En als we dan toch bezig zijn, beste FOK!games medewerker moet ook nog gekozen worden door sommigenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
hey mensen die nog niet op me gestemd hebben, stem ff op mij voor allround beste mod.
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
![]()
![]()
![]()
Ik had vanochtend wat in mn schoen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alweer een afwas? Ik pas hier op 2 kindjes die helemaal ADHD zijn vanwege Sinterklaas![]()
![]()
Ja, het concept is gewoon geweldig, daarbij kon ik me ook echt niet storen aan de camera, aangezien ik die toch bij elke game het liefst handmatig bestuur. Die gummiship was een beetje overbodig, maar ook dit vond ik niet vervelend en het is maar een heel klein deel van het spel.quote:
Speciaal voor zn verjaardag: Japanse chicksquote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
GEFELICITEERD MIYAMOTO MET JE 53STE VERJAARDAG![]()
Eenschquote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, het concept is gewoon geweldig, daarbij kon ik me ook echt niet storen aan de camera, aangezien ik die toch bij elke game het liefst handmatig bestuur. Die gummiship was een beetje overbodig, maar ook dit vond ik niet vervelend en het is maar een heel klein deel van het spel.
Het is gewoon de ideale combinatie van Final Fantasy, Disney en lekkere actie.
quote:
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Heb je mijn vote gezien? Haha, ik weet echt helemaal niks van alle mods op Fok!. Ik ben altijd zo lief dat ik nooit met mods te maken krijg, haha.
Bedankt voor de votesquote:Op woensdag 16 november 2005 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Heb je mijn vote gezien? Haha, ik weet echt helemaal niks van alle mods op Fok!. Ik ben altijd zo lief dat ik nooit met mods te maken krijg, haha.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
LANISCHAT, heb jij msn? Roy wil met je cammen![]()
Bernie.. of jij wil met me cammen?? Ik heb wel msn, maar geen camquote:Op woensdag 16 november 2005 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
LANISCHAT, heb jij msn? Roy wil met je cammen![]()
Stiekem willen we het allemaal natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie.. of jij wil met me cammen?? Ik heb wel msn, maar geen camMaar ik zit toch op mijn stage.. niks te doen ..
Jij wil mij niet zienquote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie.. of jij wil met me cammen?? Ik heb wel msn, maar geen camMaar ik zit toch op mijn stage.. niks te doen ..
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
1 of andere idioot komt hier binnen lopen, pakt de computer van mijn collega en is hem helemaal hardhandig uitelkaar aan het rukken.. Wat een boer!
WTFquote:Op woensdag 16 november 2005 12:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb je candid-camera momenten al gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |