quote:
of je leest buiten de OP de rest ook..quote:Op woensdag 23 november 2005 20:56 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
Maar als jij de moeite had genomen om gewoon die loonstrook op te sturen waar we om gevraagd hadden, had je gewoon verzekerd kunnen blijven. Dus je moet het probleem niet op de verzekeraars afschuiven, maar je eigen verantwoording nemen.
Of je neemt gewoon van mij aan dat ik weet waar ik het over hebquote:Op donderdag 24 november 2005 09:24 schreef avotar het volgende:
[..]
of je leest buiten de OP de rest ook..![]()
Of jullie hadden gewoon netjes een brief gestuurd van: Je verzekering is opgezegd omdat je gaat studeren en wij nog niks van je gehad hebbenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:05 schreef bibi het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon van mij aan dat ik weet waar ik het over heb![]()
Maar is er bij jou dan geen belletje gaan rinkelen dat je niet meer verzekerd was? Zover ik heb kunnen nagaan, hebben ze je een brief gestuurd waarin verteld word dat je verzekering is beëindigd en met welke reden etc.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:50 schreef MewBie het volgende:
[..]
Of jullie hadden gewoon netjes een brief gestuurd van: Je verzekering is opgezegd omdat je gaat studeren en wij nog niks van je gehad hebbenDan hadden jullie van mij te horen gekregen dat dat klote IBG zijn werk niet goed doet en dat ik helemaal niet ben gaan studeren
![]()
Niets persoonlijks verder hoor![]()
Maar die fase hebben we al lang gehad, ik heb fouten gemaakt, OHRA heeft fouten gemaakt, IBG heeft fouten gemaakt, zelfs de Unive heeft fouten gemaakt![]()
Ik heb nooit een brief gehad waar dat in stondquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef bibi het volgende:
[..]
Maar is er bij jou dan geen belletje gaan rinkelen dat je niet meer verzekerd was? Zover ik heb kunnen nagaan, hebben ze je een brief gestuurd waarin verteld word dat je verzekering is beëindigd en met welke reden etc.
Maar goed het is gebeurd, en dat is jammer van alle kanten.
Tuurlijk snap ik dat het niets persoonlijks is![]()
Nog even 1 klein dingetje....jij bent zelf altijd de verantwoordelijke dat de verzekeraar de juiste informatie krijgt van je situatie wat betreft werk of studie etc....quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:46 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een brief gehad waar dat in stond
Bij mij is idd geen belletje gaan rinkelen, ik neem aan dat als de IBgroep zo liev is om tegen de verzekeringsmaatschappij te zeggen dat ik ga studeren, in loondienst ben etc etc etc, dat ze ook zo liev zijn om dan dus door te geven dat ik niet ga studeren. Nu is het dus afwachten wat de Unive vindt dat ik moet gaan betalen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |