Een kat die dus al zo'n 11 jaar een luizen levendje leidt op Kreta, om vervolgens 11 jaar na dato alsnog zijn vrijheid op het spel te zetten door een moord.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt vreemde sprongen. Maar och, wellicht ben ik niet geschikt voor een functie als rechercheur.![]()
En daarom klopt mijn vermoeden. Ik zal maar meteen de politie verwittigen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:15 schreef Thisbe het volgende:
[..]
In het echte leven zijn er doorgaans geen verheven en ingewikkelde motieven voor een moord. Criminelen zijn ook geen subtiele verfijnde mensen.![]()
Deze Louis moest dood waarschijnlijk omdat hij te diep gewroet heeft in de verkeerde zaken. Een "normaal" mens beschikt niet over een vuurwapen, een doorsnee burger pleegt niet op koele wijze een moord in het bijzijn van meerdere getuigen, of is in staat meteen raak te schieten.
Je weet niet wat voor informatie Sévèke nog meer over hem had, misschien was zijn publicatie in 1990 slechts het topje van de ijsberg.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Een kat die dus al zo'n 11 jaar een luizen levendje leidt op Kreta, om vervolgens 11 jaar na dato alsnog zijn vrijheid op het spel te zetten door een moord.
Nee, onzinnig verhaal.
Ik heb toch aardig wat rondgereist door Europa, en ik kan me eigenlijk geen krakers herinneren. Behalve dan in Italië.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier verderop in de straat woonden tot voor 3 weken geleden een grote groep krakers in een prachtig pand dat al bijna 15 jaar stond te verloederen. Notabene naast het huis van de burgemeester, die volgens mij goed met ze op konden schieten.
En als je een rondleidinkje langs de Utrechtse kraakpanden wil, dan zijn we volgens mij wel een dagje bezig. Ook omdat ik even wat research moet doen omdat ik, in tegenstelling tot wat nogal fokkertjes denken, niet bepaald kind aan huis bij ze ben
Je vindt ergens nergens ter wereld zoveel sociale woningsbouw in het centrum van de hoofdstad als in Amsterdam, en nog is het niet goed volgens de krakers aldaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Godslasteraar het volgende:
Mischien dat in andere landen stadscentra beter onderhouden, en beter gecontroleerd worden dan bv Amsterdam. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
Ik weet eigenlijk wel zeker van niet. Ga eens in Brussel kijken, of in Luik of desnoods Marseille en zeg dat dan nog eens een keer.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Mischien dat in andere landen stadscentra beter onderhouden, en beter gecontroleerd worden dan bv Amsterdam. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
11 jaar is een hele tijd. De reden waarom Sévèke dan nog comprimerend materiaal zou achterhouden is voor chantage, dat zou je tenminste kunnen denken. Ze zouden die man op Kreta wel even kunnen nagaan natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor informatie Sévèke nog meer over hem had, misschien was zijn publicatie in 1990 slechts het topje van de ijsberg.
Amateur-rechercheurtje spelen is ook leuk, dus och..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
11 jaar is een hele tijd. De reden waarom Sévèke dan nog comprimerend materiaal zou achterhouden is voor chantage, dat zou je tenminste kunnen denken. Ze zouden die man op Kreta wel even kunnen nagaan natuurlijk.
Maar mischien is er al een spoor, en die krijgen wij dan voorlopig zeker niet te horen.
Dit was echt wel een van z'n levenswerken.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:19 schreef nozem het volgende:
Je weet niet wat voor informatie Sévèke nog meer over hem had, misschien was zijn publicatie in 1990 slechts het topje van de ijsberg.
Ja. Ik vind Amsterdam sowieso een merkwaardige stad wat dat betreft. Het lijkt me een erg verarmde stad.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Je vindt ergens nergens ter wereld zoveel sociale woningsbouw in het centrum van de hoofdstad als in Amsterdam, en nog is het niet goed volgens de krakers aldaar.
Nou ja, ik wil ook zeker niet beweren dat Nederland nu zo slecht is. Moet je eens in Engeland gaan kijken, je schrikt je de pleuris. En er is in Nederland een hoop verbeterd de afgelopen 20 jaar. Zeker in A'dam.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker van niet. Ga eens in Brussel kijken, of in Luik of desnoods Marseille en zeg dat dan nog eens een keer.
Dat kraken desondanks een typisch Nederlandse activiteit is valt niet te ontkennen, maar dat ligt in ieder geval niet aan de slecht onderhouden stadscentra in Nederland.
je moet eens weten hoe Engeland de afgelopen 20 jaar is opgeknapt.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Godslasteraar het volgende:
Nou ja, ik wil ook zeker niet beweren dat Nederland nu zo slecht is. Moet je eens in Engeland gaan kijken, je schrikt je de pleuris. En er is in Nederland een hoop verbeterd de afgelopen 20 jaar. Zeker in A'dam.
Naar wat ik van hem lees in de OT en de info die er te vinden is op zijn groepje was deze ex-pygmee : een bijdehand lulletjequote:Op woensdag 16 november 2005 13:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoezo bijdehand lulletje? Wat is dat nu weer voor achterlijke opmerking.
Hie kom je aan de vergelijking met Vokert![]()
M.a.w. wat zit je te zwetsen als een infantiel mannetje?
Oke, ik begrijp al op welk niveau dit zit. laat maar.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Naar wat ik van hem lees in de OT en de info die er te vinden is op zijn groepje was deze ex-pygmee : een bijdehand lulletje
Volkert extreem links, dit figuur erg links, je kan natuurlijk geen appelen met peren vergelijken maar appelen natuurlijk wel met elkaar
Flikker toch op man!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:11 schreef SeLang het volgende:
Bijna iedereen hier kijkt de verkeerde kant op!
Gezien zijn veelvuldige bemoeienis met de AIVD ligt het voor de hand dat de AIVD juist informatie aan deze activist onttrok (wellicht zonder dat hij dat in de gaten had).
Hierdoor kunnen extreem linkse terroristen zich bedreigd gevoeld hebben en hem daarom hebben geliquideerd.
We hebben het hier wel over Nijmegen schat, Nijmegen is lelijk want platgebombardeerd, crimineel en agressief. Heb in de tijd dat ik er woonde meerdere schietpartijen meegemaakt (waarvan 1 op plein 44)quote:
Het is een linkse stad. Dat alleen al maakt het mooiquote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Nijmegen schat, Nijmegen is lelijk want platgebombardeerd, crimineel en agressief. Heb in de tijd dat ik er woonde meerdere schietpartijen meegemaakt (waarvan 1 op plein 44)
haha nouja zeg, nijmegen heeft lelijke kanten (de broerstraat met de v&d en natuurlijk de o zo lelijke hema) maar gelukkig ook nog veel mooie kanten, de grote markt met de Waag als trots, de waalkade, het kronenburgerpark, het valkhof. En crimineel en agressief? Misschien heb je toevallig zelf wat nare dingen meegemaakt maar uit onderzoeken komt Nijmegen er toch altijd goed uit als het om agressie en criminaliteit gaat.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Nijmegen schat, Nijmegen is lelijk want platgebombardeerd, crimineel en agressief. Heb in de tijd dat ik er woonde meerdere schietpartijen meegemaakt (waarvan 1 op plein 44)
De onderzoeken ik me herinner was Nijmegen een van de crimineelste steden van Nederland, maar das ook al weer enige tijd terug.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef EvilFaith het volgende:
Misschien heb je toevallig zelf wat nare dingen meegemaakt maar uit onderzoeken komt Nijmegen er toch altijd goed uit als het om agressie en criminaliteit gaat.
Waarom?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het is een linkse stad. Dat alleen al maakt het mooi![]()
Dat heb je goed gelezen, Nijmegen staat op de vijfde plaats van crimineelste plaatsen in Nederland!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De onderzoeken ik me herinner was Nijmegen een van de crimineelste steden van Nederland, maar das ook al weer enige tijd terug.
Platgebombardeerd? Dat valt ook wel mee...quote:Nijmegen is lelijk want platgebombardeerd
...NECquote:Op donderdag 17 november 2005 15:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat heb je goed gelezen, Nijmegen staat op de vijfde plaats van crimineelste plaatsen in Nederland!
Nijmegen is inderdaad niet erg mooi (op een paar stukken na), maar toch woon ik er graag. Leuke kroegen, leuke restaurantjes, de Vierdaagse, de rechtenfaculteit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |