Sjips... Ik wilde net naar de WC, want ik heb persdrang... nja ik hou het wel ff opquote:Op woensdag 16 november 2005 08:43 schreef doka het volgende:
Stop de persen! Ik ga stemmen!
Doe je dingquote:Op woensdag 16 november 2005 08:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sjips... Ik wilde net naar de WC, want ik heb persdrang... nja ik hou het wel ff opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Binnen 2 seconden, da's knap !quote:Op woensdag 16 november 2005 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
bezigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmm.... hier heb ik bezwaar tegen. DIT IS GEJAT!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:33 schreef PH52 het volgende:
++ voor Teamlead, ik blijf je eeuwig dankbaar voor Beterschaps Day, zo zal 15 november voortaan de analen van Fok ingaan ( Isabeau, mag die in het Fok-woordenboek ?)
OOwww, zie je, niet blind op je geheugen varen, ik ga het gelijk wijzigen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm.... hier heb ik bezwaar tegen. DIT IS GEJAT!
Want... Day kwam binnen en melde dat ze zich ziek voelde.
Ik zei toen... Beterschap Day.
Waarop Arcee iedereen feliciteerde met beterschapsday!
Dus... ARCEE kwam ermee....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Oh, happy beterschap day, allemaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 november 2005 08:51 schreef doka het volgende:
En omdat ik graag tegen het gezag schop moet ik kiezen tussen cuall en die kale neet. Mr. Komen heb ik al een paar keer minpunten gegeven en het moet wel leuk blijven, dus nu is cuall aan de beurt. Niks persoonlijk hoor, lekker dierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.cuall--Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ongesteld ?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
PH52 -2 : De 'met zeik overgoten figuur' in mijn avatar is Jack Nicholson, fyi .. Verder mag jij wel eens exit.
style -2 : Gewoon omdat ik zin had je minpunten te geven. Je hebt soms van die dagen...
Cuall +2 : Mag wat mij betreft wel wat hoger in de lijst.
Doe dan op zijn minst die normale foto van je, want die gekke closeup schrikt echt enorm af!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:53 schreef ChantalC het volgende:
Na een halve dag kom ik tot de conclusie dat een andere avatar niks bijdraagt aan het stemgedrag (zoals werd voorgespiegeld door deze en gene)... Ik denk dat ik maar weer terug naar mijn oude ga...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee het is een t-shirtje van me geworden...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:58 schreef versabommie het volgende:
Doe dan op zijn minst die normale foto van je, want die gekke closeup schrikt echt enorm af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop