Kies je zwakke punten echter voorzichtig, geen dingen noemen die echt niet te verhelpen zijn. Zeg bijvoorbeeld niet dat je enorm verlegen bent ofzo, daar heeft niemand wat aan. Zeg gewoon dat je een bepaalde werkzaamheid nog niet goed onder de knie hebt door te weinig ervaring ermee. Geef vervolgens aan dat het je leuk lijkt om dit beter te leren door meer opdrachten op dat gebied te krijgen. Of geef aan dat je van nature niet zo georganiseerd ben, maar dat je door dit werk nu al hebt geleerd hoe belangrijk dit kan zijn en dat je dit daardoor geleerd hebt... slijmslijmquote:Op woensdag 16 november 2005 10:46 schreef FF_pg het volgende:
Ik ben een field-medewerker en die kantoormensen kennen me alleen van gezicht. Mijn werkwijze kennen ze alleen wat andere mensen van me zeggen.
Drive-r heeft idd wel een goed punt voor mijn zwakke en sterke punten te sommeren en daar op te anticiperen.
Bedankt voor de snelle hulp maar als iemand nog een paar tips heeft, schroom dan niet
Sorry.. maar dat had je toch zelf wel kunnen verzinnen..quote:Op woensdag 16 november 2005 10:46 schreef FF_pg het volgende:
Ik ben een field-medewerker en die kantoormensen kennen me alleen van gezicht. Mijn werkwijze kennen ze alleen wat andere mensen van me zeggen.
Drive-r heeft idd wel een goed punt voor mijn zwakke en sterke punten te sommeren en daar op te anticiperen.
Bedankt voor de snelle hulp maar als iemand nog een paar tips heeft, schroom dan niet
Zinnen uit je hoofd stampen heeft nooit zin, dat heeft iedereen door en dan loopt de rest toch knudde. Ik probeer alleen maar aan te geven dat het wel handig is om voor jezelf dingen op een rij te zetten, dan weet je in ieder geval zelf hoe het ervoor staat.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:31 schreef avotar het volgende:
[..]
Sorry.. maar dat had je toch zelf wel kunnen verzinnen..
Je kan ook.. je niet voorbereiden.. en improviseren.. dat komt veeeeeel natuurlijker over namelijk dan van te voren uit je hoofd gestampte zinnetjes..![]()
Dit soort gesprekken zijn zoooooooooooo nutteloos; niemand gaat als hij goed bij zijn hoofd is écht zwakke punten noemen (ik ben een botte lul bij klantcontact oidquote:Op woensdag 16 november 2005 12:04 schreef Keijs het volgende:
Als zwakke punt werkt ook altijd te melden dat je wat eigenwijs bent, dit wordt nmeestal toch wel uitgelegd als een positieve eigenschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |