abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32337921
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:07 schreef nozem het volgende:

[..]

Een kat in het nauw maakt vreemde sprongen. Maar och, wellicht ben ik niet geschikt voor een functie als rechercheur.
Een kat die dus al zo'n 11 jaar een luizen levendje leidt op Kreta, om vervolgens 11 jaar na dato alsnog zijn vrijheid op het spel te zetten door een moord.
Nee, onzinnig verhaal.
pi_32337951
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:15 schreef Thisbe het volgende:

[..]

In het echte leven zijn er doorgaans geen verheven en ingewikkelde motieven voor een moord. Criminelen zijn ook geen subtiele verfijnde mensen.
Deze Louis moest dood waarschijnlijk omdat hij te diep gewroet heeft in de verkeerde zaken. Een "normaal" mens beschikt niet over een vuurwapen, een doorsnee burger pleegt niet op koele wijze een moord in het bijzijn van meerdere getuigen, of is in staat meteen raak te schieten.
En daarom klopt mijn vermoeden. Ik zal maar meteen de politie verwittigen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32337990
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:16 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Een kat die dus al zo'n 11 jaar een luizen levendje leidt op Kreta, om vervolgens 11 jaar na dato alsnog zijn vrijheid op het spel te zetten door een moord.
Nee, onzinnig verhaal.
Je weet niet wat voor informatie Sévèke nog meer over hem had, misschien was zijn publicatie in 1990 slechts het topje van de ijsberg.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:21:41 #254
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32338059
Het is in ieder geval geloofwaardiger dan dat vastgoedhandelaren er achter zouden zitten.

Van wat ik begrijp gaat het vooral om vastgoed in Nijmegen en de bekende vastgoedmensen hier zoals Theo hendriks e.d. zijn niet bepaald de types die overgaan tot dit soort opdrachten. Het is hier geen Amsterdam.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32338197
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Hier verderop in de straat woonden tot voor 3 weken geleden een grote groep krakers in een prachtig pand dat al bijna 15 jaar stond te verloederen. Notabene naast het huis van de burgemeester, die volgens mij goed met ze op konden schieten.

En als je een rondleidinkje langs de Utrechtse kraakpanden wil, dan zijn we volgens mij wel een dagje bezig. Ook omdat ik even wat research moet doen omdat ik, in tegenstelling tot wat nogal fokkertjes denken, niet bepaald kind aan huis bij ze ben
Ik heb toch aardig wat rondgereist door Europa, en ik kan me eigenlijk geen krakers herinneren. Behalve dan in Italië.
Utrecht, o.k. Daar kom ik zeer zelden. Ik ben denk ik vaker in Rome geweest
In A'dam kom ik zeer regelmatig, en daar loop krakers gegarandeerd tegen het lijf.
Ik had overigens ook niet verwacht dat jij daar kind aan huis zou zijn, een onwaarschijnlijke combinatie. Voor zover ik dat kan beoordelen.

Ik heb trouwens die link bekeken van Dagonet, dus er zijn wel degelijk krakers buiten Nederland.
Mischien dat in andere landen stadscentra beter onderhouden, en beter gecontroleerd worden dan bv Amsterdam. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:31:09 #256
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32338292
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Godslasteraar het volgende:

Mischien dat in andere landen stadscentra beter onderhouden, en beter gecontroleerd worden dan bv Amsterdam. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
Je vindt ergens nergens ter wereld zoveel sociale woningsbouw in het centrum van de hoofdstad als in Amsterdam, en nog is het niet goed volgens de krakers aldaar.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32338313
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk wel zeker van niet. Ga eens in Brussel kijken, of in Luik of desnoods Marseille en zeg dat dan nog eens een keer.

Dat kraken desondanks een typisch Nederlandse activiteit is valt niet te ontkennen, maar dat ligt in ieder geval niet aan de slecht onderhouden stadscentra in Nederland.
pi_32338318
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:19 schreef nozem het volgende:

[..]

Je weet niet wat voor informatie Sévèke nog meer over hem had, misschien was zijn publicatie in 1990 slechts het topje van de ijsberg.
11 jaar is een hele tijd. De reden waarom Sévèke dan nog comprimerend materiaal zou achterhouden is voor chantage, dat zou je tenminste kunnen denken. Ze zouden die man op Kreta wel even kunnen nagaan natuurlijk.
Maar mischien is er al een spoor, en die krijgen wij dan voorlopig zeker niet te horen.
pi_32338358
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

11 jaar is een hele tijd. De reden waarom Sévèke dan nog comprimerend materiaal zou achterhouden is voor chantage, dat zou je tenminste kunnen denken. Ze zouden die man op Kreta wel even kunnen nagaan natuurlijk.
Maar mischien is er al een spoor, en die krijgen wij dan voorlopig zeker niet te horen.
Amateur-rechercheurtje spelen is ook leuk, dus och..
  donderdag 17 november 2005 @ 11:34:22 #260
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32338385
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:19 schreef nozem het volgende:

Dit was echt wel een van z'n levenswerken.
Ik geloof nooit dat die hele zaak hier direct iets mee te maken heeft.

Iemand als Seveke kweekt gaandeweg meer vijanden dan je/hij zou kunnen vermoeden.

Meer
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_32338723
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:

Je vindt ergens nergens ter wereld zoveel sociale woningsbouw in het centrum van de hoofdstad als in Amsterdam, en nog is het niet goed volgens de krakers aldaar.
Ja. Ik vind Amsterdam sowieso een merkwaardige stad wat dat betreft. Het lijkt me een erg verarmde stad.
En een eiland opspuiten om er vervolgens onbetaalbare woningen op te bouwen is ook niet erg bervorderlijk. Ik zie genoeg braakliggende weilandjes rondom A'dam. laat ze daar maar bouwen. Jammer voor dat kleine beetje natuur, maar dat komt ervan in een land zo dicht bevolkt als Nederland.
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk wel zeker van niet. Ga eens in Brussel kijken, of in Luik of desnoods Marseille en zeg dat dan nog eens een keer.

Dat kraken desondanks een typisch Nederlandse activiteit is valt niet te ontkennen, maar dat ligt in ieder geval niet aan de slecht onderhouden stadscentra in Nederland.
Nou ja, ik wil ook zeker niet beweren dat Nederland nu zo slecht is. Moet je eens in Engeland gaan kijken, je schrikt je de pleuris. En er is in Nederland een hoop verbeterd de afgelopen 20 jaar. Zeker in A'dam.

En Amateur-rechercheurtje spelen is inderdaad leuk
  donderdag 17 november 2005 @ 13:11:16 #262
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32340988
Bijna iedereen hier kijkt de verkeerde kant op!
Gezien zijn veelvuldige bemoeienis met de AIVD ligt het voor de hand dat de AIVD juist informatie aan deze activist onttrok (wellicht zonder dat hij dat in de gaten had).
Hierdoor kunnen extreem linkse terroristen zich bedreigd gevoeld hebben en hem daarom hebben geliquideerd.
Dit is gewoon het meest voor de hand liggende scenario. Ik begrijp niet waarom dat bij zo weinig mensen opkomt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 17 november 2005 @ 13:14:31 #263
45206 Pietverdriet
pi_32341069
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Godslasteraar het volgende:

Nou ja, ik wil ook zeker niet beweren dat Nederland nu zo slecht is. Moet je eens in Engeland gaan kijken, je schrikt je de pleuris. En er is in Nederland een hoop verbeterd de afgelopen 20 jaar. Zeker in A'dam.
je moet eens weten hoe Engeland de afgelopen 20 jaar is opgeknapt.
pi_32341490
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:02 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hoezo bijdehand lulletje? Wat is dat nu weer voor achterlijke opmerking .

Hie kom je aan de vergelijking met Vokert

M.a.w. wat zit je te zwetsen als een infantiel mannetje?
Naar wat ik van hem lees in de OT en de info die er te vinden is op zijn groepje was deze ex-pygmee : een bijdehand lulletje

Volkert extreem links, dit figuur erg links, je kan natuurlijk geen appelen met peren vergelijken maar appelen natuurlijk wel met elkaar
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:30:06 #265
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32341533
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:28 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Naar wat ik van hem lees in de OT en de info die er te vinden is op zijn groepje was deze ex-pygmee : een bijdehand lulletje

Volkert extreem links, dit figuur erg links, je kan natuurlijk geen appelen met peren vergelijken maar appelen natuurlijk wel met elkaar
Oke, ik begrijp al op welk niveau dit zit. laat maar.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 17 november 2005 @ 13:40:01 #266
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_32341853
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:11 schreef SeLang het volgende:
Bijna iedereen hier kijkt de verkeerde kant op!
Gezien zijn veelvuldige bemoeienis met de AIVD ligt het voor de hand dat de AIVD juist informatie aan deze activist onttrok (wellicht zonder dat hij dat in de gaten had).
Hierdoor kunnen extreem linkse terroristen zich bedreigd gevoeld hebben en hem daarom hebben geliquideerd.
Flikker toch op man!

Lekker hypen, om te janken is 't
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_32342534
Gisternacht er ongepland toch even langsgelopen.

Al die kaarsjes brandend op zo'n onschuldi ogend hoekje van deze verder zo mooie stad.
Deed me toch wel wat .
  donderdag 17 november 2005 @ 14:11:14 #268
45206 Pietverdriet
pi_32342760
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:03 schreef InsertCredit het volgende:

deze verder zo mooie stad.
We hebben het hier wel over Nijmegen schat, Nijmegen is lelijk want platgebombardeerd, crimineel en agressief. Heb in de tijd dat ik er woonde meerdere schietpartijen meegemaakt (waarvan 1 op plein 44)
  donderdag 17 november 2005 @ 14:12:31 #269
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32342806
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over Nijmegen schat, Nijmegen is lelijk want platgebombardeerd, crimineel en agressief. Heb in de tijd dat ik er woonde meerdere schietpartijen meegemaakt (waarvan 1 op plein 44)
Het is een linkse stad. Dat alleen al maakt het mooi
pi_32342866
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

haha nouja zeg, nijmegen heeft lelijke kanten (de broerstraat met de v&d en natuurlijk de o zo lelijke hema) maar gelukkig ook nog veel mooie kanten, de grote markt met de Waag als trots, de waalkade, het kronenburgerpark, het valkhof. En crimineel en agressief? Misschien heb je toevallig zelf wat nare dingen meegemaakt maar uit onderzoeken komt Nijmegen er toch altijd goed uit als het om agressie en criminaliteit gaat.
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:17:18 #271
45206 Pietverdriet
pi_32342967
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef EvilFaith het volgende:

Misschien heb je toevallig zelf wat nare dingen meegemaakt maar uit onderzoeken komt Nijmegen er toch altijd goed uit als het om agressie en criminaliteit gaat.
De onderzoeken ik me herinner was Nijmegen een van de crimineelste steden van Nederland, maar das ook al weer enige tijd terug.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:18:21 #272
45206 Pietverdriet
pi_32342995
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:12 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Het is een linkse stad. Dat alleen al maakt het mooi
Waarom?
pi_32344221
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De onderzoeken ik me herinner was Nijmegen een van de crimineelste steden van Nederland, maar das ook al weer enige tijd terug.
Dat heb je goed gelezen, Nijmegen staat op de vijfde plaats van crimineelste plaatsen in Nederland!
Nijmegen is inderdaad niet erg mooi (op een paar stukken na), maar toch woon ik er graag. Leuke kroegen, leuke restaurantjes, de Vierdaagse, de rechtenfaculteit
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  donderdag 17 november 2005 @ 15:01:12 #274
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_32344242
quote:
Nijmegen is lelijk want platgebombardeerd
Platgebombardeerd? Dat valt ook wel mee...
Het station tot aan de markt, c'est tout.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:03:01 #275
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_32344294
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:00 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Dat heb je goed gelezen, Nijmegen staat op de vijfde plaats van crimineelste plaatsen in Nederland!
Nijmegen is inderdaad niet erg mooi (op een paar stukken na), maar toch woon ik er graag. Leuke kroegen, leuke restaurantjes, de Vierdaagse, de rechtenfaculteit
...NEC
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')