Dacht dat het je buik was, met een tatooquote:Op woensdag 16 november 2005 14:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee het is een t-shirtje van me geworden...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Cuall +2 : Mag wat mij betreft wel wat hoger in de lijst.
Kijk ff of je tot je elleboog erin kan, viezert!quote:
Ooit een zuurstok roze buik gezien?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:04 schreef PH52 het volgende:
Dacht dat het je buik was, met een tatoo![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk ff of je tot je elleboog erin kan, viezert!
Jahoor, pas nog.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ooit een zuurstok roze buik gezien?![]()
Ach joh je weet de helft nog niet eens...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef PH52 het volgende:
BTW, ff serieus, was die extreem make-over nou echt nodig, zo erg was het toch niet? En dat voor een paar van die kutpuntjes.![]()
Kijk je als je binnen bent ff of je nog iets tegenkomt dat nog bruikbaar is ?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:22 schreef cuall het volgende:
[..]
al moet ik mijn hele hoofd er in stoppen
......alles voor de punten toch
![]()
Dit is mijn nieuwe charme offensief![]()
Wat heb je nodig PH52, dan zal ik wel ff voor je op zoek gaanquote:Op woensdag 16 november 2005 14:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kijk je als je binnen bent ff of je nog iets tegenkomt dat nog bruikbaar is ?![]()
Kijk ff of je iets van sjaak nikkelsen kan vinden, kan van alles gebruiken, als het maar geen eetbare zaken zijn !quote:Op woensdag 16 november 2005 14:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat heb je nodig PH52, dan zal ik wel ff voor je op zoek gaan![]()
Serieus ? Vertelquote:Op woensdag 16 november 2005 14:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach joh je weet de helft nog niet eens...![]()
![]()
Ach ja, ik zie het: Rich Bitch! Mag ik toch gewoon blijven denken dat het een tattoo is die zich op de onderste regionen van je onderbuik.?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet jij het ? Ik snaptnnntntnxx . Zo vriendelijk is ze niet, ikke zwaaien, egt niet reageren. Maar wel als die groupies oline zitten, dan is ze d'r. Het werkt wel, dat blijkt.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef Sassefras het volgende:
hoe komt snaptnix zo hoog?
ik dacht dat scan en Isa aan het stuivertje wisselen waren.. sjees je kunt dit topic ook niet met rust laten!
Ben jij Kyle's moeder?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja serieus... Maar dat ga ik hier niet op het FF droppen... Elders op forum.fok.nl is het al eens eerder te sprake gekomen...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:32 schreef PH52 het volgende:
Serieus ? Vertelvertel, of mag dat niet van de programmamakers ?
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Weet jij het ? Ik snaptnnntntnxx . Zo vriendelijk is ze niet, ikke zwaaien, egt niet reageren. Maar wel als die groupies oline zitten, dan is ze d'r. Het werkt wel, dat blijkt.![]()
Kyle Wie? Nee dus...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
Ben jij Kyle's moeder?
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:59 schreef ChantalC het volgende:
Ja serieus... Maar dat ga ik hier niet op het FF droppen... Elders op forum.fok.nl is het al eens eerder te sprake gekomen...
U weet meer?quote:
Vroeger, voor BB5 begon, was ik ook wel eens elders op fok! te vinden.quote:
Respect. Mij hoor je niet meer, al blijf ik erbij dat ook in de virtuele wereld schoonheid een relatief begrip is!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja serieus... Maar dat ga ik hier niet op het FF droppen... Elders op forum.fok.nl is het al eens eerder te sprake gekomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |