het is niet luchtig het is ronduit beledigendquote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef desiredbard het volgende:
Sp3k ik probeerde dit wat luchtig te brengen,
ik heb de zin:
"Vroewen in het leger.....alleen om de moraal hoog te houden....voor een uurtje tijdens het verlof"
al geschrapt.
ze zijn er dan ook al geweest, boven Srebrenica heeft een vrouw bommen afgeworpen bvquote:Natuurlijk is niet iedere allochtoon en iedere vrouw representabel voor een stereotyp maar.
Een deel van de bevolking (vrouwen) heeft al problemen een made aan een vishaakje te doen, kommop zeg hoe moet dat in een leger.
verpleegster is physiek mischien een zwaarder beroep (en dat bedoel ik niet sarcastisch) maar om nu vrouwen naar de oorlog te sturen, het mag duidelijk zijn dat ze dat zelf niet willen, die mogenlijk heid bestaat al jaren.
ik zou ook niet op mijn landgenoten schieten ... tenzij ze al jihad (of Fryslan boppe in mijn geval) roepend en schietend op me af komen rennen.quote:En bovenstaande stukje aangaande allochtoon die zou weigeren op zijn "landgenoten" te schieten
En nog niet zo lang geleden een tot moslim bekeerde nederlander die wapentuig aan het jatten was.
zonder Nederlands paspoort kun je niet in het leger en die dubbele nationaliteit is niet echt duidelijk, de regering wil er uberhaupt vanaf dus het leger zal er ook wel wat bedenkingen over hebben.quote:Ja ik heb een stereotyp beeld bij vrouwen in het leger:Mannengek of butch, sorry
En allochtonen in het leger, mensen die niet volledig 100% nederlands zijn (qua paspoort bedoel ik) niet in het leger...dus geen dubbele nationaliteiten daar
mwah uurtje moet je toch wel kunnen volhouden hoor anders moet je me het nummer van je vriendin is geven want die zal er dan wel over willen 'praten'quote:Op woensdag 16 november 2005 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gehehehe 10 kilometer joggen... dan neuk jij wel heel erg lang, gemiddeld.
ik vind het niet kunnen dat iemand zonder enige uitzendervaring op zon post terecht komt. Uitzendervaring zou een voorwaarde moeten zijn voor bevorderingen boven de rang van kapitein vind ik..quote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker, bij de logistieke brigade ... die is zelfs nog nooit uitgezonden!
maar die schijnt wel best goed te zijn overigens die zit zelf ook te klagen dat ze niet wordt uitgezonden
lol. ze houdt niet van soldaten. ze houdt meer van mij, de pacifist...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah uurtje moet je toch wel kunnen volhouden hoor anders moet je me het nummer van je vriendin is geven want die zal er dan wel over willen 'praten'
!$^@$#%@#$^@#%"e:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ze houdt niet van soldaten. ze houdt meer van mij, de pacifist...
je moet je maar tevreden stellen met de gedachte dat jij je geweer mag insmeren.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
!$^@$#%@#$^@#%&
dat heb ik weer ... waar zijn al die chix die vrouwen in uniform wel geil vinden ... mijn vader heeft het er al heel mijn leven over (die is anderhalf uur dienstplichtig geweest waarvan een uur dronken oid) ... waar zijn ze gebleven!!!
grdvrr
maar wel lekkerquote:Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet luchtig het is ronduit beledigend
Dapper hoor.... zoals ik alzij made en haakjesquote:ze zijn er dan ook al geweest, boven Srebrenica heeft een vrouw bommen afgeworpen bv
Jij hebt dan te doen wat je opgedragen wordt...quote:ik zou ook niet op mijn landgenoten schieten ... tenzij ze al jihad (of Fryslan boppe in mijn geval) roepend en schietend op me af komen rennen.
Ah maar er zijn een aantal nationaliteiten die niet anders kunnen dan dubbel zijn daar land ven herkomst, ouders herkomst grootoudersherkomst hen niet toestaat nationaliteit op te gevenquote:zonder Nederlands paspoort kun je niet in het leger en die dubbele nationaliteit is niet echt duidelijk, de regering wil er uberhaupt vanaf dus het leger zal er ook wel wat bedenkingen over hebben.
Eigenlijk nu ik erover denkquote:Op woensdag 16 november 2005 11:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah uurtje moet je toch wel kunnen volhouden hoor anders moet je me het nummer van je vriendin is geven want die zal er dan wel over willen 'praten'
Zolang je je kruit maar niet te vlug verschiet danquote:Op woensdag 16 november 2005 12:06 schreef sp3c het volgende:
ik wil dat iemand anders mijn geweer insmeert!!!!
af SCH!
Als dat jouw goede redenen zijn dan moet ik toch even smakelijk lachen.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:55 schreef desiredbard het volgende:
Oh ik heb hele goede redenen
Ach, het Amerikaanse leger heeft 18% vrouwen, NL heeft nog geen 10%, lijkt mij dat het probleem een kwestie is van marketing en als je de advertenties van het NL leger bekijkt dan verbaast mij dat niets.quote:Ht feit dat een aantal tuinbroeken met plateauzolen zo graag vrouwen in het leger wil..... die mogenlijk is er al jaren.....ze willen niet!
ja en het amerikaanse leger staat ineens bekend als een goed leger?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, het Amerikaanse leger heeft 18% vrouwen, NL heeft nog geen 10%, lijkt mij dat het probleem een kwestie is van marketing en als je de advertenties van het NL leger bekijkt dan verbaast mij dat niets.
Blijkbaar wel als een goede werkgever voor vrouwen.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
ja en het amerikaanse leger staat ineens bekend als een goed leger?
NG heeft niet meer vrouwen in percentages als mannen, integendeel, het is zelfs lager volgens de US Census, op 1,4 miljoen in de krijgsmacht zijn 212.000 vrouwen, op 1.3 miljoen in de NG zijn er 149.000 vrouwen. Dat zijn overigens cijfers van 2003 maar ik kan mij nauwelijks voorstellen dat de verschillen in 2 jaar tijd ernstig gewijzigd zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:18 schreef sp3c het volgende:
daar zit Nederlad ook op geloof ik hoor (7%?)
percentage in de VS is zo hoog vanwege de reserve (national guard) structuur, iedereen die een beetje geld nodig heeft gaat daardoor in het leger, zitten ook dames bij
dienstplichtige landen zitten tegenwoordig nog hoger (Finland, Israel etc.)
verbaasd me nogalquote:Op woensdag 16 november 2005 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
NG heeft niet meer vrouwen in percentages als mannen, integendeel, het is zelfs lager volgens de US Census, op 1,4 miljoen in de krijgsmacht zijn 212.000 vrouwen, op 1.3 miljoen in de NG zijn er 149.000 vrouwen. Dat zijn overigens cijfers van 2003 maar ik kan mij nauwelijks voorstellen dat de verschillen in 2 jaar tijd ernstig gewijzigd zijn.
Heh, mij ook om eerlijk te zijnquote:
Heh, in desiredbards optiek uiteraard wel jaquote:Op woensdag 16 november 2005 13:38 schreef sp3c het volgende:
ah dat verklaard al die friendly fire incidenten, vrouwen zijn wreed dus die schieten gewoon op alles wat beweegt zodat het doodgaat en daarna gooien ze er een bom op![]()
ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |