Waar lees jij dat, Joene?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:29 schreef Joene het volgende:
Je gaat 3 kerst diners doen oblivion?
Gruwelijk lelijke website trouwensquote:Op maandag 19 december 2005 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die 'Kip uit Normandië' van die website lijkt me wel érg lekker...die ga ik onthouden voor kerstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker Italiaans trouwens...Normandiëom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh die drieluik is zo leuk en lekker!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:31 schreef Bluezz het volgende:
Wij weten het nog nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat van Obli klinkt heerlijk... nog maar eens flink in CUL en de linkjes spitten dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We hebben ook een nieuw boekje met grill-recepten, daar wil ik ook iets uit makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ik dat gewoon ergens kopen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Stoofperen ijs met lauwe cranberriesausom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat ik het serveer met cranberrysaus, maar weet nog niet zeker.quote:
Beenham met honing
Ingrediënten
• 1 stuk Beenham (ca. 1 kg, met een dun laagje vet)
• 6 schijven ananas
• 250 g bruine basterdsuiker
• 4 eetlepels citroensap
• 2 theelepels kaneel
• 1 eetlepel citroenrasp
• 1 dl honing
Bereidingstijd: 60 minuten
Bereiding
1. Verhit de oven voor op 200°C
2. Wrijf het vlees in met de kaneel
3. Meng de honing met de basterdsuiker, de citroenrasp en het sap
4. Bestrijk het vlees met het honingmengsel. Leg het vlees op een rooster, in een braadslede.
5. Laat het vlees in de oven in circa 50 minuten gaar worden. Verlaag de temperatuur na 20 minuten tot 160°C.
6. Verhit -als het vlees klaar is- de grill op de hoogste stand
7. Leg de plakken ananas op het vlees en laat het geheel onder de grill mooi goudbruin worden. Warm of koud serveren.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef Euc- het volgende:
*knip*
Vandaar dat het allemaal zo lekker klinktquote:Opleiding: Hotelschool
Helaas blijft het daar vooralsnog bijquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:27 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat het allemaal zo lekker klinktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak morgen een pitstop bij de Albert Heijn en neem een Kerstallerhande mee ( gratis tijdschrift van AH)quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:29 schreef Pikkebaas het volgende:
Weet iemand de beste manier om een kalkoen te bereiden.
Thanks, de vulling heb ik al, die zal bestaan uit zuidvruchten, kastanjes, ham en spek.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:45 schreef Bluezz het volgende:
Linkjes naar kalkoen vulsels
nog meer...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eensch. Maar voor mij persoonlijk is Kerst toch een tijd van traditie en het is een van de zeldzame keren dat de hele familie bij elkaar is. Iedereen verwacht dan weer diezelfde kalkoen.....Misschien dat Kalkoen-Sushi nog zou kunnen.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:57 schreef FRaGMaN het volgende:
wat me opvalt is dat iedereen met die 13 in een dozijn, uitgekauwde, superklassieke, ouderwetse kerstrecepten aan komt zetten. Niet dat het niet lekker is maar iets anders als kalkoen, wild of varkenshaas mag ook wel. Nee ik ga geen recepten geven (beroepsgeheimom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) maar doe eens gek met sushi, vreemde vissoorten, zelfgemaakte tapas of antipasti.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt me niet lekker als je kalkoen rauw gaat opeten, maarja, dat ben ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:01 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Eensch. Maar voor mij persoonlijk is Kerst toch een tijd van traditie en het is een van de zeldzame keren dat de hele familie bij elkaar is. Iedereen verwacht dan weer diezelfde kalkoen.....Misschien dat Kalkoen-Sushi nog zou kunnen.....
Wie de schoen past.. "gozer" vind ik zo'n raar woord trouwens. Meneer mag ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker als je kalkoen rauw gaat opeten, maarja, dat ben ik.
Verder, wat vind je dan van mijn dingetjes die gozer die aan het klagen was over te klassiek? Of is dat ook te standaard?
Wij hebben trouwens nog nooit kalkoen gegeten met kerstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij doen ook dat stoofperenijs als toetje, vorige week stond het per toeval op tafel en damn, da's lekker!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Stoofperen ijs met lauwe cranberriesausom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop