Voor mij ook, maar je wil moeders toch wel eens verwennen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef pooier het volgende:
http://www.student.kuleuven.ac.be/~m9612238/engeland.htm
eet smakelijk
(doe mij maar een gezonder hollandse boterham als ontbijt)
Ach van die worstjes en ei krijg ik als ontbijt wel weg. Heb meer moeite met die witte bonen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef pooier het volgende:
(doe mij maar een gezonder hollandse boterham als ontbijt)
Kan zijn, maar waar te koop?quote:Op donderdag 17 november 2005 08:17 schreef klaarover het volgende:
Volgens mij heten de Engels-ontbijt worstjes "chipolata worstjes" in het Nederlands
slagerquote:Op donderdag 17 november 2005 08:36 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kan zijn, maar waar te koop?
Appie heijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:36 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kan zijn, maar waar te koop?
Nee, das een hotel/b&b engels ontbijt, Engelsen thuis maken er (na ja sommigen) wat meer werk van, en dan komen de worstjes van een goede slager, net als het bacon, en das beter dan die Sainsbury value pack dingen.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:58 schreef roofless het volgende:
Ja maar da's juist het authentieke Engelse ontbijt. Zoals ze ook witte bonen in tomatensaus over een geroosterde boterham gooien waardoor ie helemaal klef en zompig wordt. Echt lekker is het niet, maar je krijgt er wel Ye olde Englishe feeling van.
quote:Maar een goed Duits ontbijt ga ik ook maar es proberen. Jammer dat er geen Aldi in de buurt is.
Hmmm, ik krijg weer helemaal trek als ik dit lees.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, das een hotel/b&b engels ontbijt, Engelsen thuis maken er (na ja sommigen) wat meer werk van, en dan komen de worstjes van een goede slager, net als het bacon, en das beter dan die Sainsbury value pack dingen.
Kippers, gegrillde tomaat, spiegeleieren, bacon, toast, heerlijk
[..]
Bij een engels ontbijt? Dat heb ik daar nog NOOIT gezienquote:
Goeie kippers zijn duur geworden, een delicatesse.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij een engels ontbijt? Dat heb ik daar nog NOOIT gezien
Mijn idee...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef Thomas B. het volgende:
gadver
fucking hartaanval en verstopte bloedvaten op een bord
moet dat nou positief of negatief geinterpreteerd wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Mijn idee...
Maar ik ga er toch iemand eens mee verrassen...
Dat zal het zijn dan, want het 'gewone' volk eet ze er niet bij...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goeie kippers zijn duur geworden, een delicatesse.
Hij is erg rijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moet dat nou positief of negatief geinterpreteerd worden
tot in de jaren 70 was het heel gewoonquote:Op woensdag 23 november 2005 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zal het zijn dan, want het 'gewone' volk eet ze er niet bij...
Kun je beter aan de slag met strichnine...dat gaat snellerquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tot in de jaren 70 was het heel gewoon
En?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We leven in 2005 Piet
35 jaar verder. Toen waren mijn ouders nog niets eens bij elkaar.
Ehm..nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En?
ALs je zo redeneert is het Engels ontbijt melk met mierzoete serials
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |