dat was wel lief van hemquote:Op woensdag 16 november 2005 00:46 schreef Gert het volgende:
De manier waarop Rob systematisch Menno heeft gesloopt,
Zou ik ook doen hoor! Hoe hij net zei, geeft niet als je op me stemt Lies, ik blijf gek op je, je leuke scherpe kanten en toch ook wel lief. Nee Roel, glijen zou hij niet meer doen. Maar denk wel dat het invloed heeft op Lieskequote:Op woensdag 16 november 2005 00:47 schreef mijn23 het volgende:
jee wat is roel sneaky aan het doen zeg,hij is zo lieskes stem proberen weg te werken sinds hij vanmiddag van dido te horen kreeg dat lieske hem wilde nomineren
of ze is echt sneaky geweest, heeft ze Dido gebruikt om zonder kleerscheuren op te lopen wat aandacht van Roel terug te krijgenquote:
Tegenover wie zou ze het niet redden dan? Roel en Dido zijn irritatiemateriaal, die blijven erin dus. Het zijn totnutoe de kleurlozen die eruit lagen of die er door BB uitgehaald zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 00:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ligt eraan tegenover wie ze staat
van mij mag Roel eruit, maar Dido is vrijwel even zelfingenomen dus da's een mooie reserve-exit
Roel is behoorlijk kleurloos...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:50 schreef Morwen het volgende:
Tegenover wie zou ze het niet redden dan? Roel en Dido zijn irritatiemateriaal, die blijven erin dus. Het zijn totnutoe de kleurlozen die eruit lagen of die er door BB uitgehaald zijn![]()
kan ze beter doorsparen voor een extreme makeoverquote:Op woensdag 16 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal: Ik kan sparen wat ik wil... en heb volgend jaar dan misschien een nieuwe fiets
ik heb hetzelfde lijstje, in dezelfde volgordequote:Op woensdag 16 november 2005 00:50 schreef mijn23 het volgende:
roel dido of chantal eruit please
hehe, je hebt de Menno adoratie hier dus gemist:)quote:Op woensdag 16 november 2005 00:49 schreef babette21 het volgende:
dat was wel lief van hem
Ze worden steeds erger. Bij de volgende nominaties horen we misschien al wie ze gaan nomineren voordat de nominaties er daadwerkelijk zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:47 schreef mijn23 het volgende:
jee wat is roel sneaky aan het doen zeg,hij is zo lieskes stem proberen weg te werken sinds hij vanmiddag van dido te horen kreeg dat lieske hem wilde nomineren
Ik denk dat Lieske een beetje door begint te krijgen dat Roel haar in het begin toch een beetje gebruikt heeft. Vanaf het moment dat hij beet had bij Dido, is Lieske helemaal verleden tijd.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:48 schreef mijn23 het volgende:
[..]
hoop echt echt dat ze het door heeft ja en bij haar mening blijft maar denk het niet,ze zei net al dat ze niet meer wist wie ze moest nomineren
Lieske is bijdehand genoeg om dat te merkenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:49 schreef F4iTH het volgende:
Roel is slim bezig maar als hij overdrijft heeft Lieske hem zo door en nomineert hem juist om die reden.
Rob, Joost en Lieske winnen het zeker van Dido, Ingrid denk ik ook wel....quote:Op woensdag 16 november 2005 00:50 schreef Morwen het volgende:
Tegenover wie zou ze het niet redden dan? Roel en Dido zijn irritatiemateriaal, die blijven erin dus. Het zijn totnutoe de kleurlozen die eruit lagen of die er door BB uitgehaald zijn![]()
Joost en Ingrid wil ik er na Roel het liefst uit........quote:Op woensdag 16 november 2005 00:53 schreef mijn23 het volgende:
lieske joost en ingrid in de finale,voor mij dan
wat dan??quote:Op woensdag 16 november 2005 00:52 schreef Wup het volgende:
hehe, je hebt de Menno adoratie hier dus gemist:)
Zelfde deed Lieske bij Rikkert, ze liet hem links liggen toen ze closer werd met Roel.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Lieske een beetje door begint te krijgen dat Roel haar in het begin toch een beetje gebruikt heeft. Vanaf het moment dat hij beet had bij Dido, is Lieske helemaal verleden tijd.
Niet zo netjes van Roel trouwens.
Roel is bezig met Queen Dido ergo heeft hij bestaansrecht. Dido eruit betekent vrijwel automatisch zijn exit tenzij hij zich alsnog gaat profileren als een individu of Lieske keihard gaat nemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |