Het aantal spelfouten zegt mij al dat dit een onzin bericht is. Na elk leesteken is er geen spatie getypt en sinds wanneer schrijf je Januari met een hoofdletter? En sinds wanneer is het Egypenenaar ipv Egyptenaar?quote:Feyenoord wil Theo Janssen in winterstop '
--------------------------------------------------------------------------------
Feyenoord wil volgens de vele geruchten in de winterstop proberen Theo Janssen naar De Kuip te halen.De middenvelder,die dit seizoen alweer vijf maal scoorde heeft zelf in een eerder stadium aangegeven graag bij de stadionclub te willen spelen.Vorig seizoen toonde ook Psv al intresse.Erwin Koeman heeft dit seizoen Janssen al twee maal aan het werk gezien.Tijdens Vitesse-Heracles en bij de confrontatie in de eigen Kuip,waar Janssen verdienstelijk speelde.Feyenoord is al lange tijd op zoek naar een nederlands sprekende middenvelder.Bij Feyenoord wordt de Arnhemmer herenigd met zijn maatje Nick Hofs.Feyenoord moet overigens Hossam Ghaly hoogswaarschijnlijk vier tot vijf weken missen tijdens de Africa Cup in Januari.Bovendien zit Feyenoord niet erg dik in haar middenvelders.Het lijkt erop dat Janssen het gat moet gaan opvullen van de Egypenenaar.
quote:Feyenoord wil Theo Janssen in winterstop '
--------------------------------------------------------------------------------
Feyenoord wil volgens de vele geruchten in de winterstop proberen Theo Janssen naar De Kuip te halen.De middenvelder,die dit seizoen alweer vijf maal scoorde heeft zelf in een eerder stadium aangegeven graag bij de stadionclub te willen spelen.Vorig seizoen toonde ook Psv al intresse.Erwin Koeman heeft dit seizoen Janssen al twee maal aan het werk gezien.Tijdens Vitesse-Heracles en bij de confrontatie in de eigen Kuip,waar Janssen verdienstelijk speelde.Feyenoord is al lange tijd op zoek naar een nederlands sprekende middenvelder.Bij Feyenoord wordt de Arnhemmer herenigd met zijn maatje Nick Hofs.Feyenoord moet overigens Hossam Ghaly hoogswaarschijnlijk vier tot vijf weken missen tijdens de Africa Cup in Januari.Bovendien zit Feyenoord niet erg dik in haar middenvelders.Het lijkt erop dat Janssen het gat moet gaan opvullen van de Egypenenaar.
Excelsior kan ook promoveren....dan hebben we er nog wat aan.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:17 schreef Cart_man het volgende:
Wim Jansen schijnt ook niet zo gelukkig te zijn met de samenwerking met Excelsior. Vandaar deze maatregel dat de A1 jeugd of vaker gaat meetrainen met het eerste of wordt verhuurd aan een eredivisieclub. Goeie zaak.
quote:Kees van Wonderen stopt als trainer
Door MAARTEN WIJFFELS
Na zijn voetbalcarrière zagen veel mensen een toekomstig trainer in Kees van Wonderen. De ex-international (36) heeft...
...na een halfjaar bij de B1 van Feyenoord echter besloten dat hij niet verder gaat in dat vak.
Dus geen tweede voetballeven in de dug-out?
Van Wonderen: ,,Nee, daar zal het niet van komen en dat heb ik Feyenoord laten weten. Ik merk dat er geen trainer in mij schuilt. Daarom stop ik aan het einde van het seizoen en misschien zelfs al in de winterstop.’’
Je bent pas bezig bij Feyenoord.
,,Deze zomer ben ik begonnen met twee diploma’s op zak. Ik assisteer Cor Adriaanse bij de jeugd van 15,16 jaar. Ik wilde de praktijk meemaken. Ik merk inmiddels dat ik niet zodanig enthousiast ben dat ik verder wil. Wat ik leuk vind is: nadenken over tactiek. Hoe gebruik je spelers met bepaalde kwaliteiten in een elftal. Maar trainer zijn vraagt ook dingen die niet bij mij passen.’’
Waar doel je op?
,,Het aansporen van jongens. Het dag in dag uit hameren op wat ze niet goed doen. De strijd die je aangaat, het docent zijn, daar beleef ik niet echt plezier aan.’’
Nog overwogen om het eens te proberen bij de senioren.
,,Bij Feyenoord hebben ze meerdere dingen geopperd, maar ook bij senioren komen dezelfde dingen naar voren. En weet je wat het ook is: niet iedereen beleeft het voetbal zoals ik het jarenlang heb beleefd. Ik denk regelmatig: jongen, jij kan zo goed voetballen, doe dat dan ook gewoon! Nee, alles bij elkaar opgeteld is dit een goed besluit.’’
Stap je uit het voetbal?
,,Geen idee. Sinds ik in mei 2004 met voetballen gestopt ben, zoek ik naar een combinatie. De vrije tijd die ik nu heb waardeer ik. Ik doe leuke dingen met mijn gezin en dat wil ik met iets anders combineren. Misschien blijf ik scouten voor Feyenoord, maar misschien ga ik ook wel een heel andere kant op.’’
Misschien door een Duitser geschreven, die doen maanden wel met hoofdlettersquote:Op woensdag 23 november 2005 17:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het aantal spelfouten zegt mij al dat dit een onzin bericht is. Na elk leesteken is er geen spatie getypt en sinds wanneer schrijf je Januari met een hoofdletter? En sinds wanneer is het Egypenenaar ipv Egyptenaar?
Ben benieuwd, straks een bellen of het al bij mijn ouders is bezorgd!quote:
Zeker! leuke verhalen, mooie foto's!quote:
Hehe, mijn spandoek staat er in. Sta nog genoemd in een verhaal op pag. 283. En sta zelf ook nog op een foto.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:11 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ik sta er ook ineens met mn pepernotenhoofd in haha, tering..
Scan eens in, beroemdheid.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hehe, mijn spandoek staat er in. Sta nog genoemd in een verhaal op pag. 283. En sta zelf ook nog op een foto.
Ziet er inderdaad fantastisch uit, mooie foto's en verslagen van veel wedstrijden waar ik bij ben geweest.quote:
Hé Bob, Irie!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef Soul_Survivor het volgende:
vet boek lijkt me
Die laatste alinea betekent dat hij nog bij Feyenoord blijft een paar jaar. Want PSV heeft vandaag bekent gemaakt geen spelers meer boven de 2 miljoen aan te zullen trekken.quote:Kalou: Nederland bijzonder voor mij
Tijdens de beroepszaak heeft Salomon Kalou laten weten wat Nederland voor hem betekent. "Voor jullie Nederlanders is dit land misschien niets bijzonders, maar voor mij wel. Ik woon en voetbal heel graag in Nederland" zo noteerde Telegraaf.nl.
Hij gaf aan voorlopig nog niet te willen vertrekken. "Nu nog niet, misschien over een paar jaar. Nederland zal echter altijd in mijn hart blijven."
ja en PSV is natuurlijk de enige club die hem wil kopenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die laatste alinea betekent dat hij nog bij Feyenoord blijft een paar jaar. Want PSV heeft vandaag bekent gemaakt geen spelers meer boven de 2 miljoen aan te zullen trekken.
En jij gelooft Kalou op z'n woord.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die laatste alinea betekent dat hij nog bij Feyenoord blijft een paar jaar.
Ik zou het liefst zien dat een buitenlandse topclub in het winterstopje met een zak geld langs komt. Strik eromheenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die laatste alinea betekent dat hij nog bij Feyenoord blijft een paar jaar.
10 miljoen minimaal. Iig geen 1 of 2 miljoen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:25 schreef PyTh het volgende:
Zo gek veel zal Kalou niet meer opbrengen of denken jullie van wel?
Dit is een goed seizoen.quote:FEYENOORD A1 WINT IN ARENA
Feyenoord A1 heeft de kwartfinale van het bekertoernooi bereikt. De ploeg van trainer Henk Fraser versloeg in de Arena aartsrivaal ajax met 1-3. Royston Drenthe was de grote man aan Rotterdamse zijde. Hij scoorde tweemaal. Het andere Feyenoord doelpunt kwam op naam van Ribeiro.
Het is de derde keer dat Feyenoord de Arena met een zege verlaat. Eerder dit seizoen won het eerste elftal al met 1-2 in amsterdam, daarna volgde een klinkende 1-5 zege van Jong Feyenoord. De A-junioren speelden in de Arena geen grootse wedstrijd, maar waren wel attent op de momenten dat het moest.
Keep on dreaming CMquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
10 miljoen minimaal. Iig geen 1 of 2 miljoen.
Een rechtsback die 2 keer scoordquote:FEYENOORD A1 WINT IN ARENA
Feyenoord A1 heeft de kwartfinale van het bekertoernooi bereikt. De ploeg van trainer Henk Fraser versloeg in de Arena aartsrivaal ajax met 1-3. Royston Drenthe was de grote man aan Rotterdamse zijde. Hij scoorde tweemaal. Het andere Feyenoord doelpunt kwam op naam van Ribeiro.
Het is de derde keer dat Feyenoord de Arena met een zege verlaat. Eerder dit seizoen won het eerste elftal al met 1-2 in amsterdam, daarna volgde een klinkende 1-5 zege van Jong Feyenoord. De A-junioren speelden in de Arena geen grootse wedstrijd, maar waren wel attent op de momenten dat het moest.
Peter Boszquote:Bosz droomt ervan trainer van Feyenoord te worden
[Bron: FR-Fans.nl]
Peter Bosz komt aanstaande zondag als trainer van Heracles Almelo even terug in de Kuip. Peter Bosz speelde als verdedigende middenvelder vijf seizoenen bij Feyenoord. Hij won in Rotterdam 3 beker finales en 1 landskampioenschap. Bosz, die zijn trainerscarrière begon bij Agovv (toen nog amateurs), hoopt ooit nog trainer te worden van Feyenoord.
'Ik droom inderdaad wel eens om trainer van Feyenoord te zijn, maar ze hebben er nu met Erwin Koeman gelukkig een goede trainer zitten. Als ik zondag in de Kuip kom, dan voelt dat als thuiskomen. De Kuip is het mooiste stadion van Nederland met het mooiste publiek van iedereen. Ik kijk er dan ook enorm naar uit.'
Peter Bosz gaat ook nog in op het huidige Feyenoord. 'Feyenoord is vooral degelijk met twee geweldige aanvallers. Maar met het Legioen achter zich, stijgen ze soms boven zichzelf uit.'
Inderdaad. Een miljoen of 5 a6 mag je je handjes mee dichtknijpen. Hij heeft nog geen bal geraakt dit seizoen en zijn contract loopt niet zo gek lang meer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Keep on dreaming CM![]()
Maximaal 6 en in deze vorm nog niet eens![]()
Idd was een foutje ik wist dat hij linksback wasquote:Op zaterdag 26 november 2005 08:28 schreef Cart_man het volgende:
Royston Drenthe is een linksback. En als je even boven je kijkt, dan zie je dat het bericht er al een keer staat.
Leuk voor Sandman. Een interland voor Feyenoord bijna, tegen al die Belgen.quote:Hoek speelt 10 januari thuis een oefenwedstrijd tegen Feyenoord. De Rotterdammers hadden tijdens hun trainingskamp in Zeeland aanvankelijk tegen SSV '65, maar de eersteklasser uit Goes beschikt niet over een geschikt veld met verlichting.
Timothyquote:26-11-2005: Ali Boussaboun inzetbaar; kleine problemen voor Greene
[Bron: Feyenoordtraining.nl]
Ali Boussaboun is inzetbaar tegen Heracles Almelo. Voor Erwin Koeman is het mee spelen van Boussaboun een goede opsteker, hij moet ook Tim vincken en Romeo Castelen missen. Ali Boussaboun liep vorige week een kneuzing aan zijn voet op in de wedstrijd tegen Roda Jc.
Wel is Serginho Greene een vraagteken voor Erwin Koeman. De verdediger die dit seizoen alle wedstrijden het verdedigingsduo vormde met André Bahia trainde appart van de groep met lichte rugklachten. Het partijtje liet hij aan zich voorbij gaan. Samen met Sammuel de Almeida Cardoso liep hij nog wat uit. Als Greene niet zou kunnen spelen dan is Timothy Derijck zijn vervanger.
quote:26-11-2005: Tifo zet alles in tegen Heracles
[Bron: TifoNet.nl]
Aanstaande zondag tegen Heracles zal er weer een grote actie worden georganiseerd! Allerlei restmaterialen van vorige seizoenen zullen worden ingezet om er een mooie actie van te maken. Helaas zal bij regen of te veel wind de actie worden geannuleerd! Hiermee moet dus ten zeerste rekening worden gehouden. We hopen bij het doorgaan natuurlijk weer op jullie medewerking!
Tot zondag!
Het TIFO Team
Is alleen een clash wanneer de PSV-selectie niet volledig fit is.quote:Op zondag 27 november 2005 16:25 schreef Staanplaats het volgende:
Whehe ik blijf ook is ziek thuis :S
maar wel weer een heerlijk weekend ! Volgende week rbc, en dan de 'clash' tegen psv. Kijk er naar uit!
quote:Op zondag 27 november 2005 16:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is alleen een clash wanneer de PSV-selectie niet volledig fit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |