die op had ik toch gemaaktquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tubgirl
ja en mordra gebruik mij OP dan
De Bron van deze hoogst 1337 OP is *hier* te vinden.
treinen rijden toch?quote:Animal Crossing loopt als een trein in Japan
bijnaquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:18 schreef RaymanNL het volgende:
ben je jarig modra?
In Morrowind vallen ze je aanquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
Het leuke aan RPG's is dat als je iemands huis in gaat en je jat zijn schatkist leeg terwijl hij erbij staat er gewoon niks gebeurd
Hoi. Iedereen is hier ook zo onbeschoft.quote:
Als het mag wel maar het mag niet van Roi... die vindt mij niet lief.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hoikom jij het damesteam hier versterken?
Lief zijn is voor watjes.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:22 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Als het mag wel maar het mag niet van Roi... die vindt mij niet lief.
die kerel heeft toch niets in te brengen, ik ben hier de baas want ik ben een kwaliteitsuser en ik bepaal wat er hier gebeurdquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:22 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Uhuh.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
die kerel heeft toch niets in te brengen, ik ben hier de baas want ik ben een kwaliteitsuser en ik bepaal wat er hier gebeurd
tain is mijn kloon, daarvoor Dr.Daggla en nu is MMarSu mijn kloon.... ik moet de gam posters immers in bedwang houden, maar diet mag je niet doorvertellen hoor
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
die kerel heeft toch niets in te brengen, ik ben hier de baas want ik ben een kwaliteitsuser en ik bepaal wat er hier gebeurd
tain is mijn kloon, daarvoor Dr.Daggla en nu is MMarSu mijn kloon.... ik moet de gam posters immers in bedwang houden, maar diet mag je niet doorvertellen hoor
geen nood, als je iets tussen sub tags plaatst onder een quote kunnen de andere users het niet lezenquote:
2 dagen na Sinterklaasquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:25 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is wel een leuke slowchat geworden. Is al zo sinds ik mod ben
. Maarrem, ik ben 7 December jarig.
Toen wist ik nog niet dat je een vrouw wasquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:22 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
een vent noemt zich toch geen inkiequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat je een vrouw was![]()
Tja sommige noemen zichzelf ook Bernie..quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:27 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
een vent noemt zich toch geen inkie
Dacht ik ook eerst van MMaRsu, maar het is echt een gozer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:27 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
een vent noemt zich toch geen inkie
Nee wel een machinegeweerquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:27 schreef mordradead het volgende:
zeg roi, loop jij ook al rond met zo'n leuk hip palestijnensjaaltje?
Bernie is ook geen ventquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Tja sommige noemen zichzelf ook Bernie..
Die is van euhm een forum waarvan hier geen hond komt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tering, sinds wanneer zijn vrouwen in games mod?
in F&F man... Inkie, hoe staat het met Belacheloos?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben mod in F&F en redactie games.fokquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
jij probeert kwalitatief mee te posten maar dat gaat je niet lukkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:29 schreef Cerbie het volgende:
Kheb m'n oude gameboy met tetris en nog wat spelletjes opgezocht, daar kan ik me veel beter mee vermaken dan met de DS of PSP
[insert nostalgie/vroeger was alles beter]
Dank jequote:
Noemmebernie is toch heel mannelijkquote:
Nog altijd geen nieuws.... jammer hequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
in F&F man... Inkie, hoe staat het met Belacheloos?
Weer je site?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga Jensen! kijken
en morgen evaluatie![]()
![]()
Doei
Scherp +1quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij probeert kwalitatief mee te posten maar dat gaat je niet lukken
als je toch niks in je bericht zet post dan niks!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
geen nood, als je iets tussen sub tags plaatst onder een quote kunnen de andere users het niet lezen
Je liet me al schrikkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik ben mod in F&F en redactie games.fokGeen games mod
tof dat hij een cube kooptquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, dat was leuk, beetje gamen de hele avondVriend van me gaat nu ook een console halen. Hij twijfelt tussen een PS2 of een Cube
PS2quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, dat was leuk, beetje gamen de hele avondVriend van me gaat nu ook een console halen. Hij twijfelt tussen een PS2 of een Cube
quote:
er stond iets geheims in wat anders niet konden lezen, net als in deze post... deze kunnen wij alleen lezen!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je toch niks in je bericht zet post dan niks!
Jij was jarig? Gefeliciteerd nogquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef Chanty87 het volgende:
Jullie gaan te sneeeeheeel!
*zoekt Lani*
Dankuuquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij was jarig? Gefeliciteerd nog
Maartquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:06 schreef peristilius het volgende:
Maart, toch Roy.
Gefeliciteerd nog Chanty en alvast gefeliciteerd mordra.
En nu niet meer zoveel baggeren, veel te vermoeiend.
Komend weekend al hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef Steeven het volgende:
Over 6 maanden zijn alle NGC-bezitters 'jarig'.
quote:Op woensdag 16 november 2005 08:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
goedemorgen
Tja.. carnaval + drank = dronken, blije mensen =quote:Op woensdag 16 november 2005 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen allemaalMordra jarig? Gefeliciteerd!
Wat veel jarigen deze periode heAllemaal carnavalskindertjes?
Ik ken mensen die op 5 dec jarig zijn en iemand die op 31 dec jarig is. Dat zijn pas verrrotte dataquote:Op woensdag 16 november 2005 09:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tja.. carnaval + drank = dronken, blije mensen =Hahaha..
Lijkt me trouwens wel minder.. jarig zijn zo rond de feestdagen. Maar ja, zelf ben ik in de zomer jarig en dan is altijd iedereen op vakantie![]()
5 december gaat dan nog wel.. niet iedereen viert meer Sinterklaas. Maar 31 december?! Dat is echt.. zo klote gewoon. Je kan het beste jarig zijn in het voorjaar: kans op lekker terrasweer, weinig mensen zijn op vakantie, geen echte speciale data's.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ken mensen die op 5 dec jarig zijn en iemand die op 31 dec jarig is. Dat zijn pas verrrotte data![]()
Ikzelf ben wel tevreden met Maart. Tis altijd tussen carnaval en Pasen in. Bovendien is er nooit iemand op vakantie dan.
Ja, hahahaha, als er een horoscoop op tv wordt voorgelezen zit ik altijd te wachten tot ik godver eens aan de beurt benquote:Op woensdag 16 november 2005 09:39 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben zelfs 03-03 jarig, wel discriminatie dat Vissen altijd achteraan in de horoscoop komen
Nou, heel vroeger was Maart de eerste maand van het jaar (vandaar dat Februari de schrikkeldag kreeg). Vissen begint natuurlijk in febrauari, dus zal daarom wel zijn?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:42 schreef HomerJ het volgende:
Waarom eigenlijk? Je zou toch eerder denken dat wij als 3e kwamen en de mensen in November-December als laaste komen
Mn zusje is ook kreeft. Zegt genoeg over je karakterquote:Op woensdag 16 november 2005 09:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben een Kreeft en volgens mijn horoscoop deze week ga ik discussieren over wereldzaken en moet ik me niet persoonlijk aangevallen voelen als er kritiek op me komt![]()
Je zusje is zeker ook net zo lief als mij?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mn zusje is ook kreeft. Zegt genoeg over je karakter
Zo heel af en toequote:Op woensdag 16 november 2005 10:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je zusje is zeker ook net zo lief als mij?
Maar ja, wat zijn wereldzaken? Alles kan daar wel onder vallen. Dat ik Australië - Uruguay kijk is ook een soort wereldzaak. Het gaat immers om het WK 2006quote:Ik heb het trouwens inderdaad over wereldzaken hier.. kindermisbruik etc. Vaag![]()
Ohw sterf toch rare Feyenoorderquote:
Australiëquote:Op woensdag 16 november 2005 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo heel af en toe
[..]
Maar ja, wat zijn wereldzaken? Alles kan daar wel onder vallen. Dat ik Australië - Uruguay kijk is ook een soort wereldzaak. Het gaat immers om het WK 2006
Gekke boerquote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw sterf toch rare Feyenoorder
Primaquote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
AustraliëHou me wel even op de hoogte, wil je? Ik kan hier geen tv kijken en ik heb ook geen stream op internet.
Maar je mag Roy niet plagen..quote:
Ja, maar hij zei: "Sterf domme Feyenoorder"quote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar je mag Roy niet plagen..Mess with him and you'll have to deal with me!
![]()
M.a.w. laat de jongen eens fijn voetbal kijken
Ben je al zwanger van Roy dat je hem zo beschermd...quote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mess with him and you'll have to deal with me!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar je mag Roy niet plagen..Mess with him and you'll have to deal with me!
![]()
M.a.w. laat de jongen eens fijn voetbal kijken
Dat zei ik helemaal nietquote:Op woensdag 16 november 2005 10:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei: "Sterf domme Feyenoorder"
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben je al zwanger van Roy dat je hem zo beschermd...
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk he!
Ik weet het.. vanavond maak ik er 1 aan! Gamespot =quote:Op woensdag 16 november 2005 10:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Je moet trouwens een ign games pagina maken, die van gamespot is
Yup, ik geloof al 2 aan elke kant. Uruguay is ook redelijk hard namelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 10:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ik hoor wel dat de Aussies flink aan het hakken zijn. Al veel overtredingen?
Je games.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het.. vanavond maak ik er 1 aan! Gamespot =![]()
Dank je wel. Er staan ook foute games tussen hoor, zoals.. Spyro, Stuart Little en Spyro: Enter the Dragonfly.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je games.
Kingdom Hearts.
Vrouwen met goede smaak.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je games.
Kingdom Hearts.
Vrouwen met goede smaak.
Getuigd van goede smaakquote:Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nippon Ichi Software
How cutequote:Op woensdag 16 november 2005 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dank je wel. Er staan ook foute games tussen hoor, zoals.. Spyro, Stuart Little en Spyro: Enter the Dragonfly.
Toen ik een lief klein meisje was vond ik Spyro helemaal the bombEn achter Stuart Little zit een verhaal.. vriendin van me zei dat ze een muis voor me gekocht had omdat ik zo verzot ben op muisjes en ratten.. kreeg ik die game
![]()
Een late goedemorgenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef MMaRsu het volgende:
Goedemorgen.
Straks om kwart voor 3 wat toetsen enzo, ff leren straks
Kutcamera is waar.. en gummishipquote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef Tain het volgende:
Kingdom Hearts = leuk bedacht + kutcamera = kutspel
Heey lanikoekjequote:Op woensdag 16 november 2005 11:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een late goedemorgen![]()
Heerlijk he.. zo een toetsenweek. Ik heb een vrij rustige dag op stage, ik moet nu op het dochtertje van een collega passen![]()
Bernie!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heey lanikoekje
Naja, ik hoor nu ook te leren hoor![]()
Quoted for truth. Schijnbaar is deel 2 wel beter, dus daar hoop ik dan maar op.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef Tain het volgende:
Kingdom Hearts = leuk bedacht + kutcamera = kutspel
Ik ga nu niet leren, doe ik vanavond wel ofzowquote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie!
Succes met leren he.. als je er zo aan begint
Ik krijg juist te horen dat deel 2 slechter zou zijn.. Ach, verslaafd als ik ben.. ik koop dat spel toch wel.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quoted for truth. Schijnbaar is deel 2 wel beter, dus daar hoop ik dan maar op.
Ze hoeven alleen die camera al te verbeteren en je hebt al een speelbaar spelquote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quoted for truth. Schijnbaar is deel 2 wel beter, dus daar hoop ik dan maar op.
Camera schijnt beter te zijn en Gummi ship is weg geloof ik. Nou, veel beter wordt het niet danquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik krijg juist te horen dat deel 2 slechter zou zijn.. Ach, verslaafd als ik ben.. ik koop dat spel toch wel.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef Laniboekje het volgende:
Roy.. hoe is het met Australië - Uruguay. Nog steeds 1-0?
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef peristilius het volgende:
Iedereen zeikt teveel op Kingdom Hearts!
Het is toch wel mijn favo game denk ik.
Alweer een afwas? Ik pas hier op 2 kindjes die helemaal ADHD zijn vanwege Sinterklaasquote:Op woensdag 16 november 2005 11:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ik verveel me, ohwjah, ik moet Napoleon Dynamite nog kijken en er staat een gigantische afwas![]()
Coolquote:Op woensdag 16 november 2005 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alweer een afwas? Ik pas hier op 2 kindjes die helemaal ADHD zijn vanwege Sinterklaas![]()
![]()
En als we dan toch bezig zijn, beste FOK!games medewerker moet ook nog gekozen worden door sommigenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
hey mensen die nog niet op me gestemd hebben, stem ff op mij voor allround beste mod.
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
![]()
![]()
![]()
Ik had vanochtend wat in mn schoen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alweer een afwas? Ik pas hier op 2 kindjes die helemaal ADHD zijn vanwege Sinterklaas![]()
![]()
Ja, het concept is gewoon geweldig, daarbij kon ik me ook echt niet storen aan de camera, aangezien ik die toch bij elke game het liefst handmatig bestuur. Die gummiship was een beetje overbodig, maar ook dit vond ik niet vervelend en het is maar een heel klein deel van het spel.quote:
Speciaal voor zn verjaardag: Japanse chicksquote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
GEFELICITEERD MIYAMOTO MET JE 53STE VERJAARDAG![]()
Eenschquote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, het concept is gewoon geweldig, daarbij kon ik me ook echt niet storen aan de camera, aangezien ik die toch bij elke game het liefst handmatig bestuur. Die gummiship was een beetje overbodig, maar ook dit vond ik niet vervelend en het is maar een heel klein deel van het spel.
Het is gewoon de ideale combinatie van Final Fantasy, Disney en lekkere actie.
quote:
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Heb je mijn vote gezien? Haha, ik weet echt helemaal niks van alle mods op Fok!. Ik ben altijd zo lief dat ik nooit met mods te maken krijg, haha.
Bedankt voor de votesquote:Op woensdag 16 november 2005 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Heb je mijn vote gezien? Haha, ik weet echt helemaal niks van alle mods op Fok!. Ik ben altijd zo lief dat ik nooit met mods te maken krijg, haha.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
LANISCHAT, heb jij msn? Roy wil met je cammen![]()
Bernie.. of jij wil met me cammen?? Ik heb wel msn, maar geen camquote:Op woensdag 16 november 2005 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
LANISCHAT, heb jij msn? Roy wil met je cammen![]()
Stiekem willen we het allemaal natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie.. of jij wil met me cammen?? Ik heb wel msn, maar geen camMaar ik zit toch op mijn stage.. niks te doen ..
Jij wil mij niet zienquote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie.. of jij wil met me cammen?? Ik heb wel msn, maar geen camMaar ik zit toch op mijn stage.. niks te doen ..
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
1 of andere idioot komt hier binnen lopen, pakt de computer van mijn collega en is hem helemaal hardhandig uitelkaar aan het rukken.. Wat een boer!
WTFquote:Op woensdag 16 november 2005 12:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb je candid-camera momenten al gezien![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:03 schreef peristilius het volgende:
Het was vast tain de systeembeheerder.
Waarom moet hij naar de tribune?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coach van Uruguay moet naar de tribune2e verlening nog 12 minuten
Commentaar op de scheids was de druppel, maar hij is al de hele wedstrijd aan het zeurenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom moet hij naar de tribune?
Hehehehequote:Op woensdag 16 november 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Commentaar op de scheids was de druppel, maar hij is al de hele wedstrijd aan het zeuren
Dat komt alleen maar door je Avatarquote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb toestemming gekregen van MMaRsu om een nieuw RCT2 topic te openen. Dus ga lekker straks veel info plaatsen
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar door je Avatar![]()
Nee.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coach van Uruguay moet naar de tribune![]()
Ik denk, kom laat ik hier eens wat postenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat doe jij hier
Stel je voor
Pats met je games![]()
etc![]()
Je bent voor de verkeerde clubquote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik denk, kom laat ik hier eens wat posten.
Ik ben _moder8or_ 21 jaar oud, woon8ig in Hellevoetsluis en speel het liefst games op de PC/Xbox.
Ik speel NFSMW, Quake 4, half Life 2, NFSU2, NFSU, RCT3, C&CGenerals, SC4RH, UT2004, FM2006 en ga zo maar door, Natuurlijk heb ik een PSP en ben nog in discussie om de DS aan te schaffen.
Meer info?
Zodra je een DS hebt, ben je hier welkom.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben _moder8or_ 21 jaar oud, woon8ig in Hellevoetsluis en speel het liefst games op de PC/Xbox.
Ik speel NFSMW, Quake 4, half Life 2, NFSU2, NFSU, RCT3, C&CGenerals, SC4RH, UT2004, FM2006 en ga zo maar door, Natuurlijk heb ik een PSP en ben nog in discussie om de DS aan te schaffen.
Meer info?
XBoxquote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Meer info?
jawel, maar die staan in de kastquote:Op woensdag 16 november 2005 12:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
XBoxGeen GameCube of Playstation?
Dat maakt het enigszins een beetje goed, dat je ze wel in bezit hebt. Welkomquote:Op woensdag 16 november 2005 12:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
jawel, maar die staan in de kast
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat maakt het enigszins een beetje goed, dat je ze wel in bezit hebt. Welkom![]()
iddquote:Op woensdag 16 november 2005 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat maakt het enigszins een beetje goed, dat je ze wel in bezit hebt. Welkom![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:34 schreef peristilius het volgende:
Hoi _moder8or_
Xbox heerscht, kinderen hier begrijpen dat niet.![]()
1-0, en dus strafschoppen ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog steeds 1-0 of gaan ze nu strafschoppen nemen?
Laat me de uitslag dan weten zodra het is afgelopenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1-0, en dus strafschoppen ja.
Nederland is daar ook altijd zo goed inquote:Op woensdag 16 november 2005 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
Strafschoppen! Dat vind ik altijd zo zenuwslopend.
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uruguay mist
1-0 in pingels voor Australie nu
Go Hiddinkquote:Op woensdag 16 november 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uruguay mist
1-0 in pingels voor Australie nu
ik heb het allemaal schatquote:Op woensdag 16 november 2005 12:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
XBoxGeen GameCube of Playstation?
Das bijzonder he, een goeie coach?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:49 schreef Tomasso het volgende:
Hiddink![]()
Desondanks ben ik toch blij dat Australië door is, al is het alleen maar omdatEmerton
in het nationale team speelt.
Hiddink is gewoon erg goed, jammer dat het een PSV-trainer isquote:Op woensdag 16 november 2005 12:49 schreef Tomasso het volgende:
Hiddink![]()
Desondanks ben ik toch blij dat Australië door is, al is het alleen maar omdatEmerton
in het nationale team speelt.
Doei.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
![]()
Daaag![]()
Ik ga ook nuttig doen, nu ik weet dat Aussie door naar het WK is. Ik ga mijn presentatie eens voorbereiden. Misschien nog tot vanavond heren.
Noem me maar peri, dat doet iedereen tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Succes Laniboekje met je voorbereidingen.
En peristillus. (wat een nick). Hoe is het nou als mod?
Dat vind ik ook er jammer, geen deelname aan prijsvragenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Noem me maar peri, dat doet iedereen tegenwoordig.
Ik voel me eigenlijk nog gewoon user.Alleen zet ik nu af en toe ook nog wat slotjes.
Alleen jammer dat ik niet meer met prijsvragen mee mag doen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ik voel me ook nog een user, maar wel met meer () respect !
![]()
En wat meer rechtenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:17 schreef peristilius het volgende:
Jij bent ook nog gewoon een user, maar dan blauw.
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik respecteerde je al een tijdje, zelfs voor je MOD werd
Ik hang nu een paar jaartjes in GAM, maar ik kom er ook niet echt buiten.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En jou heb ik nog nooit gezien.
Nu wel, dus...
Krijg ik nu de...![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hang nu een paar jaartjes in GAM, maar ik kom er ook niet echt buiten.
Post toch wel al een tijd regelmatig in het Xbox topic.
Verder was ik vooral te vinden in PS2, Final Fantasy en slowchat topics.
Maar ja, nu met mn blauwe kleurtje val ik wel wat meer op.
Zoveel kom/kwam ik ook niet buiten GAM, GAMquote:Op woensdag 16 november 2005 13:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hang nu een paar jaartjes in GAM, maar ik kom er ook niet echt buiten.
Post toch wel al een tijd regelmatig in het Xbox topic.
Verder was ik vooral te vinden in PS2, Final Fantasy en slowchat topics.
Maar ja, nu met mn blauwe kleurtje val ik wel wat meer op.
Jeetje Tain, wat een boel games heb jij zegquote:Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Zoveel kom/kwam ik ook niet buiten GAM, GAM
Idd.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Zoveel kom/kwam ik ook niet buiten GAM, GAM
Dat was van de tijd dat hij nog niet aan zn hypotheek vast zat.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jeetje Tain, wat een boel games heb jij zeg!
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat was van de tijd dat hij nog niet aan zn hypotheek vast zat.
Zonde van het geld he...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jeetje Tain, wat een boel games heb jij zeg!
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat was van de tijd dat hij nog niet aan zn hypotheek vast zat.
Hoeveel DVD's heb je?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb er ook een boel. Maar lang niet zoveel als jij hebt
Ik heb dan ook weer veel DVD's
Dan ga ik maar niet zeggen wat voor verzameling DVD's er bij mij thuis staat, maar het zijn er meer dan mijn spellenquote:
Jeetjequote:Op woensdag 16 november 2005 13:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan ga ik maar niet zeggen wat voor verzameling DVD's er bij mij thuis staat, maar het zijn er meer dan mijn spellen
400quote:Op woensdag 16 november 2005 13:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
JeetjeIk ken er een die er 400 heeft
* peristilius ziet veel te veel nintendoquote:Op woensdag 16 november 2005 15:11 schreef Chanty87 het volgende:
*heeft ook maar eens zoeen IGN Games Collection gebouwd*
Godverquote:Op woensdag 16 november 2005 15:11 schreef Chanty87 het volgende:
quote:Favored platform: Super NES
Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nintendo EAD
Nope, alleen eens een keer gemaakt op gamezone ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:11 schreef Chanty87 het volgende:
Middagquote:Op woensdag 16 november 2005 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmiddag
Zit ik alweer achter de PC
Ga dansen joh! Dat zou ik ook doen als ik niet op de faculteit zou zitten...quote:Op woensdag 16 november 2005 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmiddag
Tijs die gaat een witte gamecube kopen morgen, en dan koop ik van hem mario football over voor 40 euroquote:Op woensdag 16 november 2005 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga dansen joh! Dat zou ik ook doen als ik niet op de faculteit zou zitten...
Of dat ook maar iets zegtquote:
quote:Favored platform: PC
Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nintendo
Goedenmiddagquote:Op woensdag 16 november 2005 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmiddag
Nintendo fanboyquote:
Netjes toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:38 schreef MMaRsu het volgende:
6.5 gehaald op fotografie/photoshop toets
Je maakt wel wat mee vandaag zegquote:Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef Laniboekje het volgende:
Ik had trouwens een stel studentjes vandaag op bezoek voor die presentatie.. het was beter geweest als 1 van hen niet zo geblowd had. Hij lag dubbel toen het dopje van zijn pen omhoog schoot..
De rest van het groepje + ik:![]()
![]()
Wat zag hij eruit zeg.
Ze zit op stage bij de TU. Die ene boer begon opeens Hiddinks z'n naam te noemen enzo, leek wel een verbitterde psv supporter. Hij denkt nu dat hij Guus is.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je maakt wel wat mee vandaag zegBoeren die computers kapot maken en studenten die teveel blowen
Wat voor stage is het in hemelsnaam
Dat is nou het mooie.. ik heb geen cliënt gezien vandaagquote:Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je maakt wel wat mee vandaag zegBoeren die computers kapot maken en studenten die teveel blowen
Wat voor stage is het in hemelsnaam
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze zit op stage bij de TU. Die ene boer begon opeens Hiddinks z'n naam te noemen enzo, leek wel een verbitterde psv supporter. Hij denkt nu dat hij Guus is.
En TU volk is
Klopt.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mis MSN wel hierDie gezellige chats met Bernie, Tijs, Paul, Douwe, Matthijs en iedereen die ik vergeet heersen
IDD! Ik ook! Praten over koetjes en kalfjes enzoquote:Op woensdag 16 november 2005 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mis MSN wel hierDie gezellige chats met Bernie, Tijs, Paul, Douwe, Matthijs en iedereen die ik vergeet heersen
Die is daar meestal ook zo snel mogelijk weg.quote:
Presentaties zijn altijd saaiquote:Op woensdag 16 november 2005 16:16 schreef peristilius het volgende:
Stonede studenten.
Presentaties zijn gruwelijk saai als je stoned bent.
En als het nog niet saai was, heb ik het wel saaier gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2005 16:16 schreef peristilius het volgende:
Stonede studenten.
Presentaties zijn gruwelijk saai als je stoned bent.
Goed punt.quote:
Uhhuh, al krijg ik wel een verhoogde hartslag als Iwata een presentatie geeftquote:
Saaie presentatiesquote:Op woensdag 16 november 2005 16:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Waar gaat het nu over?kort samengevat!
Klinkt erg gay als je het zo zegtquote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef Laniboekje het volgende:
Trouwens.. Iwata de Nintendo President? Krijg jij daar een verhoogde hartslag van Roy?
Bij de Burger King?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga overigens naar huis nuStrax lekker uit eten
Lekkerquote:Op woensdag 16 november 2005 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt erg gay als je het zo zegtMaar ja
![]()
Ik ga overigens naar huis nuStrax lekker uit eten
MacDonalds danquote:Op woensdag 16 november 2005 16:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
LekkerWaar? Nee, wss niet de Burger King..
is miyamato vandaag jarig?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
GEFELICITEERD MIYAMOTO MET JE 53STE VERJAARDAG![]()
Augustus 85?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:33 schreef Laniboekje het volgende:
Augustus 1985Waarom weet ik dat.. Oja, ik wordt er mee doodgegooid door kennissen
En dat is voor de gemiddelde GAM'mer hierquote:Op woensdag 16 november 2005 16:41 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen.. ik ga er vandoorBus halen, eten, gamen, slapen. Perfect avondje voor de boeg.
Daaaag lieve heren
Bier.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:44 schreef mordradead het volgende:
ik las: Perfect avondje voor de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |