Goed, daar gaan we dan. Ik heb er weer rustig een nachtje over kunnen slapen.
En... er zijn wat wijzigingen gekomen in mijn plusjes en minnen.
Het wordt tijd om tactisch te gaan stemmen.... dus...
Mijn stemmen gaan naar Arcee, APK en Flugel.
De reden:
Arcee ++Arcee heeft al sinds de exit van Rikkert geen stemmen meer gehad. Ik vind dit ronduit schandalig. Arcee is een goede motor van het BB forum. Als er lijstjes gemaakt moeten worden staat hij altijd vooraan. Hij voorziet ons altijd van alle gegevens. Maar op dit lijstje is hij gewoon ondergewaardeerd. Hij hoort veel meer punten te hebben. Mensen... deze user dwaalt al zo lang op fok rond. Hij heeft verstand van muziek, hij weet verschrikkelijk veel van muziek. Lijstjes houdt hij geweldig bij, weet precies welk usernummer hij heeft, wie zijn fokburen zijn, houdt zich super aan de Nederlandse taal regels en dan zwijg ik nog over zijn humor.
Gisteren was hij verdomd scherp. Vooral zijn Happy beterschapsday was er een goed voorbeeld van. Dus... STEM OP DEZE USER!
APK --Gisteren deed ik mijn rondje fotoboek om te kijken welke users er jarig waren. En ik zag APK daar tussenstaan. Eenmaal op zijn fotoboek geklikt... zag ik dat het in juni was. Het lampje ging branden... alles voor de servivalgame!
Je doet verdomd goede posts, je doet heel veel goede dingen hier op het BB forum, maar dit vond ik te ver gaan. Het was de druppel die de emmer deed overlopen?
Waarmee zat de emmer dan al vol? Sja.. ehm... die had ik al ondergekotst
![]()
sinds ik wist dat je een import persoon was die deed alsof ie verstand had van foebel maar ondertussen niets van het spelletje weet. Anders had je wel een andere club uitgekozen
![]()
En ja... ik moet toch op iemand stemmen!
Flugel --Dit is een zeer tactische stem. Ik had haar in mijn hoofd genomineerd voor twee plusjes. Maar toen ging ik denken (en dat deed pijn).
Ze verdiende 2 plusjes omdat ze destijds onterecht minnetjes had gekregen van iemand. Ze ging niet op vakantie tijdens BB maar ze moest naar cursus. Bij ondervraging bleek dat ze geen vrije dagen meer heeft, dus helemaal niet op vakantie gaat.
Maar goed... dat was een kwestie van niet kunnen. Volgens mij als ze vrije dagen had en een reis aangeboden kreeg, dan zou ze gewoon gaan tijdens BB.
Waarom dan de ommezwaai??? Nou... ze is nu moderator, dus iedereen probeert zich bij haar naar binnen te likken, dus ze zal erg veel punten krijgen. Ze staat nu al boven me en eigenlijk wil ik wel bij de top blijven horen, dus vandaar dat ze maar iets moet zakken!
Isabeau: 51
Scanman: 51
Snaptnix: 51
Gert: 45
Versabommie: 45
M-en-A :45
Flugeltje : 43Teamlead: 43
Day: 39
Kleintje: 39
Sanne: 38
Pinball: 37
Maurisico: 37