Gezien jouw typewerk en de OP, moet je wel gedronken hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kunnen we eveb serieus en ontopic verder discussieren over de voor en tegens ipv niet ter zake doend commentaar leveren op mijn stelling..Ik vind gewoon dat onze premier een nobelprijs verdient voor zijn goede werk!
quote:Nederlandse gevangene vrij dankzij premier
Een pleidooi van premier Jan Peter Balkenende heeft er aan bijgedragen dat een Nederlander die in Dubai gevangen zat op vrije voeten is gekomen. De 53-jarige man zat een celstraf van 25 jaar uit in Dubai omdat hij er vorig jaar juli met een kleine hoeveelheid harddrugs was aangehouden.
Balkenende bepleitte echter dat het slecht is gesteld met de gezondheid van de man; Dubai heeft hem vervolgens op humanitaire gronden op vrije voeten gesteld. Na de vrijlating is de man direct met het vliegtuig naar Nederland gegaan. Balkenende is momenteel gedurende vijf dagen op bezoek op het Arabisch schiereiland, alwaar hij de oliestaatjes de Verenigde Arabische Emiraten, waartoe Dubai behoort, Oman en Qatar zal bezoeken.
Volgens mij heeft ie daar niet aan meegedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:35 schreef EnderOnline het volgende:
Volgens mij heeft Balkenende meegedaan aan een illegale aanvalsoorlog in Irak, zie het dus niet direct gebeuren.
Klopt, Balkie heeft precies genoeg gedaan om de VS te vriend te houden en zijn voorganger een erevolle baan te bezorgen (ver weg van Den Haag) en ondertussen geen ruzie te krijgen met Duitsland en Frankrijk. Een typische CDA oplossing eigenlijk, geen vlees en geen vis.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:38 schreef Sickie het volgende:
Volgens mij heeft ie daar niet aan meegedaan.
Anderen het laten opknappen is vrij gebruikelijk voor mensen in een dergelijke functie. Het aanklagen van een militair was een actie van het OM waar notabene vanuit de regering kritiek op kwam.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:52 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Bloedhondje heeft gelijk..
Betere manier om hem af te laten gaan bij het hoongelach, is er niet.
@Sickie ... klopt .... hij liet het anderen opknappen en liet ze ook nog voorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Die "anderen" hebben daar op grond van een VN mandaat in het zuiden van Irak rond lopen banjeren. DIe hebben er dus ook niet aan meegedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:52 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Bloedhondje heeft gelijk..
Betere manier om hem af te laten gaan bij het hoongelach, is er niet.
@Sickie ... klopt .... hij liet het anderen opknappen en liet ze ook nog voorkomen.
Bij het lezen van dit soort posts krijg ik altijd zo'n medelijden met dit land....quote:Op woensdag 16 november 2005 09:18 schreef Pikkebaas het volgende:
Balkenende
![]()
De beste premier die we sinds tijden hebben !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |