abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 13:32:12 #251
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32341603
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:30 schreef KonnieKipke het volgende:
Het adagium: mooie vrouwen (uiterlijk) zijn domme vrouwen, gaat volgens mij prima op. Daarvoor hoef ik geen gerandomiseerd prospectieve studie voor op te zetten.
Wanneer je mooi definieert als dom, dan gaat dit adagium wel op inderdaad.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32341606
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:30 schreef KonnieKipke het volgende:
Het adagium: mooie vrouwen (uiterlijk) zijn domme vrouwen, gaat volgens mij prima op. Daarvoor hoef ik geen gerandomiseerd prospectieve studie voor op te zetten.
Het gaat vaak op, maar het gaat net zo goed vaak op dat een mooie vrouw ook intelligent blijkt te zijn. Misschien is het wel een feit dat domheid ergerlijk is, en je daarom geneigd bent om die keren dat een mooie vrouw dom blijkt te zijn te onthouden.
pi_32341607
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:31 schreef Copycat het volgende:
Ik denk juist dat wanneer je steeds maar weer enkel op je uiterlijk wordt beoordeeld, je des te meer bewijsdrang krijgt.
Dat is/was bij mij tenminste zo.
Als je slim bent, en op je uiterlijk alleen wordt beoordeeld wel ja.
pi_32341625
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:32 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Wanneer je mooi definieert als dom, dan gaat dit adagium wel op inderdaad.
pi_32341657
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:30 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Maar dat geldt dan toch ook voor mannen?
Mannen worden (gelukkig voor mij) minder op hun uiterlijk beoordeeld. Lelijke mannen hebben nauwelijks wrok tegen mooie mannen en vrouwen beginnen ook (meestal) niet spontaan te kwijlen of hijgen zodra er een mooie man langskomt.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_32341700
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het gaat vaak op, maar het gaat net zo goed vaak op dat een mooie vrouw ook intelligent blijkt te zijn. Misschien is het wel een feit dat domheid ergerlijk is, en je daarom geneigd bent om die keren dat een mooie vrouw dom blijkt te zijn te onthouden.
Ik heb met veel vrouwen die een lager IQ hadden dan ik wat gehad. Dit werkte helaas niet in relationeel opzicht; goede seks wel!
pi_32341706
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Mannen worden (gelukkig voor mij) minder op hun uiterlijk beoordeeld. Lelijke mannen hebben nauwelijks wrok tegen mooie mannen en vrouwen beginnen ook (meestal) niet spontaan te kwijlen of hijgen zodra er een mooie man langskomt.
Sterker (anders) nog, lelijke mannen hebben geen wrok tegen mooie mannen, terwijl lelijke vrouwen dat wel tegen mooie vrouwen hebben.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:36:33 #258
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32341748
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Je moet niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt...

Verder denk ik dat uiterlijk bij mannen en bij vrouwen even belangrijk is. Sterker nog, ik geloof dat uit onderzoeken gebleken is dat een mooi uiterlijk, bij zowel mannen als vrouwen, sterk samenhangt met promoties, bonussen en andere kansen binnen bedrijven.

Zie jij vaak lelijke, incompetente managers? Zie je wel eens knappe, incompetente managers? Trek dat lijntje even door...
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  donderdag 17 november 2005 @ 13:37:00 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32341766
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je slim bent, en op je uiterlijk alleen wordt beoordeeld wel ja.
Mijn ervaring is dat je jezelf als mooie, slimme vrouw harder moet bewijzen. Doordat je vaak alleen op je uiterlijk wordt beoordeeld. Zeker in eerste instantie.
Vriendin van me is account manager en moet in haar functie vaak naar klanten/prospects. Die ziet ze denken: 'Het reclamebureau heeft zeker zo'n mooi poppetje gestuurd om ons te verleiden'. Totdat ze aan haar presentatie begint en 'men' inziet dat dat mooie koppie ook veel inhoud heeft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32341795
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:36 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Verder denk ik dat uiterlijk bij mannen en bij vrouwen even belangrijk is. Sterker nog, ik geloof dat uit onderzoeken gebleken is dat een mooi uiterlijk, bij zowel mannen als vrouwen, sterk samenhangt met promoties, bonussen en andere kansen binnen bedrijven.

Zie jij vaak lelijke, incompetente managers? Zie je wel eens knappe, incompetente managers? Trek dat lijntje even door...
Ik zie vaak dikke incompetente managers. Knappe mannen werken meestal in de sales Op dat punt zou je wel gelijk hebben
pi_32341978
Is het mischien niet zo dat mannen mooie en intelligente vrouwen meer als bedreiging zien? Op één of ander manier/
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32341994
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:44 schreef zwaaibaai het volgende:
Is het mischien niet zo dat mannen mooie en intelligente vrouwen meer als bedreiging zien? Op één of ander manier/
Nee totaal niet, ik vond juist die combi heel geil en opwindend!
pi_32342018
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:44 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Ik bedoel mannen die niet over testosteron kanon beschikken....
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32342035
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:36 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Err hoezo zou ik daar geen verstand van hebben?

Dat een aantrekkelijk uiterlijk voor mannen en hun succes in de maatschappij ook belangrijk is ontkent niemand, maar de invloed bij vrouwen is veel groter, en niet altijd positief vanwege o.a. bovengenoemde argumenten.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:46:45 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32342044
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:45 schreef zwaaibaai het volgende:

Bestaan die?

Misschien heb je wel gelijk... maar of dat, mocht het zo zijn, ooit zal worden toegegeven is een tweede.
pi_32342051
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:44 schreef zwaaibaai het volgende:
Misschien wel.. Misschien heersen bij veel mannen toch sentimenten dat ze zich beter moeten kunnen voelen dan een vrouwmens..
pi_32342064
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:45 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

pi_32342072
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:44 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Er gaat niks boven een goddelijk lekker wijf met een IQ van 150 gendaloos kapot beuken en gillend klaar laten komen.
pi_32342115
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bestaan die?
Ik denk dat er wel meerdere mannen zijn die een minder hoge testosteronspiegel hebben dan koninkdude..

Maar jij als mooie en intelligente vrouw zal vooral veel testosteron aanmaken bij mannen

[ Bericht 18% gewijzigd door zwaaibaai op 17-11-2005 13:49:58 (toevoeging) ]
burgerweeshuis
pi_32342149
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:47 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Er gaat niks boven een goddelijk lekker wijf met een IQ van 150 gendaloos kapot beuken en gillend klaar laten komen.
En dat soort vrouwen zitten ook op Fok
pi_32342185
i rest my case
burgerweeshuis
pi_32342194
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat je jezelf als mooie, slimme vrouw harder moet bewijzen. Doordat je vaak alleen op je uiterlijk wordt beoordeeld. Zeker in eerste instantie.
Vriendin van me is account manager en moet in haar functie vaak naar klanten/prospects. Die ziet ze denken: 'Het reclamebureau heeft zeker zo'n mooi poppetje gestuurd om ons te verleiden'. Totdat ze aan haar presentatie begint en 'men' inziet dat dat mooie koppie ook veel inhoud heeft.
Errr ik werk dus als accountmanager, en ik moet zeggen dat veel vrouwen in onze branche inderdaad aangenomen zijn vanwege hun uiterlijk en geen enkele clue hebben waar ze eigenlijk over praten als ze proberen te verkopen. Ik heb vorige maand 150k omzet bij een concurrent weggesnoept omdat die muts van hun te achterlijk was te begrijpen wat de klant wilde.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:58:59 #273
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32342418
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Err hoezo zou ik daar geen verstand van hebben?

Dat een aantrekkelijk uiterlijk voor mannen en hun succes in de maatschappij ook belangrijk is ontkent niemand, maar de invloed bij vrouwen is veel groter, en niet altijd positief vanwege o.a. bovengenoemde argumenten.
Welke argumenten?
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  donderdag 17 november 2005 @ 13:59:03 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32342421
Oh, er zullen heus een hoop vrouwelijke nitwits in deze branche rondlopen... net als mannelijke (die kom ik hier ook elke dag op de werkvloer tegen ) .
Maar dat is geen 1 op 1 wet van meden en perzen.
pi_32342651
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:58 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Welke argumenten?
<veel geduld modus>

Het argument dat mooie vrouwen in tegenstelling tot mooie mannen niet door minder geslaagde exemplaren van hun eigen soort gediscrimineerd worden.

En het argument dat mannen hun waardering tegenover mooie vrouwen nogal duidelijk merkbaar (bij voorkeur vocaal op een openbare plaats) uiten, in tegenstelling tot de omgekeerde situatie.

verder retourneer ik volledig gemeend je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')