Ten eerste moet je Nederlands gaan leren en misschien moet je gewoon nog een aantal jaar wachten met anale seks....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef dOessiipOessii het volgende:
16 mijn vriend is 18.. Ja ook met glijmiddel!! Maar zijn der bepaalde standjes waardoor het minder pijn doe? Zou toch kennen (A)
tot hoe oud dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef missDemeanor het volgende:
Wacht jij nog maar even met sex hebben in het algemeen meiske
ja ik ben ouderwets, gelukkig
Waarom anale seks? Omdat het me lekker lijkt.. En van verhalen wat ik lees of hoor die zeggen het ook dat het lekker is! En zouden jullie geen dingen doen om het voor je vriend nog lekker te maken.. Ik doe het niet alleen voor hem, want ja als het lekker blijkt te zijn is dat toch mooi ofniet? En als ik nu zeg nee ik wil het niet meer proberen.. dan gebeurt dat ook niet!..quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef missDemeanor het volgende:
Wacht jij nog maar even met sex hebben in het algemeen meiske
ja ik ben ouderwets, gelukkig
Ik las ooit eens op een forum dat anale sex 10x gevoeliger (= in dit geval: lekkerder) zou zijn dan vaginaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Killaht het volgende:
ff een vraagje waarom wil je anale sex hebben? als meisje?
Misschien omdat het een extra dimensie toevoegt aan je seksleven?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Killaht het volgende:
ff een vraagje waarom wil je anale sex hebben? als meisje?
Lepeltje-lepeltje schijnt er een goed standje voor te zijn. Ik vind zelf op z'n hondjes wel prettig voor anaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:38 schreef dOessiipOessii het volgende:
Die voorbereidingen hebben we al gedaan.. !! Met vingers enzo.. Maar wat is bijv nou een beter standje? Op je knieen voorovergebukt zitten? Of op je rug liggen en dat je benen in de lucht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |