Mn zusje is ook kreeft. Zegt genoeg over je karakterquote:Op woensdag 16 november 2005 09:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben een Kreeft en volgens mijn horoscoop deze week ga ik discussieren over wereldzaken en moet ik me niet persoonlijk aangevallen voelen als er kritiek op me komt![]()
Je zusje is zeker ook net zo lief als mij?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mn zusje is ook kreeft. Zegt genoeg over je karakter
Zo heel af en toequote:Op woensdag 16 november 2005 10:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je zusje is zeker ook net zo lief als mij?
Maar ja, wat zijn wereldzaken? Alles kan daar wel onder vallen. Dat ik Australië - Uruguay kijk is ook een soort wereldzaak. Het gaat immers om het WK 2006quote:Ik heb het trouwens inderdaad over wereldzaken hier.. kindermisbruik etc. Vaag![]()
Ohw sterf toch rare Feyenoorderquote:
Australiëquote:Op woensdag 16 november 2005 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo heel af en toe
[..]
Maar ja, wat zijn wereldzaken? Alles kan daar wel onder vallen. Dat ik Australië - Uruguay kijk is ook een soort wereldzaak. Het gaat immers om het WK 2006
Gekke boerquote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw sterf toch rare Feyenoorder
Primaquote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
AustraliëHou me wel even op de hoogte, wil je? Ik kan hier geen tv kijken en ik heb ook geen stream op internet.
Maar je mag Roy niet plagen..quote:
Ja, maar hij zei: "Sterf domme Feyenoorder"quote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar je mag Roy niet plagen..Mess with him and you'll have to deal with me!
![]()
M.a.w. laat de jongen eens fijn voetbal kijken
Ben je al zwanger van Roy dat je hem zo beschermd...quote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mess with him and you'll have to deal with me!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar je mag Roy niet plagen..Mess with him and you'll have to deal with me!
![]()
M.a.w. laat de jongen eens fijn voetbal kijken
Dat zei ik helemaal nietquote:Op woensdag 16 november 2005 10:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei: "Sterf domme Feyenoorder"
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben je al zwanger van Roy dat je hem zo beschermd...
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk he!
Ik weet het.. vanavond maak ik er 1 aan! Gamespot =quote:Op woensdag 16 november 2005 10:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Je moet trouwens een ign games pagina maken, die van gamespot is
Yup, ik geloof al 2 aan elke kant. Uruguay is ook redelijk hard namelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 10:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ik hoor wel dat de Aussies flink aan het hakken zijn. Al veel overtredingen?
Je games.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het.. vanavond maak ik er 1 aan! Gamespot =![]()
Dank je wel. Er staan ook foute games tussen hoor, zoals.. Spyro, Stuart Little en Spyro: Enter the Dragonfly.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je games.
Kingdom Hearts.
Vrouwen met goede smaak.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je games.
Kingdom Hearts.
Vrouwen met goede smaak.
Getuigd van goede smaakquote:Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nippon Ichi Software
How cutequote:Op woensdag 16 november 2005 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dank je wel. Er staan ook foute games tussen hoor, zoals.. Spyro, Stuart Little en Spyro: Enter the Dragonfly.
Toen ik een lief klein meisje was vond ik Spyro helemaal the bombEn achter Stuart Little zit een verhaal.. vriendin van me zei dat ze een muis voor me gekocht had omdat ik zo verzot ben op muisjes en ratten.. kreeg ik die game
![]()
Een late goedemorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef MMaRsu het volgende:
Goedemorgen.
Straks om kwart voor 3 wat toetsen enzo, ff leren straks
Kutcamera is waar.. en gummishipquote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef Tain het volgende:
Kingdom Hearts = leuk bedacht + kutcamera = kutspel
Heey lanikoekjequote:Op woensdag 16 november 2005 11:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een late goedemorgen![]()
Heerlijk he.. zo een toetsenweek. Ik heb een vrij rustige dag op stage, ik moet nu op het dochtertje van een collega passen![]()
Bernie!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heey lanikoekje
Naja, ik hoor nu ook te leren hoor![]()
Quoted for truth. Schijnbaar is deel 2 wel beter, dus daar hoop ik dan maar op.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef Tain het volgende:
Kingdom Hearts = leuk bedacht + kutcamera = kutspel
Ik ga nu niet leren, doe ik vanavond wel ofzowquote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie!
Succes met leren he.. als je er zo aan begint
Ik krijg juist te horen dat deel 2 slechter zou zijn.. Ach, verslaafd als ik ben.. ik koop dat spel toch wel.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quoted for truth. Schijnbaar is deel 2 wel beter, dus daar hoop ik dan maar op.
Ze hoeven alleen die camera al te verbeteren en je hebt al een speelbaar spelquote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quoted for truth. Schijnbaar is deel 2 wel beter, dus daar hoop ik dan maar op.
Camera schijnt beter te zijn en Gummi ship is weg geloof ik. Nou, veel beter wordt het niet danquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik krijg juist te horen dat deel 2 slechter zou zijn.. Ach, verslaafd als ik ben.. ik koop dat spel toch wel.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef Laniboekje het volgende:
Roy.. hoe is het met Australië - Uruguay. Nog steeds 1-0?
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef peristilius het volgende:
Iedereen zeikt teveel op Kingdom Hearts!
Het is toch wel mijn favo game denk ik.
Alweer een afwas? Ik pas hier op 2 kindjes die helemaal ADHD zijn vanwege Sinterklaasquote:Op woensdag 16 november 2005 11:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ik verveel me, ohwjah, ik moet Napoleon Dynamite nog kijken en er staat een gigantische afwas![]()
Coolquote:Op woensdag 16 november 2005 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alweer een afwas? Ik pas hier op 2 kindjes die helemaal ADHD zijn vanwege Sinterklaas![]()
![]()
En als we dan toch bezig zijn, beste FOK!games medewerker moet ook nog gekozen worden door sommigenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
hey mensen die nog niet op me gestemd hebben, stem ff op mij voor allround beste mod.
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
![]()
![]()
![]()
Ik had vanochtend wat in mn schoen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alweer een afwas? Ik pas hier op 2 kindjes die helemaal ADHD zijn vanwege Sinterklaas![]()
![]()
Ja, het concept is gewoon geweldig, daarbij kon ik me ook echt niet storen aan de camera, aangezien ik die toch bij elke game het liefst handmatig bestuur. Die gummiship was een beetje overbodig, maar ook dit vond ik niet vervelend en het is maar een heel klein deel van het spel.quote:
Speciaal voor zn verjaardag: Japanse chicksquote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
GEFELICITEERD MIYAMOTO MET JE 53STE VERJAARDAG![]()
Eenschquote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, het concept is gewoon geweldig, daarbij kon ik me ook echt niet storen aan de camera, aangezien ik die toch bij elke game het liefst handmatig bestuur. Die gummiship was een beetje overbodig, maar ook dit vond ik niet vervelend en het is maar een heel klein deel van het spel.
Het is gewoon de ideale combinatie van Final Fantasy, Disney en lekkere actie.
quote:
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Heb je mijn vote gezien? Haha, ik weet echt helemaal niks van alle mods op Fok!. Ik ben altijd zo lief dat ik nooit met mods te maken krijg, haha.
Bedankt voor de votesquote:Op woensdag 16 november 2005 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Heb je mijn vote gezien? Haha, ik weet echt helemaal niks van alle mods op Fok!. Ik ben altijd zo lief dat ik nooit met mods te maken krijg, haha.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
LANISCHAT, heb jij msn? Roy wil met je cammen![]()
Bernie.. of jij wil met me cammen?? Ik heb wel msn, maar geen camquote:Op woensdag 16 november 2005 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
LANISCHAT, heb jij msn? Roy wil met je cammen![]()
Stiekem willen we het allemaal natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie.. of jij wil met me cammen?? Ik heb wel msn, maar geen camMaar ik zit toch op mijn stage.. niks te doen ..
Jij wil mij niet zienquote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie.. of jij wil met me cammen?? Ik heb wel msn, maar geen camMaar ik zit toch op mijn stage.. niks te doen ..
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
1 of andere idioot komt hier binnen lopen, pakt de computer van mijn collega en is hem helemaal hardhandig uitelkaar aan het rukken.. Wat een boer!
WTFquote:Op woensdag 16 november 2005 12:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb je candid-camera momenten al gezien![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:03 schreef peristilius het volgende:
Het was vast tain de systeembeheerder.
Waarom moet hij naar de tribune?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coach van Uruguay moet naar de tribune2e verlening nog 12 minuten
Commentaar op de scheids was de druppel, maar hij is al de hele wedstrijd aan het zeurenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom moet hij naar de tribune?
Hehehehequote:Op woensdag 16 november 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Commentaar op de scheids was de druppel, maar hij is al de hele wedstrijd aan het zeuren
Dat komt alleen maar door je Avatarquote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb toestemming gekregen van MMaRsu om een nieuw RCT2 topic te openen. Dus ga lekker straks veel info plaatsen
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar door je Avatar![]()
Nee.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coach van Uruguay moet naar de tribune![]()
Ik denk, kom laat ik hier eens wat postenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat doe jij hier
Stel je voor
Pats met je games![]()
etc![]()
Je bent voor de verkeerde clubquote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik denk, kom laat ik hier eens wat posten.
Ik ben _moder8or_ 21 jaar oud, woon8ig in Hellevoetsluis en speel het liefst games op de PC/Xbox.
Ik speel NFSMW, Quake 4, half Life 2, NFSU2, NFSU, RCT3, C&CGenerals, SC4RH, UT2004, FM2006 en ga zo maar door, Natuurlijk heb ik een PSP en ben nog in discussie om de DS aan te schaffen.
Meer info?
Zodra je een DS hebt, ben je hier welkom.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben _moder8or_ 21 jaar oud, woon8ig in Hellevoetsluis en speel het liefst games op de PC/Xbox.
Ik speel NFSMW, Quake 4, half Life 2, NFSU2, NFSU, RCT3, C&CGenerals, SC4RH, UT2004, FM2006 en ga zo maar door, Natuurlijk heb ik een PSP en ben nog in discussie om de DS aan te schaffen.
Meer info?
XBoxquote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Meer info?
jawel, maar die staan in de kastquote:Op woensdag 16 november 2005 12:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
XBoxGeen GameCube of Playstation?
Dat maakt het enigszins een beetje goed, dat je ze wel in bezit hebt. Welkomquote:Op woensdag 16 november 2005 12:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
jawel, maar die staan in de kast
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat maakt het enigszins een beetje goed, dat je ze wel in bezit hebt. Welkom![]()
iddquote:Op woensdag 16 november 2005 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat maakt het enigszins een beetje goed, dat je ze wel in bezit hebt. Welkom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |