Je gaat op vakantiequote:Op woensdag 16 november 2005 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Australlieeeeeeeee
Was het maar zoquote:
Sorryquote:Op woensdag 16 november 2005 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, jullie mogen inderdaad verder in de slowchatmoder8or zelf dus ook hè
!
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:00 schreef snopprinses het volgende:
beh vanavond huiswerk maken
Hoi AmyLee. Hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef AmyLee het volgende:
Goedemiddag mensenik ben echt supervrolijk
Moet je weer naar school?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ik glip hem stiekem over 10 minuten!
Nou.. ik had een 5.8 op geschiedenis en ik had een 2 of 3 verwacht dus heb geeen onvoldoendes deze toetsweekquote:
Nee, ik zit op school.quote:
Zooo. Dat is echt mooiquote:Op woensdag 16 november 2005 13:40 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nou.. ik had een 5.8 op geschiedenis en ik had een 2 of 3 verwacht dus heb geeen onvoldoendes deze toetsweekmaar ga gesch wel opkrikken. En vanwege dat culturele ambassadeursschap hebben we 1 december een soort kennismakingsavond//vergadering en dan gaan we die avond ook naar de lama's
en dat was al uitverkocht
![]()
Lerarenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik zit op school.
Ik wil naar huis, maar nu is de leraar net de laatste 15 minuten iets aan het uitleggen, waardoor ik mijn trein mis!
Tja, de middelbare school was bij mij om de hoek.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Leraren
Ik was vroeger heel erg blij dat ik zo dicht op school zat. 3 minuten fietsen
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tja, de middelbare school was bij mij om de hoek.
Geen wonder ook dat ik me vanochtend flink heb verslapen, want op het midden van de week ben ik zo doodop van het vroeg opstaan.
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zooo. Dat is echt mooiVooral omdat je dacht het verneukt te hebben
![]()
Goedzo Amy![]()
Jouw school is dichterbijquote:Op woensdag 16 november 2005 13:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]de leraar zei nog wel je hebt soms erg gemakzuchtig geantwoord
ja ik had zoiets van t wordt niks meer maar schrijf toch maar iets op
Mijn school is ook 3 minuten fietsen ofzo![]()
heb je niet in je eigen woonplaats een MBO ICT schoolquote:Op woensdag 16 november 2005 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tja, de middelbare school was bij mij om de hoek.
Geen wonder ook dat ik me vanochtend flink heb verslapen, want op het midden van de week ben ik zo doodop van het vroeg opstaan.
Inderdaad. En die luiaards in de grote steden komen meestal te laat.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vroegâh moest k toch ook ruim een uur reizen voordat k op m'n Mbo was..
Paupersquote:Op woensdag 16 november 2005 13:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. En die luiaards in de grote steden komen meestal te laat.
Hehe, tsja ik ken hetzelfde.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:59 schreef AmyLee het volgende:
Ik mag als ik slaag en geen kamer krijg bijna 3 uur reizen volgend jaar
maar dan vind ik wel ergens een logeeradresje dichter in de buurt van Utrecht, bij familie ofzo.
Eindhoven=Brabanders en PSV =quote:Op woensdag 16 november 2005 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, tsja ik ken hetzelfde.
Den Helder - Tilburg ligt ook niet bepaald om de hoek.
Maar als het goed is woon ik aankomend jaar in Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |