Wij 1 keerquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:06 schreef Euc- het volgende:
Wij hebben trouwens nog nooit kalkoen gegeten met kerst
Als jij een huisje in Schotland regelt voor mequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga bij kip eten![]()
Wat heeeerlijk ziet het eruit
Precies, ik bardeer de kalkoen. En dan op 160 graden omwikkeld met zilverfolie om te garen. Het laatste half uur de folie er af en dan op 220 graden bruinen. Daarna uit de oven halen en op een warme plaats 15 minuten laten rusten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Bij kalkoen moet je ook opletten dat hij niet te droog wordt.
Is trouwens gelukt...quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Stoofperen ijs met lauwe cranberriesaus
Ou?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:36 schreef NoSigar het volgende:
Gereserveerd voor kerstavond:
[afbeelding]
Het restaurant heeft twee sterren.Eerste kerstdag ook ergens een restaurant, tweede kerstdag zelf koken, weet nog niet wat
-edit-Is erg goed te lezen al zeg ik het zelf.
Zou dit beter gaan?
[afbeelding]
tenzij je in franstalig gebied gaat etenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Menu´s in het frans is zooo 1928
Nee, in Wallonië (een Franstalig gebied, zeg ik maar even om dom commentaar voor te zijn). Nogal traditioneel allemaal. Ben benieuwd, morgen rijden we aan.quote:
Oh, spreken ze daar geen Wallonisch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nee, in Wallonië (een Franstalig gebied, zeg ik maar even om dom commentaar voor te zijn). Nogal traditioneel allemaal. Ben benieuwd, morgen rijden we aan.
Was een grapje Euc, ivm bovenstaande commenentaar van de heer Pieterbaas Verdriet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh, spreken ze daar geen Wallonisch?
Pff, komop zeg. Iedere zichzelf respecterende randdebiel weet toch wel dat Wallonië het franstalige gebied van België is?
*leest*quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Pas op met die rollade he mirjam
Lees het topic carefully
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |