is er iemand hier die het ooit voor elkaar heeft gekregen een gedeelte van het abonnementsgeld terug te krijgen wegens een langdurige storing bij UPC?
Zit nu al vier dagen compleet zonder internet, door HUN schuld (storing in het signaal), en tja je betaalt toch 100 piek in de maand he...
Is het iemand hier weleens gelukt om dat voor elkaar te krijgen, dat je niet de volledige 100 piek hoeft te betalen voor de maand waarin het gebeurde?
Maar ben niet tevreden hoor! Klote *$^%*& chello
Nooit wat van gehoord.
Leuk
Totdat je na 100 maanden ineens een totaalrekening krijgt
15.1 UPC zal zich inspannen om de chello Service zonder storingen aan de Klant te leveren. Onder storing wordt verstaan het niet beschikbaar zijn van de een substantieel gedeelte van de chello Service voor het gebruik door de Klant, met uitzondering van onderhoud en aanpassingen van het netwerk.
15.2 Indien een storing langer duurt dan een aaneengesloten periode van 24 uur, zal UPC voor iedere dag dat de chello Service niet beschikbaar is aan de klant de waarde van twee dagen aan (vaste) abonnementskosten vergoeden. UPC is, onverminderd het bepaalde in artikel 21, niet aansprakelijk voor enigerlei directe of indirecte schade die het gevolg is van een storing.
Dit krijg je terug als het goed is!
SUC6!
(ps. wat is jullie snelheid trouwens? hier namelijk niks)
quote:Een vriend van mij had dit dus meegemaakt........kreeg nooit een rekening zelfs...
Op maandag 12 november 2001 12:16 schreef SanderThomas het volgende:
hmmz, kan me een kennis herinneren die et elke maand weer terug liet boekenNooit wat van gehoord.
Leuk
Totdat je na 100 maanden ineens een totaalrekening krijgt
quote:Mijn max snelheid ligt rond de 130kb/sec vind ik toch wel redelijk
Op maandag 12 november 2001 13:07 schreef fry-tje het volgende:
mmm, vraag me af of dat ook lukt wanneer je al 3 weken op een werkend email adres zit te wachten(ps. wat is jullie snelheid trouwens? hier namelijk niks)
Korting of geld terug heb ik trouwens nooit gekregen. 1 keer aangevraagd, maar daar hebben ze niets mee gedaan.
quote:De mijne constant tussen de 180 en 210 kb/s, en iedereen maar zeiken dat Chello zuigt!
Op maandag 12 november 2001 17:10 schreef Dingz0r het volgende:[..]
Mijn max snelheid ligt rond de 130kb/sec vind ik toch wel redelijk
quote:hehe ik ken dat oook echt nooit (ff afklopen) problemen gehad. dus ik heb ook nooit een brief geschreven
Op dinsdag 13 november 2001 22:33 schreef thecrook het volgende:[..]
De mijne constant tussen de 180 en 210 kb/s, en iedereen maar zeiken dat Chello zuigt!
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |