quote:Op woensdag 16 november 2005 10:55 schreef Ericr het volgende:
Banken zou ik niet bezoeken, zou het via een Hypotheker of hypotheekshop doen, die kunnen veel sneller een vergelijk maken tussen de verschillende aanbieders en daarin rekening houden met jouw wensen.
quote:Als je trouwens echt 3,5% kan krijgen bij de Rabobank voor 10 jaar dan zou ik daar gelijk voor gaan, met NHG zie ik geen aanbieders die daar onder gaan.
Dat zou vrij normaal zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef bonke het volgende:
stel dat ik bij de rabobank dus een hypotheek afsluit met de daarbij behorende belangrijke verzekeringen, zorgen zij er dan voor dat de bestaande verzekeringen van miij over gesloten worden ??
quote:en aangezien ik alleen woon heb ik toch eigenlijk geen levensverzekering nodig tot het moment dat ik de love of my life gevonden heb ?
Een maand of twee terug was de rente zelfs nóg lager dan nu.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef mgerben het volgende:
Looptijd: Ik heb net afgesloten voor 10 jaar tegen 3.9%. De rente is letterlijk nog nooit zo laag geweest als nu. Ik zou je afraden voor een rentevaste periode korter dan 5 jaar te gaan.
Dat weet ik zekerquote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef bonke het volgende:
weet je zeker dat een alleenstaande ook een hypotheek verzekering moet nemen ??
ik heb namelijk anders gehoord van bronnen die er waarschijnlijk iets minder verstand van hebben
Niet het hele hypotheekbedrag.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:03 schreef bonke het volgende:
is het dan de bedoeling dat de woning voor het hele bedrag verzekerd word of kan het een deel van het bedrag zijn
ivm overlijden zal een woning van 200.000 denk ik niet 50% in waarde zakken
dus die 100.000 halen ze altijd wel terug via de verkoop van de woning
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |