over naar de Kuip. Of ze worden gestald bij de hoofdmacht van een andere eredivisieclub.

Ook deze week traint weer een aantal van die talenten mee met het eerste elftal van Erwin Koeman. ,,De trainer heeft onlangs gezegd dat ik een maand stage mag lopen bij het eerste. Op dinsdag en donderdag train ik voorlopig vast mee’’ , vertelt Evander Sno, een flink uit de kluiten gewassen centrale verdediger. Net als zijn maatje Biseswar en jongens als Royston Drenthe (18, linksback) en Sammuel Cardoso (18, midenvelder), ervaart Sno de stage als een harde leerschool. Koeman vertelt de jeugd bijvoorbeeld dat ze af moet stappen van het idee om eerst tien keer op de bal te staan voordat de pass volgt.

Koeman hamert ook op het belang van voortdurend in beweging zijn. Wie voetbalt vanuit stilstand, krijgt immers schoppen. ,,Als je jong bent, ben je balverliefd’’, lacht Sno. ,,Maar als je met de grote mannen traint, heb je sowieso geen tijd om te trucen. Nou ben ik als verdediger niet het type dat alsmaar loopt te pielen hoor, al vind ik wel dat elke voetballer veel met een bal moet kunnen.’’

Behalve Koeman zitten op jeugdcomplex Varkenoord ex-profs als Cor Adriaanse en Henk Fräser de jeugd op de huid. De eisen zijn er aangescherpt. Sinds vorig seizoen steekt Feyenoord veel meer uren en mankracht in de scholing van talent. Zo is de weekagenda van de trainers voller gemaakt. Op een dag trainen ze bewust meerdere elftallen. Eén talent wordt in een week tijd gemiddeld door zes verschillende trainers onder handen genomen. Hij traint dagelijks in groepsverband én individueel.

Het idee is dat een jeugdspeler zo meer informatie krijgt dan wanneer hij standaard met dezelfde coach zou werken. Aan de mentale begeleiding van jeugdspelers wordt eveneens meer aandacht besteed. De afgelopen jaren ergerde het ook intern een toenemend aantal mensen dat fouten makkelijk werden geaccepteerd en onaangepast gedrag werd vergoelijkt.

In januari neemt Erwin Koeman een aantal jeugdspelers mee op trainingskamp met het eerste elftal in Zeeland. Het is de periode dat buitenlanders als Saidi en Ghaly weg zijn voor het toernooi om de Africa Cup. In zo’n fase liggen er nieuwe kansen voor gretige, jonge vervangers.

Evander Sno zegt dat hij bij Feyenoord veel leert van Christian Gyan. ,,Die loopt van alle A-selectiespelers het langst rond bij Feyenoord en weet hoe het werkt in het voetbal. Net heb ik ook weer even met Henk Duut (zijn trainer bij Feyenoord 2, red.) gesproken. Dat gaat over details in mijn spel, maar ook over niet-voetbalzaken.’’

De kunst voor de jongens die zich nu aandienen is om hun niveau vast te houden, zei technisch directeur Mark Wotte zondag in Kerkrade na de hoofdrol voor Diego Biseswar. Wotte: ,,Als ze van het hoge podium afstappen, denken ze bij de junioren al heel snel zes of zeven man te kunnen passeren. De jeugdopleiding van Feyenoord heeft ook jongens als Van Persie, Leonardo en Loovens in het eerste elftal afgeleverd, maar die zijn te snel weer verdwenen.

,,Als extra doelstelling hanteren we nu dat de jeugdopleiding spelers moet afleveren die Feyenoord 1 voor meerdere jaren op een hoger niveau brengen. Met De Guzman hebben we een jonge jongen die ons nu al beter maakt. Erwin Koeman heeft een er goed oog voor welke talenten rijp zijn om in te zetten. Hij ziet wie het al kunnen opbrengen om functioneel te spelen.’’

,,Zakelijk voetballen, ja’’, trekt Evander Sno een serieus gezicht. ,,Als je dat doet, kom je uiteindelijk het verst.’’
pi_32506201
Laat ze het maar gaan maken die gastjes uit de joden jeugd,
Kunnen ze lekker een paar keer scoren als we weer tegen ze moeten,,
Al moet het natuurlijk niet uit de hand lopen dat we straks een heel team vol oud jeugdspelers van Ajax en PSV hebben,
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  woensdag 23 november 2005 @ 15:17:50 #203
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32508862
Wim Jansen schijnt ook niet zo gelukkig te zijn met de samenwerking met Excelsior. Vandaar deze maatregel dat de A1 jeugd of vaker gaat meetrainen met het eerste of wordt verhuurd aan een eredivisieclub. Goeie zaak.
A.M.A.B
  woensdag 23 november 2005 @ 16:17:41 #204
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32510567
Theo Jansen mag van mij wel komen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32512356
quote:
Feyenoord wil Theo Janssen in winterstop '

--------------------------------------------------------------------------------
Feyenoord wil volgens de vele geruchten in de winterstop proberen Theo Janssen naar De Kuip te halen.De middenvelder,die dit seizoen alweer vijf maal scoorde heeft zelf in een eerder stadium aangegeven graag bij de stadionclub te willen spelen.Vorig seizoen toonde ook Psv al intresse.Erwin Koeman heeft dit seizoen Janssen al twee maal aan het werk gezien.Tijdens Vitesse-Heracles en bij de confrontatie in de eigen Kuip,waar Janssen verdienstelijk speelde.Feyenoord is al lange tijd op zoek naar een nederlands sprekende middenvelder.Bij Feyenoord wordt de Arnhemmer herenigd met zijn maatje Nick Hofs.Feyenoord moet overigens Hossam Ghaly hoogswaarschijnlijk vier tot vijf weken missen tijdens de Africa Cup in Januari.Bovendien zit Feyenoord niet erg dik in haar middenvelders.Het lijkt erop dat Janssen het gat moet gaan opvullen van de Egypenenaar.
Het aantal spelfouten zegt mij al dat dit een onzin bericht is. Na elk leesteken is er geen spatie getypt en sinds wanneer schrijf je Januari met een hoofdletter? En sinds wanneer is het Egypenenaar ipv Egyptenaar?
  woensdag 23 november 2005 @ 17:40:14 #206
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_32512879
quote:
Feyenoord wil Theo Janssen in winterstop '

--------------------------------------------------------------------------------
Feyenoord wil volgens de vele geruchten in de winterstop proberen Theo Janssen naar De Kuip te halen.De middenvelder,die dit seizoen alweer vijf maal scoorde heeft zelf in een eerder stadium aangegeven graag bij de stadionclub te willen spelen.Vorig seizoen toonde ook Psv al intresse.Erwin Koeman heeft dit seizoen Janssen al twee maal aan het werk gezien.Tijdens Vitesse-Heracles en bij de confrontatie in de eigen Kuip,waar Janssen verdienstelijk speelde.Feyenoord is al lange tijd op zoek naar een nederlands sprekende middenvelder.Bij Feyenoord wordt de Arnhemmer herenigd met zijn maatje Nick Hofs.Feyenoord moet overigens Hossam Ghaly hoogswaarschijnlijk vier tot vijf weken missen tijdens de Africa Cup in Januari.Bovendien zit Feyenoord niet erg dik in haar middenvelders.Het lijkt erop dat Janssen het gat moet gaan opvullen van de Egypenenaar.
nou laat theo dan maar komen
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_32529247
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:17 schreef Cart_man het volgende:
Wim Jansen schijnt ook niet zo gelukkig te zijn met de samenwerking met Excelsior. Vandaar deze maatregel dat de A1 jeugd of vaker gaat meetrainen met het eerste of wordt verhuurd aan een eredivisieclub. Goeie zaak.
Excelsior kan ook promoveren....dan hebben we er nog wat aan.
Nu is het alleen handig voor de echt jongere spelers.
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_32533664
quote:
Kees van Wonderen stopt als trainer
Door MAARTEN WIJFFELS

Na zijn voetbalcarrière zagen veel mensen een toekomstig trainer in Kees van Wonderen. De ex-international (36) heeft...

...na een halfjaar bij de B1 van Feyenoord echter besloten dat hij niet verder gaat in dat vak.

Dus geen tweede voetballeven in de dug-out?

Van Wonderen: ,,Nee, daar zal het niet van komen en dat heb ik Feyenoord laten weten. Ik merk dat er geen trainer in mij schuilt. Daarom stop ik aan het einde van het seizoen en misschien zelfs al in de winterstop.’’

Je bent pas bezig bij Feyenoord.

,,Deze zomer ben ik begonnen met twee diploma’s op zak. Ik assisteer Cor Adriaanse bij de jeugd van 15,16 jaar. Ik wilde de praktijk meemaken. Ik merk inmiddels dat ik niet zodanig enthousiast ben dat ik verder wil. Wat ik leuk vind is: nadenken over tactiek. Hoe gebruik je spelers met bepaalde kwaliteiten in een elftal. Maar trainer zijn vraagt ook dingen die niet bij mij passen.’’

Waar doel je op?

,,Het aansporen van jongens. Het dag in dag uit hameren op wat ze niet goed doen. De strijd die je aangaat, het docent zijn, daar beleef ik niet echt plezier aan.’’

Nog overwogen om het eens te proberen bij de senioren.

,,Bij Feyenoord hebben ze meerdere dingen geopperd, maar ook bij senioren komen dezelfde dingen naar voren. En weet je wat het ook is: niet iedereen beleeft het voetbal zoals ik het jarenlang heb beleefd. Ik denk regelmatig: jongen, jij kan zo goed voetballen, doe dat dan ook gewoon! Nee, alles bij elkaar opgeteld is dit een goed besluit.’’

Stap je uit het voetbal?

,,Geen idee. Sinds ik in mei 2004 met voetballen gestopt ben, zoek ik naar een combinatie. De vrije tijd die ik nu heb waardeer ik. Ik doe leuke dingen met mijn gezin en dat wil ik met iets anders combineren. Misschien blijf ik scouten voor Feyenoord, maar misschien ga ik ook wel een heel andere kant op.’’
  donderdag 24 november 2005 @ 14:21:19 #209
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32536572
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het aantal spelfouten zegt mij al dat dit een onzin bericht is. Na elk leesteken is er geen spatie getypt en sinds wanneer schrijf je Januari met een hoofdletter? En sinds wanneer is het Egypenenaar ipv Egyptenaar?
Misschien door een Duitser geschreven, die doen maanden wel met hoofdletters
wordt aan gewerkt....ben net terug
  donderdag 24 november 2005 @ 15:06:35 #210
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32537864
Boek van LN ziet er top uit.
A.M.A.B
pi_32538410
Ik kan maar niet begrijpen hoe ik aan het begin van het seizoen zo lyrisch over Greene kon zijn. Hij heeft een aardige pass in de benen, maar zijn dekking is slecht en in de zone is hij 0. Z'n tackle is ook niet bepaald uitzonderlijk goed. Bahia is verdedigend veel beter. Die doet gewoon wat er wordt gevraagd van een verdediger: Man uitschakelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32538462
Greene moet je alleen spelen in thuiswedstrijden tegen slechte ploegen als rechtsback. Voor de rest komt hij tekort

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 24 november 2005 @ 15:46:39 #213
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32538970
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:06 schreef Cart_man het volgende:
Ben benieuwd, straks een bellen of het al bij mijn ouders is bezorgd!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32541483
quote:
Zeker! leuke verhalen, mooie foto's!

Ik sta er ook ineens met mn pepernotenhoofd in haha, tering..
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 24 november 2005 @ 17:53:29 #215
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32542611
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:11 schreef Staanplaats het volgende:

[..]
Ik sta er ook ineens met mn pepernotenhoofd in haha, tering..
Hehe, mijn spandoek staat er in. Sta nog genoemd in een verhaal op pag. 283. En sta zelf ook nog op een foto.
A.M.A.B
  donderdag 24 november 2005 @ 20:04:22 #216
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_32546039
Ook het boek binnen, maar nog niet gestart met lezen.
Het ziet er iig zeer mooi uit en ga er vanavond maar gelijk is in beginnen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_32547587
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hehe, mijn spandoek staat er in. Sta nog genoemd in een verhaal op pag. 283. En sta zelf ook nog op een foto.
Scan eens in, beroemdheid.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 24 november 2005 @ 21:06:19 #218
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32547947
Koop het boek lekker zelf
A.M.A.B
pi_32548223
vet boek lijkt me
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_32548414
Ben er ook al in begonnen, ziet er kick uit.
pi_32549558
Hmz, ik denk dat ik dat boek ook maar eens ga bestellen.
pi_32550133
quote:
Ziet er inderdaad fantastisch uit, mooie foto's en verslagen van veel wedstrijden waar ik bij ben geweest.
pi_32550175
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef Soul_Survivor het volgende:
vet boek lijkt me
Hé Bob, Irie!
pi_32566160
quote:
Kalou: Nederland bijzonder voor mij
Tijdens de beroepszaak heeft Salomon Kalou laten weten wat Nederland voor hem betekent. "Voor jullie Nederlanders is dit land misschien niets bijzonders, maar voor mij wel. Ik woon en voetbal heel graag in Nederland" zo noteerde Telegraaf.nl.

Hij gaf aan voorlopig nog niet te willen vertrekken. "Nu nog niet, misschien over een paar jaar. Nederland zal echter altijd in mijn hart blijven."
Die laatste alinea betekent dat hij nog bij Feyenoord blijft een paar jaar. Want PSV heeft vandaag bekent gemaakt geen spelers meer boven de 2 miljoen aan te zullen trekken.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:15:43 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32566197
Kalou is zomer 2007 transfervrij, dus wie weet.
pi_32567079
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die laatste alinea betekent dat hij nog bij Feyenoord blijft een paar jaar. Want PSV heeft vandaag bekent gemaakt geen spelers meer boven de 2 miljoen aan te zullen trekken.
ja en PSV is natuurlijk de enige club die hem wil kopen Kalou kan wel zeggen dat hij in Nederland blijft maar als er een buitenlandse club komt heeft ie echt maling aan wat 'ie tegen die rechter heeft gezegd, ze kunnen hem dan toch niks maken.
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:04:29 #227
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32575136
quote:
Die laatste alinea betekent dat hij nog bij Feyenoord blijft een paar jaar.
En jij gelooft Kalou op z'n woord.....

Als ie Nederlander wordt speelt ie na het WK niet meer in Nederland!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32577913
Is die 18mln van Arsenal nog niet over gemaakt dan?
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:39:04 #229
53267 TC03
pi_32578176
quote:

[..]

Die laatste alinea betekent dat hij nog bij Feyenoord blijft een paar jaar.
Ik zou het liefst zien dat een buitenlandse topclub in het winterstopje met een zak geld langs komt. Strik eromheen .
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:44:36 #230
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32578397
Kalou denkt alleen aan zijn eigen toekomst. Nederland interesseert hem geen zak. Speelde hij in Italië, dan had hij daar een paspoort aangevraagd...

Verkopen zodra de kans er is.
A.M.A.B
pi_32578939
En zorgen dat die hond de vissert geen knaak opstrijkt
  vrijdag 25 november 2005 @ 21:25:58 #232
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32579709
Zo gek veel zal Kalou niet meer opbrengen of denken jullie van wel?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32579761
Zeker niet hoe hij nu speelt.
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:58:49 #234
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32582231
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:25 schreef PyTh het volgende:
Zo gek veel zal Kalou niet meer opbrengen of denken jullie van wel?
10 miljoen minimaal. Iig geen 1 of 2 miljoen.
quote:
FEYENOORD A1 WINT IN ARENA

Feyenoord A1 heeft de kwartfinale van het bekertoernooi bereikt. De ploeg van trainer Henk Fraser versloeg in de Arena aartsrivaal ajax met 1-3. Royston Drenthe was de grote man aan Rotterdamse zijde. Hij scoorde tweemaal. Het andere Feyenoord doelpunt kwam op naam van Ribeiro.

Het is de derde keer dat Feyenoord de Arena met een zege verlaat. Eerder dit seizoen won het eerste elftal al met 1-2 in amsterdam, daarna volgde een klinkende 1-5 zege van Jong Feyenoord. De A-junioren speelden in de Arena geen grootse wedstrijd, maar waren wel attent op de momenten dat het moest.
Dit is een goed seizoen.
A.M.A.B
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:15:30 #235
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32582644
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:58 schreef Cart_man het volgende:

[..]

10 miljoen minimaal. Iig geen 1 of 2 miljoen.
Keep on dreaming CM

Maximaal 6 en in deze vorm nog niet eens
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:35:31 #236
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32583194
10 minimaal, anders houden wij hem nog wel een tijdje.

Dromen ga ik straks doen, hoe we de 11de winnen van psv.
A.M.A.B
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:42:56 #237
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_32583401
Al is het 2 miljoen, verkopen.
En zo snel mogelijk, als het kan.
pi_32583533
Als Salomon niet verlengt mag je blij zijn als je er 4 miljoen voor krijgt.
That's all folks!
pi_32588915
quote:
FEYENOORD A1 WINT IN ARENA

Feyenoord A1 heeft de kwartfinale van het bekertoernooi bereikt. De ploeg van trainer Henk Fraser versloeg in de Arena aartsrivaal ajax met 1-3. Royston Drenthe was de grote man aan Rotterdamse zijde. Hij scoorde tweemaal. Het andere Feyenoord doelpunt kwam op naam van Ribeiro.

Het is de derde keer dat Feyenoord de Arena met een zege verlaat. Eerder dit seizoen won het eerste elftal al met 1-2 in amsterdam, daarna volgde een klinkende 1-5 zege van Jong Feyenoord. De A-junioren speelden in de Arena geen grootse wedstrijd, maar waren wel attent op de momenten dat het moest.
Een rechtsback die 2 keer scoord Er komen goede tijden aan. Laatst zag ik Evander Sno spelen maar je kunt je niet voor stellen dat 18 hij jaar is. Hij is groot en sterk en won tegen NEC 2 alle duels.
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:28:53 #240
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32589075
Royston Drenthe is een linksback. En als je even boven je kijkt, dan zie je dat het bericht er al een keer staat.
A.M.A.B
  zaterdag 26 november 2005 @ 10:18:58 #241
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32589884
quote:
Bosz droomt ervan trainer van Feyenoord te worden
[Bron: FR-Fans.nl]

Peter Bosz komt aanstaande zondag als trainer van Heracles Almelo even terug in de Kuip. Peter Bosz speelde als verdedigende middenvelder vijf seizoenen bij Feyenoord. Hij won in Rotterdam 3 beker finales en 1 landskampioenschap. Bosz, die zijn trainerscarrière begon bij Agovv (toen nog amateurs), hoopt ooit nog trainer te worden van Feyenoord.

'Ik droom inderdaad wel eens om trainer van Feyenoord te zijn, maar ze hebben er nu met Erwin Koeman gelukkig een goede trainer zitten. Als ik zondag in de Kuip kom, dan voelt dat als thuiskomen. De Kuip is het mooiste stadion van Nederland met het mooiste publiek van iedereen. Ik kijk er dan ook enorm naar uit.'

Peter Bosz gaat ook nog in op het huidige Feyenoord. 'Feyenoord is vooral degelijk met twee geweldige aanvallers. Maar met het Legioen achter zich, stijgen ze soms boven zichzelf uit.'
Peter Bosz
pi_32591703
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Keep on dreaming CM

Maximaal 6 en in deze vorm nog niet eens
Inderdaad. Een miljoen of 5 a6 mag je je handjes mee dichtknijpen. Hij heeft nog geen bal geraakt dit seizoen en zijn contract loopt niet zo gek lang meer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32591922
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 08:28 schreef Cart_man het volgende:
Royston Drenthe is een linksback. En als je even boven je kijkt, dan zie je dat het bericht er al een keer staat.
Idd was een foutje ik wist dat hij linksback was
pi_32597726
quote:
Hoek speelt 10 januari thuis een oefenwedstrijd tegen Feyenoord. De Rotterdammers hadden tijdens hun trainingskamp in Zeeland aanvankelijk tegen SSV '65, maar de eersteklasser uit Goes beschikt niet over een geschikt veld met verlichting.
Leuk voor Sandman. Een interland voor Feyenoord bijna, tegen al die Belgen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32598805
quote:
26-11-2005: Ali Boussaboun inzetbaar; kleine problemen voor Greene
[Bron: Feyenoordtraining.nl]

Ali Boussaboun is inzetbaar tegen Heracles Almelo. Voor Erwin Koeman is het mee spelen van Boussaboun een goede opsteker, hij moet ook Tim vincken en Romeo Castelen missen. Ali Boussaboun liep vorige week een kneuzing aan zijn voet op in de wedstrijd tegen Roda Jc.

Wel is Serginho Greene een vraagteken voor Erwin Koeman. De verdediger die dit seizoen alle wedstrijden het verdedigingsduo vormde met André Bahia trainde appart van de groep met lichte rugklachten. Het partijtje liet hij aan zich voorbij gaan. Samen met Sammuel de Almeida Cardoso liep hij nog wat uit. Als Greene niet zou kunnen spelen dan is Timothy Derijck zijn vervanger.
Timothy Hoewel Greene gewoon moet spelen...
quote:
26-11-2005: Tifo zet alles in tegen Heracles
[Bron: TifoNet.nl]

Aanstaande zondag tegen Heracles zal er weer een grote actie worden georganiseerd! Allerlei restmaterialen van vorige seizoenen zullen worden ingezet om er een mooie actie van te maken. Helaas zal bij regen of te veel wind de actie worden geannuleerd! Hiermee moet dus ten zeerste rekening worden gehouden. We hopen bij het doorgaan natuurlijk weer op jullie medewerking!

Tot zondag!
Het TIFO Team
pi_32620790
Whehe ik blijf ook is ziek thuis :S

maar wel weer een heerlijk weekend ! Volgende week rbc, en dan de 'clash' tegen psv. Kijk er naar uit!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_32620967
Zeer geslaagd weekend
pi_32621145
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:25 schreef Staanplaats het volgende:
Whehe ik blijf ook is ziek thuis :S

maar wel weer een heerlijk weekend ! Volgende week rbc, en dan de 'clash' tegen psv. Kijk er naar uit!
Is alleen een clash wanneer de PSV-selectie niet volledig fit is.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 27 november 2005 @ 16:44:44 #249
53267 TC03
pi_32621323
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is alleen een clash wanneer de PSV-selectie niet volledig fit is.
pi_32621656
Heeft Feyenoord nou vanmiddag een oefenduel gespeeld tegen een hoofdklasser??

Goals als rijpe appeltjes.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')